eBay + tullit/alvit

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Rautahauli

Re: eBay + tullit/alvit

Viesti Kirjoittaja Rautahauli »

Mun pikku tilaukset ei o jäänyt tullin haaviin kuin ehkä 1/10:stä, maksimissaan. Joten jos sen lähettäjän perimän tullialvimitälie- maksun voi välttää, esim ostamalla toisesta paikasta niin minähän vältän. Maksan sit tässä päässä, jos tarvii.
isoajoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja isoajoe »

milehigh kirjoitti:8O

$100.. Onko siinä soljessa joku moottori, ajovalot tai derringer jemmassa..? Siitä soljesta pitäis nähdä kuva. Mä viime viikolla nuukana ostin kaupasta ulosdumppaus hintaisen vyön $1. Housut pysyy ylhäällä. Elämä on.. :lol:

Joskus maksetaan enemmän, joskus vähemmän........... :D

http://www.ebay.com/itm/Vtg-91-Easyride ... OU:GB:3160" onclick="window.open(this.href);return false;
Pannu: FLH -55 ja Panna: Pan-America Special -22.
Jousto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jousto »

MyUS asiakaspalvelu vastasi että Harley has strict policies prohibiting the exporting of their products overseas and will not ship to freight forwardes. Eli ei onnistu, diilereistä ei maininnut mitään, edellinen koski siis Harley-Davidson.com pääkallopaikkaa. Minä kokeilin piruuttani tilata San Diegon dealerilta pientä sälää niin että he tekevät tilauksen puolestani ja laskuttavat siitä sitten. Tilaus ainakin meni perille mutta katsotaan kuinka käy.
Bronson Eye
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

kattelin, muutamalla satasella (300e), tuodaan autot/mpeet kontissa, USAsta suomeen, tullit ym. maksettuna/haettuna usassa, onko näin helppoa
Viimeksi muokannut Bronson Eye, 20:22 06.02.2014.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
TCowboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TCowboy »

Jousto kirjoitti:MyUS asiakaspalvelu vastasi että Harley has strict policies prohibiting the exporting of their products overseas and will not ship to freight forwardes. Eli ei onnistu, diilereistä ei maininnut mitään, edellinen koski siis Harley-Davidson.com pääkallopaikkaa. Minä kokeilin piruuttani tilata San Diegon dealerilta pientä sälää niin että he tekevät tilauksen puolestani ja laskuttavat siitä sitten. Tilaus ainakin meni perille mutta katsotaan kuinka käy.
Tarttee sit vaan vaivata kavereita laittamaan eteenpäin, säästää siinäkin noissa tulleissa ja alveissa :twisted:
isoajoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja isoajoe »

isoajoe kirjoitti:
jkemppi kirjoitti:Vuosikausia tullut eBayn kautta tilailtua kaikenlaista ja aina on kaikki sujunut ihan OK. Tullit ja alvit olen kiltisti maksanut täällä kotomaassa joko tullissa tai rahtaajalle. Nykyään aika moni myyjä tuolla eBayssä ilmoittaa hoitavansa myös nämä tullit ja verot. Onko teillä tästä kokemusta? Itse en ole vielä tuollaista kauppaa tehnyt, koska epäilyttää että onko Suomen tulli oikeesti tietoinen tällaisesta vai laskuttaako ne nuo sitten toiseen kertaan varmuuden vuoksi!

Eilen tilasin E-baystä vyösoljen ja myyjä hoitaa tullit ja verot. Solki maksoi 100 USD ja sitte siihen rahti, (8 USD), tullaus & verot + "palvelu"maksu teki yht 43,92 USD. Kokonaissumma siis 151,92. Euroja näkyivät veloittavan 118,99. Kurssi siis tällä hetkellä n 1,28. Karkeasti laskettuna niin palvelu maksaa 5-10 eur väliltä. Odotellaan nyt sitte jännittyneenä että tuleeko solki suoraa kotia ilman mitään lisämaksuja...... :?:

Jos toimii niin en kyllä moiti palvelua.....

Tänään postinkantaja toi vyösoljen suoraa kotiovelle....... Eli kyllä homma toimi hyvin.......
Ja kaiken lisäksi vyösolki oli ihan kääyttämätön näköinen...... :D
Pannu: FLH -55 ja Panna: Pan-America Special -22.
Vastaa Viestiin