Olen nyt muutaman vuoden ukkoni seurassa liikkunut ralleissa ja muuallakin.Ukkoni on aina kehunut kuinka mukavia ja reiluja H-D naiset on ,että kyllä minunkin pitää heihin tutustua?
Kyllähän minä tutustuinkiin muutamiin naisiin,olivat niin ystävällisiä ja mukavia ,niin kauan kuin ukkoni oli läsnä tai silloin kun ollaan tavattu,ettei ole muita naisia paikalla ovat niin kaveria,mutta odotas kun tulee paikalle heidän muita ystävättäriä,niin sen jälkeen ei tunnettakkaan?!
Muutamassa tapahtumassa olen iloisesti mennyt juttelemaan "uudelle ystävälleni",mutta hänpä tai he ovat kääntäneet tylysti selkänsä,kun ollut ystävättäret paikalla ja supina on alkanut...arvatkaa vaan kuinka noloa se on
Minua ovat myös nämä leidit varoittaneet,ettei sitten toisten mihiä saa viedä...Haloo!...eiköhän mulle riitä tuo oma ukko,ettei tartte muiden ukkoja viedä...vaikka mukavempaa seuraa nämä heidän ukkonsa tuntuvat olevan,ainakin tulevat tervehtimään ja kuulumisia vaihtamaan
Asiahan on niin ,ettei kaikki voi ajaa omalla mopolla
- ei ole varaa omistaa sellaista,kun on jo 1 tallissa
- ei ole itsellä halua ajaa,vaan tykkää istua ukkonsa kyydissä
- ukko ei lainaa omaansa
- terveydelliset syyt estää ajamisen
Eli ei teidän "mopon omistajien" (naisten) pitäis olla niin leuhkoja siitä ,kun te ajatte itse,koska syitä on monia,miksi osa naisista ei aja,eikä se tee heitä yhtään teitä huonnommiksi...moni ei ajava nainen tietää mopoista ja niiden tekniikasta paljon,koska istuu ukkonsa kanssa tallissa rakentelemassa niitä.
Olen kyllä kuullut tästä karsimisesta muiltakin naisilta, myöskin mopon omistajilta,eli en ole yksin tämän ongelman kanssa...
Mutta ei ole kiva lähteä ukon mukana minnekkään,kun ei taas tiedä miten käyttäytyis...tervehtiäkkö itse ensin ja nolostua vai odottaakko että muut tervehtii ensin.Itse olen ulospäin suuntautuva pölöttäjä saan helposti tuttuja...mutta nyt vain on jäänyt niin inhottava olo itselleni tästä kaikesta
Tulee tästä touhusta kyllä ,niin kouluajat mieleen...onko tämä suomalaisten joku rotusairaus? En leiki nyt sun kaa kun mä leikin ton kaa,kun ei voi yhtäaikaa leikkiä kaikkien kaa...mutta ainahan voi hymyillä ja tervehtiä ...vai???