Tuoli tuosta CH1/CH2 Kasnasin avajaisilmoituksen keskustelusta mieleen että voisi tuota siisteyttä rallipaikoilla vähän pöyhäistä muutenkin...
Minähän en ole näissä hommissa pyörinyt kun vajaat 20 vuotta joten en tiedä millaista oli esimerkiksi Koskenpäässä päärallin jälkeen sunnuntai-iltapäivänä... mutta sinä aikana kun itse olen ollut mukana on rallivieraat olleet varsin siistiä porukkaa, omat roskat osataan kerätä oikeisiin paikkoihin ja tölkkejä/pulloja/mukeja ei heitellä pitkin mäkiä. Ja tästä on tullut oikeen kiitostakin, isolla kädellä.
Mutta onko kukaan muu ollut havaitsevinaan muutosta viime vuosina? Minä olen ainaskin kiinnittänyt huomiota siihen että kun teltat häviää tantreelta niin roskat jää :\ Eihän niitä roskia paljon tarvi nurmikentälle jäädä kun ne jo käy silmään, mutta miksi jäisi yhtään? 2009 Superissa juttelin leirintäalueen henkilökunnan kanssa, jotka hämmästelivät sitä että kun osa porukaa oli jo lähtenyt niin paikka oli jäänyt parempaan (käytti todellakin tuota sanaa) kuntoon kun ennen rallia
Meniskö tämän vuoden rallit sillai että ei tarvi kenekään meidän jäljiltä roskatalkoisiin alkaa?
Nää oli vaan mun henkilökohtaisia aatoksia mutta olisi kiva kuulla onko omat huomiot linjassa muiden kanssa, ja jos on niin mitä voisi tehdä?
Affe