Elämää imurissa
Elämää imurissa
Minkä takia tuokin piti lukita. Kaiken maailman nissaneitten myynti-ilmot suvaitaan mutta harmitonta huulenheittoa ei.
Ps. Itsellä oli myös punainen Volta 950i mutta muoviosat alkoi ottaa päähän. Vaihdoin seiskytluvun Nilfiskiin. Painava ja hieman tehottomampi mutta vakaa ajossa.
Ps. Itsellä oli myös punainen Volta 950i mutta muoviosat alkoi ottaa päähän. Vaihdoin seiskytluvun Nilfiskiin. Painava ja hieman tehottomampi mutta vakaa ajossa.
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
FXDWG -02
-
Evo Chopper
Re: Elämää imurissa
Tätä juuri tarkoitin aikaisemmassa topicissa jonka tämä meidän "ketjurasvannopea" mode pisti lukkoon.atco kirjoitti:Minkä takia tuokin piti lukita. Kaiken maailman nissaneitten myynti-ilmot suvaitaan mutta harmitonta huulenheittoa ei.
Kritisoin moderaattorin toimintaa, mutta ilmeisesti hän toimii omien mieltymystensä mukaan, siis mikä kiinnostaa mikä ei.
Aika Stalinistista toimintaa!
Verrattuna esim Bomberien chattiin, täällä on mennyt sensuuri ihan tissiposkitasolle, ja suoraan sanoen EN pidä Jussin tavasta toimia moderaattorina.
Olisi mukava kuulla muiden käyttäjien mielipiteitä asian tiimoilta.
Atco:n mielipide taitaa olla selvä, samoin minun. Mutta ei tällainen "neuvostosensuuri" voi jatkua...
niinpä
atco
Olis edes hauska!!! 
Tälläkin foorumilla on vieläkin varsin paljon täysin turhaa jorinaa eli syytös moden stalinismista on kohtuuton!
Jatka Jussi samalla linjalla. Enemmistön tuki on takanasi!
Evo ChopperMinkä takia tuokin piti lukita.
Minä en! Jos noita jonninjoutavia juttuja haluaa lukea niin menkää sitten sinne bomber-saitille. Ei kai pelkkää potaskaa tartte olla joka paikassa.Kritisoin moderaattorin toimintaa
Tälläkin foorumilla on vieläkin varsin paljon täysin turhaa jorinaa eli syytös moden stalinismista on kohtuuton!
Re: niinpä
Naulan kantaan.Ilkimys kirjoitti:Tälläkin foorumilla on vieläkin varsin paljon täysin turhaa jorinaa eli syytös moden stalinismista on kohtuuton!
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Sellainen on jo olemassa: http://keskustelu.suomi24.fi/.jensnu kirjoitti:Toinen vaihtoehto on että perustetaan erillinen osio jossa idols- ja pölynimurikeskustelut ovat sallittuja.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Annan ääneni ketjurasvannopealle jussille, eli jatka vaan samaan tahtiin
En enää edes kanna kaunaa siitä, että hän lukitsi erääseen "ole hiljaa..." nettiadressiin osallistumiseen kehoittavan viestini
Eli ylilyöntejä sattuu meille kaikille, vaikka kuinka yrittäisimme olla kuivan asiallisia ja on hyvä, että joku pitää palstan siistinä
Siellä Suomi24:ssä sitten saa kirjoittaa ihan mitä hyvänsä ja voisin kuvitella, että siellä niin tapahtuukin, vaikken luekaan sen keskusteluja 
- Vapaa-Vaihde Franklin
- Vapaa-Vaihde Franklin
-
Evo Chopper
Juuri tätä tarkoitan!Vapaa-Vaihde Franklin kirjoitti:Olen samaa mieltä Atcon ja Evo Chopperin kanssa eli ei lukkoja niin aikaisin. Jollekin tietty topiikki voi kiinnostavakin, joten ihan hyvin sitä voi jatkaa, jos se ei herjaa ketään. Ei kaikkea ole toisaalta pakko lukea
Sitäpaitsi, Ilkimys, et sinä edusta kuin itseäsi - and that´s a fact!
Omituista on se että arvon moderaattori ei voi kommentoida tätä asiaa puoleen eikä toiseen. Siis kritiikkihän on aina paikallaan, jos se on rakentavaa.
Minulla on ollut se käsitys että chatboardilla voi heittää kaikenlaista läppää, ainakin suht asiallista, jopa pieni kina on joskus paikallaan.
Nyt mode laittaa samantien lukkoa ILMAN PERUSTELUITA!
Hyväksyisin asian ehkä helpommin, jos mode voisi kirjoittaa muutakin kuin "tämä tästä" tms.
Jussille vaan vinkkinä, että mieti nyt ainakin pari kertaa ennenkuin isket lukon kiinni
"Minulla on ollut se käsitys että chatboardilla voi heittää kaikenlaista läppää"
Säännöt:
Foorumilla on tarkoitus keskustella H-D harrastuksesta sekä siihen liittyvistä asioista. Aiheeseen liittymättömät viestit voidaan ylläpidon toimesta poistaa. Viestiketju voidaan ylläpidon toimesta lukita.
Aika selvää, vai mitä?
Säännöt:
Foorumilla on tarkoitus keskustella H-D harrastuksesta sekä siihen liittyvistä asioista. Aiheeseen liittymättömät viestit voidaan ylläpidon toimesta poistaa. Viestiketju voidaan ylläpidon toimesta lukita.
Aika selvää, vai mitä?
A Member of Anti-Evolution Revolution!
Sananen minultakin
UL-41 kiteytti mielestäni asian niinkuin se on. Itse aikanaan nettisivumme perustaneena ja vuosia niitä moderoituani uskallan omana henkilökohtaisena mielipiteenä ilmoittaa, että olen nykyisen moderaattorin noudattaman linjan ehdoton kannattaja. Kuten edellisessä viestissä todettiinkin niin tarkoitus on ja on alunperinkin ollut pitäytyä tässä H-D harrastuksessa. Chatboardin puolella on kuitenkin ollut selkeästi vapaamielisempi linja. Jopa liiankin vapaa. Olin itse vähän liian lepsu lukottamaan jonnin joutavia juttuja.
Täytyy myös huomioida harrastajakunnan ikärakenne. Porukka ei ole mitään teini-ikäistä sättäilijäjengiä. Ja mitä enemmän joutavaa jorinaa ilmaantuu palsoille sitä vähemmän harrastajakunta niitä viitsii lukea. Tarkoitus oli ja mielestäni on vieläkin PALVELLA JÄSENIÄ tämän upean harrastuksemme parissa.
Muunlaiselle kirjoittelulle varmasti löytyy myös omat fooruminsa.
Täytyy myös huomioida harrastajakunnan ikärakenne. Porukka ei ole mitään teini-ikäistä sättäilijäjengiä. Ja mitä enemmän joutavaa jorinaa ilmaantuu palsoille sitä vähemmän harrastajakunta niitä viitsii lukea. Tarkoitus oli ja mielestäni on vieläkin PALVELLA JÄSENIÄ tämän upean harrastuksemme parissa.
Muunlaiselle kirjoittelulle varmasti löytyy myös omat fooruminsa.
Mut jos ko. imuria olisi tarvinnut jonkun "homosohvan" penkkien rakoihin pesiytyneiden pullan murujen poistamiseen. Liittyiskö se oikein perusteltuna?UL-41 kirjoitti:"Minulla on ollut se käsitys että chatboardilla voi heittää kaikenlaista läppää"
Säännöt:
Aika selvää, vai mitä?