Uusi harastaja,apua

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

VSorjonen

Re: Uusi harastaja,apua

Viesti Kirjoittaja VSorjonen »

Jeps, ja kuten jo joku aiemmin mainitsi, mitä vähemmän viritetty sitä parempi. Virittäjiä löytyy tusinasta kolmetoista.

Esim ruiskun säätö uudemmissa vehkeissä. Kuinka moni oikeasti osaa säätää sen oikein ? Netistä saa karttoja, toki. Mutta perustuuko se huima tehonlisäys kuitenkin vaan siihen, että on samalla tullut laitettua vapaavirtaus suodatin ja mökäputki ?

Persdyno ei ole kaikista tarkin mittari.

Vesa
Road King 2004 & Softail Standard 2006 & Sportster 1998 & Sportster 1990
Pave.

Viesti Kirjoittaja Pave. »

VSorjonen kirjoitti: Mutta perustuuko se huima tehonlisäys kuitenkin vaan siihen, että on samalla tullut laitettua vapaavirtaus suodatin ja mökäputki ?

Persdyno ei ole kaikista tarkin mittari.

Vesa
Aika monesti se "tehonlisäys" perustuu pelkästään kovempaan ääneen, tai ainakin moni niin luulee, vaikka mahdollisesti jopa oikeat hevosvoimat on saattanut vähentyä! Eli ei se kova ääni välttämäti ole merkki tehoista!
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Peacemaker76
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peacemaker76 »

Samaa mieltä edellisten kanssa, mökäputki ja putsari ei takaa tehojen nousua, itsellä V&H:n short shotsien kanssa täysin päinvastaisia kokemuskia, mökää tulee, mutta edes paremmalla nokalla ja kaasarilla ei tehoa saatu ulos.

Ja samaa mieltä myös siitä tärkeimmästä, tarkista että sähköt on siististi tehdyt. Rosvoliittimet, perusabicot ja musta eristeteippi kertovat yleensä huonosti tehdyistä sähköistä. Sen sijaan siistit tinaukset ja liimakutistesukka päällä taas hyvästä työstä. Ja suurin osa ongelmista tuppaa tulemaan sähköpuolelta vanhemmissa laitteissa.
- Mauri -
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
CLOWN

Viesti Kirjoittaja CLOWN »

Kiitod kaikille kommenteista niitä tulee paljon! Hienoa nähdä että tällainen foorumi on todella auttavainen!

Nyt ottaen huomioon teidän kommentit ja sanat olen iskenyt slmäni tällaiseen:http://m.nettimoto.com/harley-davidson/ ... vifNav=Y#1

Suht orkkis ja pyörii siinä hintaluokassa mitä itse etsin. Pienellä laitolla saisin varmasti oman näköisen!
Pave.

Sama linkkinä
Sporster nettimotossa
R.I.P Jaska - Motoristi
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Käy koeajamassa tuo ja osta pois, se oli yksi niistä, joista olisin itse lähtenyt hieromaan kauppaa. Mutta kannattaa toimia ripeästi, tuon hintaluokan pyörät eivät tarvitse, kuin yhden kiinnostuneen, joka tekee nopean päätöksen.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
HileD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HileD »

6t hintaluokkaan löytyy jo todella priimaa kamaa. Tämä näyttää pirun siistiltä: http://www.nettimoto.com/harley-davidso ... er/1905127" onclick="window.open(this.href);return false;

Itte olen muute pannu merkille ettei mun kannata edes vaivautua paikalle jos kuvissa on edes jokin mikä ei miellytä. Usein kunto on aina huonompi livenä.
-Know your enemy-
Peacemaker76
Viesti:

HileD kirjoitti:6t hintaluokkaan löytyy jo todella priimaa kamaa. Tämä näyttää pirun siistiltä: http://www.nettimoto.com/harley-davidso ... er/1905127" onclick="window.open(this.href);return false;
Tää Ilen linkittämä on muuten aika asiallisen tuntuinen paketti, vähän ajettu, 1200 ja melkolailla orkkis.
- Mauri -
Pave.

HileD kirjoitti:
Itte olen muute pannu merkille ettei mun kannata edes vaivautua paikalle jos kuvissa on edes jokin mikä ei miellytä. Usein kunto on aina huonompi livenä.
Yleensä niin autot kuin mopotkin on kuvissa aina paljon paremman näköisiä kuin livenä... eli kuvat valehtelee enemmän kuin vähän... :lol:
R.I.P Jaska - Motoristi
LeClerc
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LeClerc »

Mulla on ollut 2 x 883 ja kyllä se yksin ajellessa on ollut ihan riittävä. Alle 6keur saat jo 2004-> 883n jossa kone kumiripustuksella. Suosittelen.
- it is I, LeClerc -
FLD Dyna Switchback -13
moottori-hannu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moottori-hannu »

On sitä 883;lla käyty muutamaan otteeseen kaks päällä keski-euroopassakin :D
Ride free; Ride safe; Ride hard; you can rest when you die
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 19:05 10.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Peacemaker76
Viesti:

Ainahan sillä nuhaisimmalla autollakin pärjää, mutta tehokkaammalla on kivempaa. Ja prätkäily kun on paljolti fiilistelyjuttu niin parempi kulkupuoli ei ole koskaan pahitteeksi.
- Mauri -
Vastaa Viestiin