Lapiolalli kirjoitti:'Paskin viestiketju ikinä, nyt minäkin olen siinä mukana. '
Samat sanat.
...ja Lallikin vielä

. Älkääs nyt hermostuko. Minusta on mukavaa, kun tälläkin keskustelupalstalla keskustellaan kunnolla. Jokaisella on omat mielipiteensä ja kun ne tuo hyvin perustellen esille, niin ei siinä pitäisi herneen mennä kenenkään nenään. Pistäkää vain omia mielipiteitä tänne perusteluineen eikä mitään onelinereitä.
Itse peesaan tässä asiassa Jackia, Hemulia & co, jotka ovat sitä mieltä, että bikerin tekee se, että on ns. hyvä jätkä. Ja hyväksi jätkäksi tullaan ainoastaan siten, että pyöritään mukana kuvioissa ja ikäänkuin 'ansaitaan' muiden hyväksyntä, luottamus ym. Tätä on pirun vaikea, lähes mahdotonta pukea sanoiksi.
Itselläni on ollut monenlaista motukkaa vajaan 13 vuoden aikana, -40-luvun pelistä pakkauuten dynaan. Olen kuulunut MC-kerhoon, en tosin nykyisin. Lienenkö biker vai lompakkobiker jäänee muiden arvioitavaksi.
Tunnen monia tyyppejä, jotka ovat ikänsä rakentaneet fillareita, ropanneet niitä tienpäällä ja tallissa. Jossakin vaiheessa ovat kaivanneet ajamisen helpoutta ja niinpä ovat hankkineet parjatun

evon. Kyllä ne ovat 'hyviä jätkiä' edelleen. Ei se fillarista ole kiinni.
Ja hattua nostan niille, joilla on aikaa, välineitä ja taitoa rakentaa fillarinsa itse. Allekirjoittaneelta jää kyllä emäputken kulmamuutos ja osat tekemättä. Työkalut pysyvät sen verran kädessä, että aina on kotiin ajamalla päästy. Kerran tosin on tultu junalla ja fillari Hiacen peräkontissa, mutta poikkeus vahvistanee säännön

.