Ihme poseerausta toi polkupyöräily, jäykkäperäisiä pyöriä ja vielä avopotat..Dyna1450 kirjoitti: Polkupyörä on muuten hyvä matkapyörä
Pannu vai Evo
-
Evo Chopper
mopot
Ei sillä koneen mallilla ole väliä kunhan se on ehjä.Itse ajelen pannulla ja sillä voi ihan hyvin kiertää maapalloa.Ensi kesänä Norjaan ja pohjoisen kautta kotiin. Se on ihan itsestä kiinni millä "pystyy" loma reissut ajamaan.
Odottelen innolla että saisin mopon valmiiksi ,olisi kiva jo kokeilla +20" keulaista pyörää jo viimeinkin.....ja onhan jäykkä runkoinen se kaunein mitä ikinä tehtaalta on ulos tullut, niin sporteissa ei ole muuta hyvää kuin bensatankin muotoilu aikoinaan ja hinta uutena.
Odottelen innolla että saisin mopon valmiiksi ,olisi kiva jo kokeilla +20" keulaista pyörää jo viimeinkin.....ja onhan jäykkä runkoinen se kaunein mitä ikinä tehtaalta on ulos tullut, niin sporteissa ei ole muuta hyvää kuin bensatankin muotoilu aikoinaan ja hinta uutena.
Viimeksi muokannut mr.pannu, 22:03 17.04.2005.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kahta asiaa en ny ymmärrä
Ensiksi miksi työ kehtaatte väittää ett Sportster on tyttömopo, kun esimerkiksi, mun tietääkseni Elvis ei ollu akka vaan mies ja hänelläkin oli Sportster ja siihen toiseen liittyypi tuokin, kun työ unohatte vanhan hyvän Rautapään kuvioista pois
Ja ajeleehan paljon naisiakin sovelilla, pannulla, lätälläkin , onks nekin ny sitten akkoin pyöriä
wellu
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
niimpä
Ja partneri on paras moottorisaha.......eiku huskvarnahan mulla nyt onkin......huskvarna o paras moottorisaha.......eiku eihän mulla oo hussea enää mähän kännipäissäni sen naapurille perjantai iltana möin......kyllä partneri on paras moottorisaha.
Tämä juttu täällä vaeltelee aikast paljon. Mun mielestä jokainen saa ajaa millä haluaa ja kykenee, ihan sama millä päristelee, kyllä pyörä opettaa naisen / miehen tavoilleen, se on varma. Jotenkin tärkeintä on se fiilis että mitä tykkää pyörästään, mielestäni on tärkeintä hommata ( rakentaa ) sellainen fillari joka on sydäntä lähellä tai sitten olla reilusti ilman, ei väkisin tai tunteetta kannata tehdä mitään muutakaan...
Itse ajoin kuusi kesää jäykällä pitkäkeulalla ( käsivaihde + suicide ) ja tykkäsin ihan helvetisti !
Sen jälkeen sportilla jossa omat puolensa. Nyt kun tarkoitus ajaa työmatkojakin, viikossa 1020 km. pidän luotettavuutta tärkeänä siksi evo tai twin cam oli hakusessa, twin cam hankittiin, olen tyytyväinen vaikka siitäkin saa huolta pitää.
Kaikille vaan hyviä ja turvallisia kilometrejä ystävät.
p.s. tässä oli kyllä maanantaifiilistä hieman...
Itse ajoin kuusi kesää jäykällä pitkäkeulalla ( käsivaihde + suicide ) ja tykkäsin ihan helvetisti !
Sen jälkeen sportilla jossa omat puolensa. Nyt kun tarkoitus ajaa työmatkojakin, viikossa 1020 km. pidän luotettavuutta tärkeänä siksi evo tai twin cam oli hakusessa, twin cam hankittiin, olen tyytyväinen vaikka siitäkin saa huolta pitää.
Kaikille vaan hyviä ja turvallisia kilometrejä ystävät.
p.s. tässä oli kyllä maanantaifiilistä hieman...
0400831197
0400831197
Kun on itsetunto kohdallaan voi ajella millä vehkeellä tahansa, joka miellyttää itseään. Parikin Pannua omistanneena haluaisin todeta Karpalle, ettei ne välttämättä mitään itsetunnon&egon kohottajia ole. Kun hikipäässä poljet liikennevaloissa tai nakkikopin edessä konetta käyntiin eikä mitään tapahdu tai osat purkaantuvat neljän ruuhkassa manskulle virnuilevien autoilijoiden eteen, on vitutus ainoa asia, joka nousee. Mutta kuiteskin pannut on hienoja vehkeitä
ja kyllä ne osaavissa käsissä toimii maailman tappiin. Onhan ne toimineet jo melkein 60 vuotta. Anyway, helppoutta haluaville suosittelen evoa/TC:tä, joko sporttia tai BT:tä.
Työ- ja perhekiireiltäni vaihdoin pannarin sportyyn keväällä ja toistaiseksi olen iljennyt ulkosalla liikkua. Tosin tallin nurkassa odottelee edelleen jäykkä runko, mustang-tankki, king&queen-satula ym. tilpehööriä sitä hetkeä, kun perillinen muuttaa poijes kotoa. Siihen menee ööö... ainoastaan rapiat 15 vuotta.
ps. sporty-tankilla varustetulla pannulla pääsi < 100 km tankillisella, joten sen veti vaikka uikkarit jalassa.
Työ- ja perhekiireiltäni vaihdoin pannarin sportyyn keväällä ja toistaiseksi olen iljennyt ulkosalla liikkua. Tosin tallin nurkassa odottelee edelleen jäykkä runko, mustang-tankki, king&queen-satula ym. tilpehööriä sitä hetkeä, kun perillinen muuttaa poijes kotoa. Siihen menee ööö... ainoastaan rapiat 15 vuotta.
ps. sporty-tankilla varustetulla pannulla pääsi < 100 km tankillisella, joten sen veti vaikka uikkarit jalassa.
-
Evo Chopper
akrapu kirjoitti:Tosin tallin nurkassa odottelee edelleen jäykkä runko, mustang-tankki, king&queen-satula ym. tilpehööriä sitä hetkeä, kun perillinen muuttaa poijes kotoa. Siihen menee ööö... ainoastaan rapiat 15 vuotta.
Sitten kun perillinen on potkittu pihalle asennat roadsterin koneen jäykkään runkoon ja teet siitä Suomen nopeimman jäykkäperän
Suunnitelma on vain lista asioita jotka eivät toteudu.
- Screaming Beagle
- Viesti: