Elämää imurissa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

atco

Elämää imurissa

Viesti Kirjoittaja atco »

Minkä takia tuokin piti lukita. Kaiken maailman nissaneitten myynti-ilmot suvaitaan mutta harmitonta huulenheittoa ei.

Ps. Itsellä oli myös punainen Volta 950i mutta muoviosat alkoi ottaa päähän. Vaihdoin seiskytluvun Nilfiskiin. Painava ja hieman tehottomampi mutta vakaa ajossa.
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
Evo Chopper

Re: Elämää imurissa

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

atco kirjoitti:Minkä takia tuokin piti lukita. Kaiken maailman nissaneitten myynti-ilmot suvaitaan mutta harmitonta huulenheittoa ei.

Ps. Itsellä oli myös punainen Volta 950i mutta muoviosat alkoi ottaa päähän. Vaihdoin seiskytluvun Nilfiskiin. Painava ja hieman tehottomampi mutta vakaa ajossa.
Tätä juuri tarkoitin aikaisemmassa topicissa jonka tämä meidän "ketjurasvannopea" mode pisti lukkoon.
Kritisoin moderaattorin toimintaa, mutta ilmeisesti hän toimii omien mieltymystensä mukaan, siis mikä kiinnostaa mikä ei.
Aika Stalinistista toimintaa!
Verrattuna esim Bomberien chattiin, täällä on mennyt sensuuri ihan tissiposkitasolle, ja suoraan sanoen EN pidä Jussin tavasta toimia moderaattorina.
Olisi mukava kuulla muiden käyttäjien mielipiteitä asian tiimoilta.
Atco:n mielipide taitaa olla selvä, samoin minun. Mutta ei tällainen "neuvostosensuuri" voi jatkua... :evil:
Ilkimys

niinpä

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

atco
Minkä takia tuokin piti lukita.
Evo Chopper
Kritisoin moderaattorin toimintaa
Minä en! Jos noita jonninjoutavia juttuja haluaa lukea niin menkää sitten sinne bomber-saitille. Ei kai pelkkää potaskaa tartte olla joka paikassa. :evil: Olis edes hauska!!! :evil:

Tälläkin foorumilla on vieläkin varsin paljon täysin turhaa jorinaa eli syytös moden stalinismista on kohtuuton!
Jatka Jussi samalla linjalla. Enemmistön tuki on takanasi! :D
jensnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jensnu »

Jussi teki mielestäni aivan oikein koska HDCF:n foorumilla on tarkoitus keskustella H-D harrastuksesta sekä siihen liittyvistä asioista.

Toinen vaihtoehto on että perustetaan erillinen osio jossa idols- ja pölynimurikeskustelut ovat sallittuja.
JN
jyristys

Re: niinpä

Viesti Kirjoittaja jyristys »

Ilkimys kirjoitti:Tälläkin foorumilla on vieläkin varsin paljon täysin turhaa jorinaa eli syytös moden stalinismista on kohtuuton!
Jatka Jussi samalla linjalla. Enemmistön tuki on takanasi! :D
Naulan kantaan.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

jensnu kirjoitti:Toinen vaihtoehto on että perustetaan erillinen osio jossa idols- ja pölynimurikeskustelut ovat sallittuja.
Sellainen on jo olemassa: http://keskustelu.suomi24.fi/.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

jensnu kirjoitti:Jussi teki mielestäni aivan oikein koska HDCF:n foorumilla on tarkoitus keskustella H-D harrastuksesta sekä siihen liittyvistä asioista.
Jep aivan oikein :)
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Annan ääneni ketjurasvannopealle jussille, eli jatka vaan samaan tahtiin :!: En enää edes kanna kaunaa siitä, että hän lukitsi erääseen "ole hiljaa..." nettiadressiin osallistumiseen kehoittavan viestini :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Eli ylilyöntejä sattuu meille kaikille, vaikka kuinka yrittäisimme olla kuivan asiallisia ja on hyvä, että joku pitää palstan siistinä :oops: Siellä Suomi24:ssä sitten saa kirjoittaa ihan mitä hyvänsä ja voisin kuvitella, että siellä niin tapahtuukin, vaikken luekaan sen keskusteluja 8O
Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Myös minulle kelpaa jussin linja, vaikka olinkin osallisena tuossa lukitussa pölynimurijutussa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Vapaa-Vaihde Franklin

Viesti Kirjoittaja Vapaa-Vaihde Franklin »

Olen samaa mieltä Atcon ja Evo Chopperin kanssa eli ei lukkoja niin aikaisin. Jollekin tietty topiikki voi kiinnostavakin, joten ihan hyvin sitä voi jatkaa, jos se ei herjaa ketään. Ei kaikkea ole toisaalta pakko lukea :!:
H-D Softail Sport Glide
Vapaa-Vaihde Franklin

Viesti Kirjoittaja Vapaa-Vaihde Franklin »

Ja toisaalta tyhmät/tympeät topiikit kuihtuu ja tippuu itsekseen pois.
H-D Softail Sport Glide
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

Vapaa-Vaihde Franklin kirjoitti:Olen samaa mieltä Atcon ja Evo Chopperin kanssa eli ei lukkoja niin aikaisin. Jollekin tietty topiikki voi kiinnostavakin, joten ihan hyvin sitä voi jatkaa, jos se ei herjaa ketään. Ei kaikkea ole toisaalta pakko lukea :!:
Juuri tätä tarkoitan!
Sitäpaitsi, Ilkimys, et sinä edusta kuin itseäsi - and that´s a fact!

Omituista on se että arvon moderaattori ei voi kommentoida tätä asiaa puoleen eikä toiseen. Siis kritiikkihän on aina paikallaan, jos se on rakentavaa.

Minulla on ollut se käsitys että chatboardilla voi heittää kaikenlaista läppää, ainakin suht asiallista, jopa pieni kina on joskus paikallaan.
Nyt mode laittaa samantien lukkoa ILMAN PERUSTELUITA!
Hyväksyisin asian ehkä helpommin, jos mode voisi kirjoittaa muutakin kuin "tämä tästä" tms.

Jussille vaan vinkkinä, että mieti nyt ainakin pari kertaa ennenkuin isket lukon kiinni :wink:
UL-41

Viesti Kirjoittaja UL-41 »

"Minulla on ollut se käsitys että chatboardilla voi heittää kaikenlaista läppää"

Säännöt:
Foorumilla on tarkoitus keskustella H-D harrastuksesta sekä siihen liittyvistä asioista. Aiheeseen liittymättömät viestit voidaan ylläpidon toimesta poistaa. Viestiketju voidaan ylläpidon toimesta lukita.

Aika selvää, vai mitä?
A Member of Anti-Evolution Revolution!
Vallu
Viesti:

Sananen minultakin

Viesti Kirjoittaja Vallu »

UL-41 kiteytti mielestäni asian niinkuin se on. Itse aikanaan nettisivumme perustaneena ja vuosia niitä moderoituani uskallan omana henkilökohtaisena mielipiteenä ilmoittaa, että olen nykyisen moderaattorin noudattaman linjan ehdoton kannattaja. Kuten edellisessä viestissä todettiinkin niin tarkoitus on ja on alunperinkin ollut pitäytyä tässä H-D harrastuksessa. Chatboardin puolella on kuitenkin ollut selkeästi vapaamielisempi linja. Jopa liiankin vapaa. Olin itse vähän liian lepsu lukottamaan jonnin joutavia juttuja.
Täytyy myös huomioida harrastajakunnan ikärakenne. Porukka ei ole mitään teini-ikäistä sättäilijäjengiä. Ja mitä enemmän joutavaa jorinaa ilmaantuu palsoille sitä vähemmän harrastajakunta niitä viitsii lukea. Tarkoitus oli ja mielestäni on vieläkin PALVELLA JÄSENIÄ tämän upean harrastuksemme parissa.
Muunlaiselle kirjoittelulle varmasti löytyy myös omat fooruminsa.
JKKo

Viesti Kirjoittaja JKKo »

UL-41 kirjoitti:"Minulla on ollut se käsitys että chatboardilla voi heittää kaikenlaista läppää"

Säännöt:
Foorumilla on tarkoitus keskustella H-D harrastuksesta sekä siihen liittyvistä asioista. Aiheeseen liittymättömät viestit voidaan ylläpidon toimesta poistaa. Viestiketju voidaan ylläpidon toimesta lukita.

Aika selvää, vai mitä?
Mut jos ko. imuria olisi tarvinnut jonkun "homosohvan" penkkien rakoihin pesiytyneiden pullan murujen poistamiseen. Liittyiskö se oikein perusteltuna? :lol:
Vastaa Viestiin