AJOKAUSI ALKAA OLLA TAPUTELTU

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Vallu
Viesti:

AJOKAUSI ALKAA OLLA TAPUTELTU

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Pikkuhiljaa tämäkin ajokausi alkaa olla taputeltu. Rallien osalta se päättyi viime viikonloppuna.
Suuret kiitokset kuluneesta kaudesta kaikille "virkamiehille" ja talkoolaisille. Teitte jälleen uskomattoman hienon urakan meidän muiden nautittavaksi. :D
Kuva LIFEMEMBER
Bronson Eye
Viesti:

Re: AJOKAUSI ALKAA OLLA TAPUTELTU

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

Ralli jatkuu, eiköhän tää kuu viellä mene jos kelejä, olikin tänään rauhallinen kauppareissu, +13 verkkareissa vähä galsa, skootterit ja määä,,
martti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja martti »

Todellakin ollaan taputeltu!

Kiitokset Marsa ja Vallu te olette todellla tehneet meille tosi hyvät rallit. Minä tässä oppipoikana seuraan perässä.

Vanha Parta Martti :lol:
jman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jman »

Ylläpito poistakoon jos tällainen "mainos" ei passaa, mutta näin syssyllä kun tulee kalsa...
Mä olen yleensä kokenut kovasti sormien ja varpaiden palelua viileillä keleillä. Mulle suositeltiin että koetapa arginiinia. En ole innostunut mistään mömmöistä, mutta kuuntelin hetken ja päätin kokeilla. Toimiiko itse tuote vai onko plasebovaikutus, en tiedä, mutta vähemmän olen palellut kuin aiemmin.

Verkostomarkkinointilinkit poistettu.
Jos joku kiinnostuu, yksityisviesti on varmaan hyvä kanava.
T.moderattoripertti
jman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jman »

jman kirjoitti:Verkostomarkkinointilinkit poistettu. Jos joku kiinnostuu, yksityisviesti on varmaan hyvä kanava. T.moderattoripertti
No, mähän en tuota myy - kunhan kerroin mut positiivisesti yllättäneestä mömmöstä. 8)
jorgegoodman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jorgegoodman »

Päätin myös omalta osaltani ajokauden 1.10.2016. Ajoin pyörän talvisäilöön, ajokilometrejä kertyi todella vähän jälleen kerran, alan jo pohtimaan harrastuksen kalleutta ajettuihin kilometreihin nähden, myös turvallisuuskysymykset herättävät ajautksia. Ralleissa ei ole enää tullut käytyä, viimeksi Saariselällä, en vain ole päässyt oikein niihin mukaan haluamallani tavalla. Voi olla että keväällä pyörä menee myyntiin ja tilaalle tulee jotain aivan muuta, noh aika näyttää, mutta nyt ainakin ajatukset ovat harrastuksesta luopumisesta.
hannuik
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hannuik »

Ei kannata vaipua synkkyyteen, ite oon nyt parina viimeisenä kesänä ajanu vaan vajaa 1500km. :?
Sehän riittää että mopo on tallissa, että voi lähteä just sillon ku itelle sopii. Tämänhän ei pitäs olla mitään pakko pullaa, vai.? :oops:
Tri Glide 114 vm 2019
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

hannuik kirjoitti:Ei kannata vaipua synkkyyteen, ite oon nyt parina viimeisenä kesänä ajanu vaan vajaa 1500km. :?
Sehän riittää että mopo on tallissa, että voi lähteä just sillon ku itelle sopii. Tämänhän ei pitäs olla mitään pakko pullaa, vai.? :oops:
Asia on justhin nuon!
Ei kaikkien ole pakko kilometrejä kerätä.
Itselläkään ei ole enään pariin kymmeneen vuoteen ollut tarvetta ottaa pyörää tallista, kun pikitien raiteet alkaa sulaa. Ne pakolliset kilsat on ajettu jo aikaa sitten.
Pyöriä on useampi ja pysyy, ajetaan niillä tai sitten ei.
moderattori

Romu rauhoittaa!
hermanni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hermanni »

Juu. Samoja ajatuksia.. Vähän tulee (kalliita) kilometrejä pyörälle, mutta ei se mitään.
Ensi keväänä pyörän myynti saattaa olla hivenen vaikeaa, kun tulee nuo "viisaan" hallituksen lisämaksut harrastukseen.
Mutta nyt saattaa olla ajokausi taputeltu, tosin riippuu keleistä! Ja omasta halusta!
Street bob 2007
Glide

Viesti Kirjoittaja Glide »

Ajokausi loppui eilen. Keväällä Viro, kesällä Nordkapp, syksyllä hirven ohitus tarpeeksi läheltä. Siinä tärkeimmät, illalla baariin.
Pave.

Viesti Kirjoittaja Pave. »

jman kirjoitti:No, mähän en tuota myy - kunhan kerroin mut positiivisesti yllättäneestä mömmöstä. 8)
Vai on täällä alettu jo mömmöjä myymään???? :mrgreen: No onhan se Doping aina pinnalla, milloin Lahdessa, milloin Norjassa....... :lol:
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Eski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eski »

Tänää käytii hertsin kans vetää 100km.
hiljast oli ei tarvinnu kertaakaan nostaa lapaa.
Ulvila kiittää jos vielä huomenna kirkkoon.
Eski
JKKo

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Joutaahan sitä nyt muutaman päivän ennen vuodenvaihdetta rauhoittumaan varsinkin kun tuli tuo perinteinen pukinasussa ajelu pitkin kantakaupunkia taas "säiden suosiessa" hoidettua alta pois. Hyvää joulua!
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
Pera
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pera »

JKKo kirjoitti:Joutaahan sitä nyt muutaman päivän ennen vuodenvaihdetta rauhoittumaan varsinkin kun tuli tuo perinteinen pukinasussa ajelu pitkin kantakaupunkia taas "säiden suosiessa" hoidettua alta pois. Hyvää joulua!
Tuo ajelu varmaan kasvatti rintakarvoja,keli on sen verran karmea :D .
Loud valves save lives
Vastaa Viestiin