kypärä
Nolan N01
Tuo Nolan 01 on mullakin, huono puoli siinä on että ajoviima ujeltaa melkoisesti korviin. Eikä tulppiakaan viitsi pitää kun ei kuule miten kone kehrää
. Davidan avopotat (poislukien tuo "ohei") mitä olen kokeillut on taas tosi hiljaisia. Tuossa Nolanissa tuntuu olevan sellainen leikkaus siinä pehmusteessa että johtaa tuulen suoraan korviin. Paras tietty jos kypärää voi käydä kokeileen ajamalla ennen ostoa.
-
Harley Potter
On. Näiden ulkonäköä & releitä kritisoivien mielestä on varmaan hyvä olla karvoitukseltaan mallia 'posliini', jalassa prässihousut ja dressmanin kauluspaita päällä. Ei helvetti, joka jampallaltahan se DM:n paita löytyy, laitetaan Burberry samantien.Harley Potter kirjoitti:minkäs teet jos mies alkaa kasvamaan tukan läpi?ja jos on vedetty hiukset pois, niin sitten on se parta siinä suun ympärillä.on se mukava että jotain karvaa on päässä.onkos olemassa jotain tyylikkäämpiä niksejä tässä tilanteessa
- Nimim. Kalju, partainen, avokypäräfarkkumies
Re: Nolan N01
Shoein uusi musta avopotta tekee saman, eli takana olevassa nahkassa on pari ilmareikää ja muutenkin fyllit tekee julmetun suhinan korviin.fxr-ss kirjoitti:Tuo Nolan 01 on mullakin, huono puoli siinä on että ajoviima ujeltaa melkoisesti korviin. Eikä tulppiakaan viitsi pitää kun ei kuule miten kone kehrää. Davidan avopotat (poislukien tuo "ohei") mitä olen kokeillut on taas tosi hiljaisia. Tuossa Nolanissa tuntuu olevan sellainen leikkaus siinä pehmusteessa että johtaa tuulen suoraan korviin. Paras tietty jos kypärää voi käydä kokeileen ajamalla ennen ostoa.
Sovittaisko et 30% porukasta ei saa pitää yli 3mm. sänkeä eikä ruutupaitaa.Tästä eteenpäin kokoontumisissa olisi näppärä myydä osalle porukasta porteilla kravaatteja ja homopropeleja ettei mikään yhdistäis ulkoopäin....Vittu...mikään muu kuin ulkonäkö ei yhdistä mopomiehiä...Mika kirjoitti:Off topiccia lisää eli kanssa kiinnittänyt huomiota siihen, että aika usein jengillä on liivit, tietyn tyylinen ruutupaita, ketjulompakko yms. rekvisiittaa ja jos on vedetty hiukset pois, niin sitten on se parta siinä suun ympärillä. Eli ei niin omaperäistä vaan aika sterotypiaa mukailevaa.
Mutta kypärästä: Nolanin 01 ja hihna kireelle tai jos pidempiä matkoja ajelee varsinkin vesisateella, niin sitten umpikypärä.
Duoda, duoda... mahtaakohan se sitten olla syy vai seurausMika kirjoitti:Tarkoitus ei ihan ollut arvostella kenenkään pukeutumista/karvoitusta, mutta välillä vaan kiinnittää huomiota siihen, että äijät on kuin yhdestä muotista revittyjä.
Affe
Mulla muuten ei ole partaa (ainaskaan pitkää) on pitkä tukka (se toinen stereotyyppi) muttei ruutupaitaa, oon kyllä sellaista halunnut
Niitä saat tunnetusti Keskiseltäaffe kirjoitti: on pitkä tukka (se toinen stereotyyppi) muttei ruutupaitaa, oon kyllä sellaista halunnut
Mulla noita on ja on ollu, kuitenkin lähinnä jonkun John Fogertyn inspiroimana, ei mp:n.
Kypärään palatakseni, toissa perjantaina lähti kolmion takaa 52 tonnia rautaa eteen. Ducatin katteet paskaksi, pää koneen kylkeen, kops. Jos ei ollut umpikypärä, olis kyllä napsahtanu karia leukaan, ihan kirjaimellisesti. Eli, ei millään perusteella vain avopottaa päähän.