Ei se oo enää kahelin, se on muuttanu nimensä. Mitähän varten?Riku. kirjoitti:Tapasipa kaveri harvinaisen kahelin poliisin! Eikös poliisin pitäis palvella yleisöä eikä vittuilla päin naamaa..? Ketäs niiden liksat maksaa?
Jotenki tuntuu, että ennen poliisit oli tietyllä tavalla tiukempia, mutta myös reiluja. Toki niitäkin vielä löytyy...
Setä sinisissä
- Sporttiboy
- Viesti:
Mä menin tänään konttorille tarkoituksena vaihtaa vakuutukset ja kilpi (edellinen kun tippui telineineen päivineen viikko sitten tielle ja heti tein katoamisilmoituksen). Kaikki kupongit oli mukana ja ihan olin varautunut uuden kilpitelineenkin tekemään ja reiät poraamaan mittojen mukaan.
Mutta en saanut kilpeä, enkä vakuutusta vaihdettua. Ryökynä tiskin takan tihrusti päätettä ja sanoi ettei se voi tehdä asialle mitään kun mun mopo on varastettu. Sitä isoon ääneen ihmettelemään ja selittämään että "kyllä se vielä aamulla oli" niin täti sanoi, että täällä on poliisin ilmoitus "varastettu 23.8.2006"...
Siitä sitten setä-siniselle (tutkinnan johtaja) soittamaan ja kysymään että mitä ***tua? Vastaus oli: "oho, joku on painanu väärää nappia"...
Saas nähdä saanko kilven joku kaunis päivä vai lyökö kaikki tiellä vastaantulevat virkavallan edustajat pampulla kun kerran ajan varastetulla pyörällä.
Miksi aina minä?
Mutta en saanut kilpeä, enkä vakuutusta vaihdettua. Ryökynä tiskin takan tihrusti päätettä ja sanoi ettei se voi tehdä asialle mitään kun mun mopo on varastettu. Sitä isoon ääneen ihmettelemään ja selittämään että "kyllä se vielä aamulla oli" niin täti sanoi, että täällä on poliisin ilmoitus "varastettu 23.8.2006"...
Siitä sitten setä-siniselle (tutkinnan johtaja) soittamaan ja kysymään että mitä ***tua? Vastaus oli: "oho, joku on painanu väärää nappia"...
Saas nähdä saanko kilven joku kaunis päivä vai lyökö kaikki tiellä vastaantulevat virkavallan edustajat pampulla kun kerran ajan varastetulla pyörällä.
Miksi aina minä?
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Etkös tolla sloganillas jo vastaa itse itsellesiSporttiboy kirjoitti: Siitä sitten setä-siniselle (tutkinnan johtaja) soittamaan ja kysymään että mitä ***tua? Vastaus oli: "oho, joku on painanu väärää nappia"...
Miksi aina minä?
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019