ganes filmi

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
aj uriksi
Viesti:

ganes filmi

Viesti Kirjoittaja aj uriksi »

kävin torstai-iltana kattomassa remusta tehdyn elokuvan.
mielestäni ihan ok.raina ei turhia kaunisteltu miehen alkutaivaltakaan.
hyvä että suomessa on aito rockbandilegenda number 1.
sattu meinaan -74 kun remun kulta-aika oli parhaalla alulla niin meikä
osti ekan uuden 350 cc japsi nelosen.
rokki soi ja matkakoteet vilisi.
no mekää itte kattoon filmi ja kommentoikaa sitten mielipiteenne.
niitä varmaan on yhtä monta kun katsojaakin.
hyvää ajokauden ehtoopuolta kaikille.
Runar
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runar »

Ite näin 28.8. ennakkonäytöksessä. Loistava filmi, kannattaa käydä kattomassa. Varsinkin Milonoff oli erittäin hyvä, olemus oli Remumpi kuin Remu ite.
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Ja tällä palstallakin keskustelevan herran kalustoa mukana rainassa :lol: :wink:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

smuige kirjoitti:Ja tällä palstallakin keskustelevan herran kalustoa mukana rainassa :lol: :wink:
No OK, tulen ulos kaapista :P Se Cissen Caddy leffassa sattuu olemaan minun autoni ja olin siellä kuvauksissa varsin paljon mukana :lol: Leffaa en ole vielä itse nähnyt, mutta kuvauksissa oli tolkuttoman hyvä fiilis porukalla. Näyttelijät, ohjaajat ja koko tiimi tekivät sitä niin sydämellä pitkiä päiviä, että sanoin jo ensimmäisen 2 viikon kuvausjakson perusteella, että tästä tulee hyvä! Ja uskon edelleen siihen.

Ei siis välttämättä kauden sykähdyttävin taide-elokuva ja 5 tähden arvostelumenestys, mutta fiilikseltään kauden paras - nämä ovat minun vaatimattomat odotukseni ja kaikki kommentit, joita leffan nähneiltä olen kuullut, tukevat tätä... Joten käykää katsomassa ja kohahtakaa aina kun Caddy vilahtaa esiin :mrgreen: Näkyy kuulemma aika hyvin...
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
vesimies

Vanha mainos

Viesti Kirjoittaja vesimies »

Janezki

Viesti Kirjoittaja Janezki »

:D :D :D :D
Kävin katsomassa leffan. Olin ensin päättänyt, etten mene koska pelkäsin sen pilaavan kaikki muistot ja fiilikset. Kävikin päinvastoin. Leffa oli tosi hyvä ja ainoa mistä valitan, on Albertin osuus. Hänestä oli tehty jotenkin jörö ja nuiva. Albert oli tosi nasta ja kiva! Ja hyvä ompelemaan. Käytiin myös sen ompelimo/vaatekaupassa Liisankadulla.

Cisse on tietenkin ykkössuosikkini! Hän asui aika lähellä meitä ja pienenä mentiin kaverin kanssa fillareilla niiden pihaan katsomaan josko näkyisi livenä. Ja näkyihän sitä aika usein, mm. pesemässä hienoa autoaan! Otin valokuviakin siitä, mutta kun jännitti niin paljon, ne on vähän tärähtäneitä. Cissen vaimo Siru suhtautui meihin tosi pitkämielisesti ja oli kiva.

Keikoilla käytiin sen kun kerettiin ja mulla oli vielä hyvä tuuri siinä, että faija oli Suosikissa töissä ja se soitti jos Remu tai joku muu oli tulossa sinne työpaikalle. Itsekin olin sitten myöhemmin Suosikissa töissä ja tapasin Remun. Näytin hänelle leikekirjaa, jota olen säästänyt kaikki nämä vuodet. Siinä on kaikkien nimmarit ja Remu laittoi vielä pari lisää.
:D
Street Bob
fxsts-91

Viesti Kirjoittaja fxsts-91 »

[quote="Janezki"]:D :D :D :D
Kävin katsomassa leffan. Olin ensin päättänyt, etten mene koska pelkäsin sen pilaavan kaikki muistot ja fiilikset. Kävikin päinvastoin. Leffa oli tosi hyvä ja ainoa mistä valitan, on Albertin osuus. Hänestä oli tehty jotenkin jörö ja nuiva. Albert oli tosi nasta ja kiva!

Jep samaa mieltä ! Leffa aivan loistava, paitsi A.Järvisen osuus :evil: pitkän linjan järvis fanina en kyllä alekirjoita et se olis ollu noin tönkkö !!
oli muuten jännä homma kun leffa loppu niin yleensä jengi lähtee heti pois, mut nyt kaikki istu paikallaan loppu texteihin asti, kieltämättä meinas herkistää ku musa vaihtu alkuperäiseen ja alko tulla aitoja kuvia bändistä. on teillä äijät hienoja muisteloita bändistä kun ootte samolla kulmilla asuneet
tipi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tipi »

Hyvä kuva , käykää ihmeessä kahtomassa ,näky suurin osa porukasta olevan 40 + ,elikkä nuoruus tais tulla mieleen ... 8) joo ja tuli sellanen olo lopputekstien aikaan että nytkö se jo loppu :lol:
ei mopolla mahottomia
wellu

Viesti Kirjoittaja wellu »

Joo leffa oli loistava ja arvoo annan kyll pojille siitäkin ett soittivat ja lauloivat kaikki biisit suoritus oli kyll hyvä. Tosiaan jäi kyll Albertista leffassa aikasta nössömäinen kuva, mutt onneks ite tiesin enenpi millainen mie oli ollut. Itekkin ihmettilin sitä täälä kun porukka malttoi pysyä penkeillään ihan lopun loppuun asti.

wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!

it's hard to be a Rocker and Biker and Father

Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Pera
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pera »

Jatko -osaa odotellessa. Remukin vihjaisi hiukan siihen suuntaan jossain haastattelussa.

Niin, huima leffa oli eikä pitkään aikaan leffateatterissa tosiaan ole tuntunut siltä, että "Joko se nyt loppui?".
Janezki

Rokkikukko

Viesti Kirjoittaja Janezki »

Mitenköhän tää rokkais Hurriganesin tahtiin? Hauska näinkin. :D Täytyy sanoa, että on hyvä rytmitaju tipulla.

http://birdloversonly.blogspot.com/2007 ... dance.html
Street Bob
Vastaa Viestiin