Halpa ja nopea!!!
Visa vinkumaan
Valistakaas nyt muakin, että mikä ihmeen paypal

- Choppers_forever
Oletkos Coppers maksanut ostokset paypal:lia käyttämällä ,vai kuinka.Itse en saa kyseistä systeemiä toimimaan,ja olin ymmärtävinäni että toimisi vain Ameriikassa?[/quote]ihd kirjoitti:[quote="Choppers_forever" itse oon tilannut paljonkin jenkeistä ebaylta.
CF
JOS sulla on Mastercard, se EI toimi PayPalin kanssa. Ainakaan jos tili on Nordeassa. vaihdoin kortin ihan tavalliseen saman pankin VisaElectroniin ja homma toimii moitteetta pienempiä ostoja tehdessä. Mutta joidenkin isompien ostoksien kanssa on korttien kanssa vaikeampaa, jos ei avaa secure tiliä. Ja taas Master ei toimi, eikä securena Electronkaan. Ainakaan mulla.
Isommat olen joutunut hoitamaaan Western Unionin kautta, joka on sairaan kallis. Hyötysuhde tippuu sillon nollaan. Mutta jos jotain haluaa ja se on saatava, niin...
Saksasta ja muualta Euroopasta hankiessa homma menee tavallisena tilisiirtona. Ja kaikkea sälää ja kilkettä saa Saksasta tosi halvalla
- Choppers_forever
Re: Visa vinkumaan
www.paypal.comIlkimys kirjoitti:Valistakaas nyt muakin, että mikä ihmeen paypal![]()
![]()
näppärä maksutapa maailmalle.
Re: Visa vinkumaan
Ei, se ei ole sellainen hyvä kaveri joka maksaa juomasi baarissa...Ilkimys kirjoitti:Valistakaas nyt muakin, että mikä ihmeen paypal![]()
![]()
Kelvottomuus
Iki_Potkeri. Ainaskin n. vuosi sitten jotain ryöttää jostain tuli, ja maksoin Masterilla. Tosin eri pankin versio, ja rahoitusyhtiöitetty lortti.
Jumpe
Jumpe
Oletko saanut sivulta vahvistuksen että kortiltasi veloitetaan paypal:n "avausmaksu" ??ihd kirjoitti:Homma tyssää yleensä ,siis paypalin kanssa, siihen että täyttelen kortin numerot ym., niin lopuksi kysytään expanted use numberia ,tai jotain vastaavaa.Mistään en ole sellasta saanut.
Tuo expanted use number löytyy tiliotteelta jossa näkyy tuo paypal:in kortinkäyttö veloitus ( olikohan se 1.99$) samalla rivillä on 4 tai 5 numeroinen koodi joka on tuo numero. Eli järjestelmää et saa heti käyttöön vaan sun täytyy odotella kunnes maksu on veloitettu tililtäsi ja näkyy tili otteessa. Verkkopankkissa se pitäsi näkyä 4-6 päivän päästä.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
ihd: Spixlh on oikeilla jäljillä.
JOS haluat tuon mainitsemasi numeron HETI, soita tosiaan Luottokuntaan. Kun kerrot heille VISA-korttisi numeron ja että asiasi koskee Paypal:iä, niin saat sieltä kyseisen kaipaamasi numeron. Näin kävi itsellenikin ja sen jälkeen rekisteröinti Paypaliin sujui sutjakkaasti.
Eli kilauta rohkeasti Luottokuntaan vaan.
No tietysti yksi syy siihen jos homma ei edisty voi olla että jos sulla on maksuja rästissä niin Paypal ei toimi... näin mulla kerran

JOS haluat tuon mainitsemasi numeron HETI, soita tosiaan Luottokuntaan. Kun kerrot heille VISA-korttisi numeron ja että asiasi koskee Paypal:iä, niin saat sieltä kyseisen kaipaamasi numeron. Näin kävi itsellenikin ja sen jälkeen rekisteröinti Paypaliin sujui sutjakkaasti.
Eli kilauta rohkeasti Luottokuntaan vaan.
No tietysti yksi syy siihen jos homma ei edisty voi olla että jos sulla on maksuja rästissä niin Paypal ei toimi... näin mulla kerran
- Choppers_forever
Nordean korttia ei papereiden mukaan saisi käyttää internetissä. Se ei ole "secure". Ne ei oo tehny jotain diilii tai jotain Masterin kanssa...vielä. Mulla on kaks liikettä kieltäytynyt siitä, ja kun siirryin Electroniin homma toimi. Mutta enhän mä noista mitään tiiä. Näin mulla. Ja luotot on kohdallaan.ramtouch kirjoitti:Kylläpä ainakin mulla nordean mastercard toimii ihan kitkatta. Lokakuussa huutelin ebaysta putket ja kaupan päätyttyä avasin tilin paypalissa ja maksoin röörit samalla istumalla, eipä tarvinnu mitään numeroita vartuskella.
Jep,
siltä tuntuu että ei ole securea. Käytiin lokakuun lopulla Miamissa ja käytettiin korttia yhdessä autovuokraamossa ja kolmessa hotellissa, ja reissumme viimeiselle päivälle oli ilmestynyt ostokset 3000 taalalle, jotka eivät näkyneet marraskuun tiliotteessa vaan vasta joulukuun puolessavälissä.
Kun hapensaantikyky alkoi palautua alkushokista niin pirautin luottoyhtiöön ja ystävällinen täti totesi vaan kylmän rauhallisesti että "näyttäis siltä että teidän kortti on kopioitu Alamon autovuokraamossa, -näitä aina silloin tällöin sattuu"
Perkele että vitutti (taa), kortti lukkoon just joulun alla ja homman selvitys edelleen vaiheessa.
Jenkkiputiikeilla on joku 45 päivän reklamaatioaika kyseisiin ostostapahtumiin, ja sitten vasta homma on selvä jos eivät sitä tee.
Kevättä odotellessa...
siltä tuntuu että ei ole securea. Käytiin lokakuun lopulla Miamissa ja käytettiin korttia yhdessä autovuokraamossa ja kolmessa hotellissa, ja reissumme viimeiselle päivälle oli ilmestynyt ostokset 3000 taalalle, jotka eivät näkyneet marraskuun tiliotteessa vaan vasta joulukuun puolessavälissä.
Kun hapensaantikyky alkoi palautua alkushokista niin pirautin luottoyhtiöön ja ystävällinen täti totesi vaan kylmän rauhallisesti että "näyttäis siltä että teidän kortti on kopioitu Alamon autovuokraamossa, -näitä aina silloin tällöin sattuu"
Perkele että vitutti (taa), kortti lukkoon just joulun alla ja homman selvitys edelleen vaiheessa.
Jenkkiputiikeilla on joku 45 päivän reklamaatioaika kyseisiin ostostapahtumiin, ja sitten vasta homma on selvä jos eivät sitä tee.
Kevättä odotellessa...
-Venäjällä kaikki muu on paskaa paitsi kusi-