H-D Naisten käytös

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Miss Myy

H-D Naisten käytös

Viesti Kirjoittaja Miss Myy »

Itseäni kummastuttaa H-D naisten käytös kovasti?
Olen nyt muutaman vuoden ukkoni seurassa liikkunut ralleissa ja muuallakin.Ukkoni on aina kehunut kuinka mukavia ja reiluja H-D naiset on ,että kyllä minunkin pitää heihin tutustua?

Kyllähän minä tutustuinkiin muutamiin naisiin,olivat niin ystävällisiä ja mukavia ,niin kauan kuin ukkoni oli läsnä tai silloin kun ollaan tavattu,ettei ole muita naisia paikalla ovat niin kaveria,mutta odotas kun tulee paikalle heidän muita ystävättäriä,niin sen jälkeen ei tunnettakkaan?!
Muutamassa tapahtumassa olen iloisesti mennyt juttelemaan "uudelle ystävälleni",mutta hänpä tai he ovat kääntäneet tylysti selkänsä,kun ollut ystävättäret paikalla ja supina on alkanut...arvatkaa vaan kuinka noloa se on :oops:

Minua ovat myös nämä leidit varoittaneet,ettei sitten toisten mihiä saa viedä...Haloo!...eiköhän mulle riitä tuo oma ukko,ettei tartte muiden ukkoja viedä...vaikka mukavempaa seuraa nämä heidän ukkonsa tuntuvat olevan,ainakin tulevat tervehtimään ja kuulumisia vaihtamaan :wink:

Asiahan on niin ,ettei kaikki voi ajaa omalla mopolla
- ei ole varaa omistaa sellaista,kun on jo 1 tallissa
- ei ole itsellä halua ajaa,vaan tykkää istua ukkonsa kyydissä
- ukko ei lainaa omaansa
- terveydelliset syyt estää ajamisen
Eli ei teidän "mopon omistajien" (naisten) pitäis olla niin leuhkoja siitä ,kun te ajatte itse,koska syitä on monia,miksi osa naisista ei aja,eikä se tee heitä yhtään teitä huonnommiksi...moni ei ajava nainen tietää mopoista ja niiden tekniikasta paljon,koska istuu ukkonsa kanssa tallissa rakentelemassa niitä. 8)

Olen kyllä kuullut tästä karsimisesta muiltakin naisilta, myöskin mopon omistajilta,eli en ole yksin tämän ongelman kanssa... :twisted:
Mutta ei ole kiva lähteä ukon mukana minnekkään,kun ei taas tiedä miten käyttäytyis...tervehtiäkkö itse ensin ja nolostua vai odottaakko että muut tervehtii ensin.Itse olen ulospäin suuntautuva pölöttäjä saan helposti tuttuja...mutta nyt vain on jäänyt niin inhottava olo itselleni tästä kaikesta :cry: :cry: :cry:

Tulee tästä touhusta kyllä ,niin kouluajat mieleen...onko tämä suomalaisten joku rotusairaus? En leiki nyt sun kaa kun mä leikin ton kaa,kun ei voi yhtäaikaa leikkiä kaikkien kaa...mutta ainahan voi hymyillä ja tervehtiä ...vai???
Sen minkä voit tehdä tänään...voit tehdä myös huomenna!!!
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tämähän on tyypillistä, ja saman näkee jo leikkikouluikäisistä.
Poikia mahtuu samalle hiekkalaatikolle vaikka kuinka monta ja pidot senkun paranee, mutta tyttöporukassa 3.s on jo liikaa

my 2 cents worth
annek
Viesti:

Re: H-D Naisten käytös

Viesti Kirjoittaja annek »

Miss Myy kirjoitti: Muutamassa tapahtumassa olen iloisesti mennyt juttelemaan "uudelle ystävälleni",mutta hänpä tai he ovat kääntäneet tylysti selkänsä,kun ollut ystävättäret paikalla ja supina on alkanut...arvatkaa vaan kuinka noloa se on :oops:

Minua ovat myös nämä leidit varoittaneet,ettei sitten toisten mihiä saa viedä...Haloo!...
Senkun jatkat vaan iloisesti moikkailua, niin minäkin teen! Se on sitten sen vastapuolen häpeä jos ei ole käytöstapoja.
Ja mitä tuohon "toisten miesten viemiseen" tulee, niin yleensähän ne jotka siihen itse ovat kykeneväisiä, odottavat sitä toisiltakin, jopa siinä määrin että ihan ohjeistaa pitää. Eli tämäkin kyllä kertoo enemmän sanojasta kuin kuuntelijasta... :roll:

Pitäähän tähän kolmensadan(?) kanan porukkaan jokunen jolla oma mopo on kihahtanut hattuun mahtua, ja eiköhän sama koske noita ukkojakin? Ehdottomasti suurin osa molemmista on mukavaa väkeä, eikun jatkat vaan ja hymyillään kun tavataan :D
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

hd-naisten käytös on yleisellä tasolla muuttuvaa. kun istutaan miehen takana, ollaan hd-mimmejä aidoimillaan sekä naisellisia ja seksikkäitä joissa miehen silmä lepää. kun erotaan ja hommataan oma sportsteri tai ollaan alusta asti oltu harrastuksessa omalla mopolla niin on muututtu poikatytöiksi joista vielä mieheinen puoli ottaa vallan, pukeudutaan miehen näköisiksi ja käyttäydytään sen kaltaisesti ja kun hormoonit ovat sekaisin ei muuta voi odottaa kuin mitä miss myy kummasteli
flikka

Viesti Kirjoittaja flikka »

Sellasta se on kun kanalauma vauhtiin pääsee :oops:
Sekaan mahtuu monenlaisia naisia. Eikun asennetta peliin ja matkaan mukaan 8)
Muahan niitten pitäs varoo,mulla kun ei ole ukkoa!! :twisted: :twisted: :twisted: HEH HEH!!
Miss Myy

H-D Naisten käytös

Viesti Kirjoittaja Miss Myy »

Ja mitä tuohon "toisten miesten viemiseen" tulee, niin yleensähän ne jotka siihen itse ovat kykeneväisiä, odottavat sitä toisiltakin, jopa siinä määrin että ihan ohjeistaa pitää. Eli tämäkin kyllä kertoo enemmän sanojasta kuin kuuntelijasta

Näinhän se on mitä annek kirjoitti. Yksi näistä varoittelijoista on kuulemani mukaan juuri tällainen ,vaihtanut miestä kuin paitaansa?
Taitaa aika moni näistä kyseisistä naisimmeisistä olla vain mustasukkaisia,kun yksi mies on taas pois heidän "ihalijakerhosta" eivätkä enään itse ole huomion keskipisteenä :twisted:
Ja miehethän ei huomaa mitään...tietysti kun kaikki tapahtuu niiden selän takana ja niiden mielestä ne naiskaverit on niin mukavia ja rentoja kavereita,ettei paremmasta tietoa,mutta niin kuin totesin kun joku toinen ilmestyy revirille niin sitä ensin liehitellään ja toivotetaan tervetulleeksi mukaan,mutta kun ukko kääntää selkänsä niin sitten peloitellaan ja kohdellaan kuin tyhjää ilmaa,tosi kivaa kaksinaamaisuutta :evil:

Ja mitä vieras kirjoitteli siitä miesmäisyydestä ja hormoneista voi toisten kohdalla pitääkkin hyvin paikkaansa :wink:

Itse olisin mielelläni kaikkien kans kaveria tai edes hyvänpäiväntuttu,mutta toisilta se on liikaa vaadittu...jos vaikka on tynnyrissä kasvatettu? Se tais olla pahasti sanottu...mutta kun itsellä on vieläkin kurja ja nolo olo...mitäs menen tuppautumaan :cry:
Sen minkä voit tehdä tänään...voit tehdä myös huomenna!!!
annek
Viesti:

Vieras kirjoitti:tai ollaan alusta asti oltu harrastuksessa omalla mopolla niin on muututtu poikatytöiksi joista vielä mieheinen puoli ottaa vallan, pukeudutaan miehen näköisiksi ja käyttäydytään sen kaltaisesti
*räkänaur* Kun en oo vielä hooreen kyydissä istunu, pitäis kyllä jo kiireellä hommata miehekkäämpää ja käytännöllisempää rättipolitiikkaa. En oo saanu aikaseks. Tuli just Himoksella jo useaan otteeseen kiroiltua ku ei oo hellemekossa taskuja että sais ees rahapussin ja tupakit mukaan. Liivihame missä on taskut? Taitais näin täti-ikäiselle sopia paremmin taskullinen esiliina irtaimiston kuljetukseen...

Tuosta toisten ukkojen/akkojen iskemisestä senverran, että tätä lajia löytyy kyllä sekä kanoista että kukoista. Tulipa huomattua tuommoinenkin homma :evil:
Missu

Viesti Kirjoittaja Missu »

Hei Miss Myy...ihan kuin olisi omaa "päiväkirjaansa" lukenut, kyllä noin tapahtuu muillekkin, lohduttaako??
Mitenkäs sen sanonta menee...nainen on naiselle susi. Yleensä se kelle ollaan ikkeitä/ei tahota leikkii, on sellainen jolle ollaan kateita jostain, ihan mistä vaan. Tuollainen käytös osoittaa vaan epävarmuutta itsestään. Hymyä huuleen, kyllä se siit...
Lexa

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Terve!

Se on ihan hienoa, kun leidit on mukana ralleissa. Olkaa vaan meidän poikien ja äijien kaa.

Pannaas tässä vanhoja muistellen 8)

Tulee mieleen 80-90-luvun taite, kun naisia ei ollut paikalla kuin muutama ja karvaset äijänköriläät tanssi keskenään :lol: No, fiilis oli hyvä ja tunnelma tiivis. Kyllähän leidejäkin lisää kaivattiin.

Tappeluista tai vihanpidosta ei ollut tietookaan! Niinkuin tuossa aiemmin mainittiin, niin sääntönä oli: TULE YSTÄVÄNÄ TAI JÄÄ KOTIIN. Onko tuo sääntö unohtunut?

Tulee mieleen hauska "Kukkahame-tempaus". Tais olla Pudasjärvellä? Kaikki kukkahameiset leidit sai kyydin kylällä ja pääsi sisään rallipaikalle. Paikalliset tais olla aika mustiksia (ainakin paikallisessa ravintelissa). Taksikyyti Pudasjärven pubiin oli ikimuistettava (mahtavat videot taksissa :oops: ) :wink: Onnistuisikohan enään tälläinen tempaus. Taitais olla leidit tällä kertaa mustiksia :lol:

Toinen stoori mikä tulee mieleen: Pikkujoulut Seinäjoella. Ravintolan alakerrassa oli H-DCF:n yksityistilaisuus. Paikalla lähes pelkästään äijiä ja meno sen mukaista. Lähdin käymään ulkona ja oven edessä jonotteli leidejä runsaasti. Olivat kuulleet, että paikalla on oikeita H-D-äijiä. Poke ei päästänyt sisään, kun paikka oli varattu. Minä ryntäsin takaisin sisään ja ilmoitin ilouutisen. Eikun ovet auki, mimmit sisään ja bileet pystyyn. Hauskaa oli.

Tulee oikein ikävä vanhoja aikoja. Onnistuisiko moinen uudestaan? :cry:

Yhtenäisyydessä oli voimaa! Onko sekin kadonnut? Ehkä tuossa "back to roots-rallissa" on vielä hitusen sitä poweria.
annek
Viesti:

Joo, eiköhän tämä nokkiminen jo riitä :wink: . Kaikille löytyy varmaan sitä samalla aaltopituudella olevaa seuraa, ja muut voi sitten jättää omaan arvoonsa.

Oli se Lexa Pudiksella se kukkamekkokyyditys, oikein muistit 8).

Uskaliaimmat voivat kokeilla sitä ajamista (kukka)minimekossa (ja sandaaleissa). Hieman hankalaa, muttei ylivoimaista...
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Onneksi meitä äijiä on niin paljon että ne kenellä on neste noussut syystä tai toisesta hattuun voi jättää rauhaan ja keskittyä hauskanpitoon niiden muiden kanssa...

Kyllä se tietysti itseäkin välillä harmittaa kun seuraavana päivänä miettii, että tuliko oltua tyly jollekin joka nyki hihasta illan aikana kun oli hyvä juttu kesken jonkun vanhan tutun kanssa. Toisaalta on monasti myös juttu jäänyt kesken kun on törmännyt johonkin hienoon ihmiseen. Nytkin Himoksella oli tosi mahtava fiilis kun moni täysin ventovieras ihminen tuli juttelemaan Hemulin kanssa, harmi vaan että loppuillasta alkoi juhlakunto jo aavistuksen pettämään... :oops: Mutta ei hätää, muisti pelaa kuin pojankoltiaisella... ehkä... ainakin hiukan viiveellä - vai mitä Mara... :wink:
Minna&FatBoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minna&FatBoy »

JUST tän takia oon rakennustöissä. Siel ei oo liikaa naisia... Kerran meitä oli kymmenen samalla mestalla ja siitä tuli hyvin äkkiä kolme kotkoleiriä jotka nokki toisiaan. :evil: Kamalaa, onneksi oon jälkeenpäin välttynyt moiselta.

MUTTA ralleihin tullaan ystävänä ja siellä ollaan ystäviä, oli sit munat tai munasarjat... 8)

UGH!
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

Minusta nimimerkki Vieras kirjoitti just niinkuin asia on :!:
Eipä siihen oo paljon lisättävää :wink:
HD-LADY

Viesti Kirjoittaja HD-LADY »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"Ja enkä minä hurjan luontoni tähre
päätäni alaha paina.
Iloonen ja irti maasta
meinaan olla aina."
Naakka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Naakka »

Tosi hyvä aihe HD-naisilta tänne HD-palstalle :twisted:

Sori kaikki uudet tuttavuudet, ralleissa myydään sellaista taikajuomaa että monet ovat seuraavassakin rallissa uusia tuttavuuksia :mrgreen: :mrgreen:
Vastaa Viestiin