ganes filmi
ganes filmi
kävin torstai-iltana kattomassa remusta tehdyn elokuvan.
mielestäni ihan ok.raina ei turhia kaunisteltu miehen alkutaivaltakaan.
hyvä että suomessa on aito rockbandilegenda number 1.
sattu meinaan -74 kun remun kulta-aika oli parhaalla alulla niin meikä
osti ekan uuden 350 cc japsi nelosen.
rokki soi ja matkakoteet vilisi.
no mekää itte kattoon filmi ja kommentoikaa sitten mielipiteenne.
niitä varmaan on yhtä monta kun katsojaakin.
hyvää ajokauden ehtoopuolta kaikille.
mielestäni ihan ok.raina ei turhia kaunisteltu miehen alkutaivaltakaan.
hyvä että suomessa on aito rockbandilegenda number 1.
sattu meinaan -74 kun remun kulta-aika oli parhaalla alulla niin meikä
osti ekan uuden 350 cc japsi nelosen.
rokki soi ja matkakoteet vilisi.
no mekää itte kattoon filmi ja kommentoikaa sitten mielipiteenne.
niitä varmaan on yhtä monta kun katsojaakin.
hyvää ajokauden ehtoopuolta kaikille.
No OK, tulen ulos kaapistasmuige kirjoitti:Ja tällä palstallakin keskustelevan herran kalustoa mukana rainassa![]()
Ei siis välttämättä kauden sykähdyttävin taide-elokuva ja 5 tähden arvostelumenestys, mutta fiilikseltään kauden paras - nämä ovat minun vaatimattomat odotukseni ja kaikki kommentit, joita leffan nähneiltä olen kuullut, tukevat tätä... Joten käykää katsomassa ja kohahtakaa aina kun Caddy vilahtaa esiin
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Kävin katsomassa leffan. Olin ensin päättänyt, etten mene koska pelkäsin sen pilaavan kaikki muistot ja fiilikset. Kävikin päinvastoin. Leffa oli tosi hyvä ja ainoa mistä valitan, on Albertin osuus. Hänestä oli tehty jotenkin jörö ja nuiva. Albert oli tosi nasta ja kiva! Ja hyvä ompelemaan. Käytiin myös sen ompelimo/vaatekaupassa Liisankadulla.
Cisse on tietenkin ykkössuosikkini! Hän asui aika lähellä meitä ja pienenä mentiin kaverin kanssa fillareilla niiden pihaan katsomaan josko näkyisi livenä. Ja näkyihän sitä aika usein, mm. pesemässä hienoa autoaan! Otin valokuviakin siitä, mutta kun jännitti niin paljon, ne on vähän tärähtäneitä. Cissen vaimo Siru suhtautui meihin tosi pitkämielisesti ja oli kiva.
Keikoilla käytiin sen kun kerettiin ja mulla oli vielä hyvä tuuri siinä, että faija oli Suosikissa töissä ja se soitti jos Remu tai joku muu oli tulossa sinne työpaikalle. Itsekin olin sitten myöhemmin Suosikissa töissä ja tapasin Remun. Näytin hänelle leikekirjaa, jota olen säästänyt kaikki nämä vuodet. Siinä on kaikkien nimmarit ja Remu laittoi vielä pari lisää.
Street Bob
[quote="Janezki"]
Kävin katsomassa leffan. Olin ensin päättänyt, etten mene koska pelkäsin sen pilaavan kaikki muistot ja fiilikset. Kävikin päinvastoin. Leffa oli tosi hyvä ja ainoa mistä valitan, on Albertin osuus. Hänestä oli tehty jotenkin jörö ja nuiva. Albert oli tosi nasta ja kiva!
Jep samaa mieltä ! Leffa aivan loistava, paitsi A.Järvisen osuus
pitkän linjan järvis fanina en kyllä alekirjoita et se olis ollu noin tönkkö !!
oli muuten jännä homma kun leffa loppu niin yleensä jengi lähtee heti pois, mut nyt kaikki istu paikallaan loppu texteihin asti, kieltämättä meinas herkistää ku musa vaihtu alkuperäiseen ja alko tulla aitoja kuvia bändistä. on teillä äijät hienoja muisteloita bändistä kun ootte samolla kulmilla asuneet
Kävin katsomassa leffan. Olin ensin päättänyt, etten mene koska pelkäsin sen pilaavan kaikki muistot ja fiilikset. Kävikin päinvastoin. Leffa oli tosi hyvä ja ainoa mistä valitan, on Albertin osuus. Hänestä oli tehty jotenkin jörö ja nuiva. Albert oli tosi nasta ja kiva!
Jep samaa mieltä ! Leffa aivan loistava, paitsi A.Järvisen osuus
oli muuten jännä homma kun leffa loppu niin yleensä jengi lähtee heti pois, mut nyt kaikki istu paikallaan loppu texteihin asti, kieltämättä meinas herkistää ku musa vaihtu alkuperäiseen ja alko tulla aitoja kuvia bändistä. on teillä äijät hienoja muisteloita bändistä kun ootte samolla kulmilla asuneet
Joo leffa oli loistava ja arvoo annan kyll pojille siitäkin ett soittivat ja lauloivat kaikki biisit suoritus oli kyll hyvä. Tosiaan jäi kyll Albertista leffassa aikasta nössömäinen kuva, mutt onneks ite tiesin enenpi millainen mie oli ollut. Itekkin ihmettilin sitä täälä kun porukka malttoi pysyä penkeillään ihan lopun loppuun asti.
wellu
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Rokkikukko
Mitenköhän tää rokkais Hurriganesin tahtiin? Hauska näinkin.
Täytyy sanoa, että on hyvä rytmitaju tipulla.
http://birdloversonly.blogspot.com/2007 ... dance.html
http://birdloversonly.blogspot.com/2007 ... dance.html
Street Bob