Suuret kiitokset kuluneesta kaudesta kaikille "virkamiehille" ja talkoolaisille. Teitte jälleen uskomattoman hienon urakan meidän muiden nautittavaksi.
AJOKAUSI ALKAA OLLA TAPUTELTU
AJOKAUSI ALKAA OLLA TAPUTELTU
Pikkuhiljaa tämäkin ajokausi alkaa olla taputeltu. Rallien osalta se päättyi viime viikonloppuna.
Suuret kiitokset kuluneesta kaudesta kaikille "virkamiehille" ja talkoolaisille. Teitte jälleen uskomattoman hienon urakan meidän muiden nautittavaksi.
LIFEMEMBER-
Bronson Eye
- Viesti:
Re: AJOKAUSI ALKAA OLLA TAPUTELTU
Ralli jatkuu, eiköhän tää kuu viellä mene jos kelejä, olikin tänään rauhallinen kauppareissu, +13 verkkareissa vähä galsa, skootterit ja määä,,
Todellakin ollaan taputeltu!
Kiitokset Marsa ja Vallu te olette todellla tehneet meille tosi hyvät rallit. Minä tässä oppipoikana seuraan perässä.
Vanha Parta Martti
Kiitokset Marsa ja Vallu te olette todellla tehneet meille tosi hyvät rallit. Minä tässä oppipoikana seuraan perässä.
Vanha Parta Martti
Ylläpito poistakoon jos tällainen "mainos" ei passaa, mutta näin syssyllä kun tulee kalsa...
Mä olen yleensä kokenut kovasti sormien ja varpaiden palelua viileillä keleillä. Mulle suositeltiin että koetapa arginiinia. En ole innostunut mistään mömmöistä, mutta kuuntelin hetken ja päätin kokeilla. Toimiiko itse tuote vai onko plasebovaikutus, en tiedä, mutta vähemmän olen palellut kuin aiemmin.
Verkostomarkkinointilinkit poistettu.
Jos joku kiinnostuu, yksityisviesti on varmaan hyvä kanava.
T.moderattoripertti
Mä olen yleensä kokenut kovasti sormien ja varpaiden palelua viileillä keleillä. Mulle suositeltiin että koetapa arginiinia. En ole innostunut mistään mömmöistä, mutta kuuntelin hetken ja päätin kokeilla. Toimiiko itse tuote vai onko plasebovaikutus, en tiedä, mutta vähemmän olen palellut kuin aiemmin.
Verkostomarkkinointilinkit poistettu.
Jos joku kiinnostuu, yksityisviesti on varmaan hyvä kanava.
T.moderattoripertti
No, mähän en tuota myy - kunhan kerroin mut positiivisesti yllättäneestä mömmöstä.jman kirjoitti:Verkostomarkkinointilinkit poistettu. Jos joku kiinnostuu, yksityisviesti on varmaan hyvä kanava. T.moderattoripertti
- jorgegoodman
- Viesti:
Päätin myös omalta osaltani ajokauden 1.10.2016. Ajoin pyörän talvisäilöön, ajokilometrejä kertyi todella vähän jälleen kerran, alan jo pohtimaan harrastuksen kalleutta ajettuihin kilometreihin nähden, myös turvallisuuskysymykset herättävät ajautksia. Ralleissa ei ole enää tullut käytyä, viimeksi Saariselällä, en vain ole päässyt oikein niihin mukaan haluamallani tavalla. Voi olla että keväällä pyörä menee myyntiin ja tilaalle tulee jotain aivan muuta, noh aika näyttää, mutta nyt ainakin ajatukset ovat harrastuksesta luopumisesta.
Ei kannata vaipua synkkyyteen, ite oon nyt parina viimeisenä kesänä ajanu vaan vajaa 1500km.
Sehän riittää että mopo on tallissa, että voi lähteä just sillon ku itelle sopii. Tämänhän ei pitäs olla mitään pakko pullaa, vai.?
Sehän riittää että mopo on tallissa, että voi lähteä just sillon ku itelle sopii. Tämänhän ei pitäs olla mitään pakko pullaa, vai.?
Tri Glide 114 vm 2019
Asia on justhin nuon!hannuik kirjoitti:Ei kannata vaipua synkkyyteen, ite oon nyt parina viimeisenä kesänä ajanu vaan vajaa 1500km.![]()
Ei kaikkien ole pakko kilometrejä kerätä.
Itselläkään ei ole enään pariin kymmeneen vuoteen ollut tarvetta ottaa pyörää tallista, kun pikitien raiteet alkaa sulaa. Ne pakolliset kilsat on ajettu jo aikaa sitten.
Pyöriä on useampi ja pysyy, ajetaan niillä tai sitten ei.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Juu. Samoja ajatuksia.. Vähän tulee (kalliita) kilometrejä pyörälle, mutta ei se mitään.
Ensi keväänä pyörän myynti saattaa olla hivenen vaikeaa, kun tulee nuo "viisaan" hallituksen lisämaksut harrastukseen.
Mutta nyt saattaa olla ajokausi taputeltu, tosin riippuu keleistä! Ja omasta halusta!
Ensi keväänä pyörän myynti saattaa olla hivenen vaikeaa, kun tulee nuo "viisaan" hallituksen lisämaksut harrastukseen.
Mutta nyt saattaa olla ajokausi taputeltu, tosin riippuu keleistä! Ja omasta halusta!
Street bob 2007
Ajokausi loppui eilen. Keväällä Viro, kesällä Nordkapp, syksyllä hirven ohitus tarpeeksi läheltä. Siinä tärkeimmät, illalla baariin.
Vai on täällä alettu jo mömmöjä myymään????jman kirjoitti:No, mähän en tuota myy - kunhan kerroin mut positiivisesti yllättäneestä mömmöstä.
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Tänää käytii hertsin kans vetää 100km.
hiljast oli ei tarvinnu kertaakaan nostaa lapaa.
Ulvila kiittää jos vielä huomenna kirkkoon.
Eski
hiljast oli ei tarvinnu kertaakaan nostaa lapaa.
Ulvila kiittää jos vielä huomenna kirkkoon.
Eski
Joutaahan sitä nyt muutaman päivän ennen vuodenvaihdetta rauhoittumaan varsinkin kun tuli tuo perinteinen pukinasussa ajelu pitkin kantakaupunkia taas "säiden suosiessa" hoidettua alta pois. Hyvää joulua!
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Tuo ajelu varmaan kasvatti rintakarvoja,keli on sen verran karmeaJKKo kirjoitti:Joutaahan sitä nyt muutaman päivän ennen vuodenvaihdetta rauhoittumaan varsinkin kun tuli tuo perinteinen pukinasussa ajelu pitkin kantakaupunkia taas "säiden suosiessa" hoidettua alta pois. Hyvää joulua!
Loud valves save lives