Hiljattain ensimmäisen HD:ni hankkineena , tämän foorumin ja HDCF:n tulokkaana olen vähän huolestuneena lueskellut tätä viestiketjua. Lukemani perusteella voisi päätellä, ettei moponi kai sitten HD olekaan.
Olin ymmärtänyt, että HDCF on Harley kerho, eikä vain "HD-läjä", pannu- tai shovelikerho

, mutta toivottavasti alkuperäiskäsitykseni kuitenkin on lähempänä todellisuutta.
Itse olen ollut n.27 vuoden ajan aktiivinen JENKKI-harrastaja, tosin kalusto on ollut tähän asti vain autoja, mutta nyt viimen sain hommatuksi autojen lisäksi myös jenkkipyörän.
Koska en aio autoharrastuksestani luopua ja nykyisetkin projektit tuntuvat vain venyvän, päädyin uudehkoon "valmiiseen" pyörään. Ja vaikka päädyin ei-nahkaisiin ajovarusteisiin sekä umpikypärään, niin en usko senkään tunnelmaani latistavan. Mutta miten käy jonkun kanssapyöräilijän tunnelman

?
Tosin 25-vuotta vanhat nahkavehkeet ja musta avo-kypäräkin ovat tallessa (ja mahtuvat päällekin vielä tarvittaessa).
Aion kuitenkin, uhkarohkeasti, tapahtumiinkin osallistua
Niinkuin aikaisemmin todettiin, on autopuolella myös samankaltaista yksisilmäisyyttä, enemmän kuin tarpeeksi. Eikä tunnu muuksi muuttuvan.
Mielestäni, vaikka joku merkki ja tyyppi on harrastuksen kohteeksi valittava, koska kaikkia ei voi / eikä kiinnosta harrastaa, niin se ei tee niistä muista sen huonompia kohteita kuin se oma. Vai?
Teksti on paikoin ehkä provosoivaa, tarkoituksellisesti. Perusvire tarkoitettu kuitenkin positiiviseksi.
PS. mielessä on kyllä joskus pyörinyt tehdä jostain pannusta Captain America klooni.. Siihen nuo yllämainitut ajovarusteet eivät kyllä sopisikaan..