aattakee!!
aattakee!!
seuraavan lainen ongelma ois vaihdoin netti selaimen firefox merkkiseen, muuten hyvä, mutta esim hdcf valokuvat ei aukea eli mikäköhän palikka nyt puuttuu jawa yms. yleisimmät on aktivoitu
väkivalta lopettaa vittuilun
Minulla toimii FF kuin junan vessa. Saatko kuvia näkymään miltään sivulta ?
Tarkistapa vielä, että sinulla on kuvien näyttö päällä.
Valitse FF:n menusta 'Tools'->''Options'. Sitten valitse vasemmalla olevasta valikosta 'Web Features' ja laita rasti 'Load Images' päälle ellei se jo ole.
Asennuksen jälkeen en ole vaihtanut mitään asetuksia ja hyvin pelaa. Käyttikseni on XP.
Tarkistapa vielä, että sinulla on kuvien näyttö päällä.
Valitse FF:n menusta 'Tools'->''Options'. Sitten valitse vasemmalla olevasta valikosta 'Web Features' ja laita rasti 'Load Images' päälle ellei se jo ole.
Asennuksen jälkeen en ole vaihtanut mitään asetuksia ja hyvin pelaa. Käyttikseni on XP.
Mulla tekee laajakaistan jälkeen sen että joudun painamaan linkkiä kaksi kertaa peräkkäin, muuten ei aukea kokonaan keskusteluaihe kokonaan. Tekee saman sekä Firefoxilla että IE:llä. Mut nää tietokoneet on sellaisia paskoja ettei viitti edes ettiä vikaa vaan painelee tupla kerrat linkkiä. Tää ilmiö on vain täällä foormissa, mut ei se mitään haittaa kun on hyvä foorumi 
Mopopoika
Sama homma mullakin miltei samanlaisella paketilla, Operan selaimella toimii paremmin, IE ei oikeastaan ollenkaan, muilla saitella ei onkelmia.Mopo-Ukko kirjoitti:mulla kanssa ei tahdo aueta aina tään foorumin sivut,jää vaan lataamaan,eikä aukea,muilla samassa formaatissa olevilla ei mitään ongelmaa,en ole löytänyt tähän mitään syytä,ADSL+XP+IE6+Norton 2005