aattakee!!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
veekoo
Viesti:

aattakee!!

Viesti Kirjoittaja veekoo »

seuraavan lainen ongelma ois vaihdoin netti selaimen firefox merkkiseen, muuten hyvä, mutta esim hdcf valokuvat ei aukea eli mikäköhän palikka nyt puuttuu jawa yms. yleisimmät on aktivoitu
väkivalta lopettaa vittuilun
akrapu

Viesti Kirjoittaja akrapu »

Minulla toimii FF kuin junan vessa. Saatko kuvia näkymään miltään sivulta ?
Tarkistapa vielä, että sinulla on kuvien näyttö päällä.

Valitse FF:n menusta 'Tools'->''Options'. Sitten valitse vasemmalla olevasta valikosta 'Web Features' ja laita rasti 'Load Images' päälle ellei se jo ole.

Asennuksen jälkeen en ole vaihtanut mitään asetuksia ja hyvin pelaa. Käyttikseni on XP.
veekoo
Viesti:

on kuvien näyttö päällä ja kuvat aukee muualla , mutta täällä ei
Mopopoika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika »

Mulla tekee laajakaistan jälkeen sen että joudun painamaan linkkiä kaksi kertaa peräkkäin, muuten ei aukea kokonaan keskusteluaihe kokonaan. Tekee saman sekä Firefoxilla että IE:llä. Mut nää tietokoneet on sellaisia paskoja ettei viitti edes ettiä vikaa vaan painelee tupla kerrat linkkiä. Tää ilmiö on vain täällä foormissa, mut ei se mitään haittaa kun on hyvä foorumi :D
Mopopoika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ukko »

mulla kanssa ei tahdo aueta aina tään foorumin sivut,jää vaan lataamaan,eikä aukea,muilla samassa formaatissa olevilla ei mitään ongelmaa,en ole löytänyt tähän mitään syytä,ADSL+XP+IE6+Norton 2005
veekoo
Viesti:

täsmennän vielä hiukan,kuvat eivät aukea valokuvia osiossa kyllä muuvalla,eli likkaan siellä kuvaa.....tulee ne valinta nuolet vaan näkyviin eikä kuvaa.....
desmo

Viesti Kirjoittaja desmo »

Mopo-Ukko kirjoitti:mulla kanssa ei tahdo aueta aina tään foorumin sivut,jää vaan lataamaan,eikä aukea,muilla samassa formaatissa olevilla ei mitään ongelmaa,en ole löytänyt tähän mitään syytä,ADSL+XP+IE6+Norton 2005
Sama homma mullakin miltei samanlaisella paketilla, Operan selaimella toimii paremmin, IE ei oikeastaan ollenkaan, muilla saitella ei onkelmia.
XLH82

Viesti Kirjoittaja XLH82 »

En oo käyny kattomassa mikä on homman nimi mutta mulle on sanottu samasta ongelmasta ja selaimena IE ja käyttis on XP.

Eli valokuvissa ei tuu kuvat näkyviin nuolet kyllä.
Muilla saiteilla kaikki kuvat tulee ok.

t. Lari
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Onkos XP:n ladattu SP2 , siinä kuvien käsittelyä on muutettu jpg-tiedostoformaattiin keksittyjen virusten takia. IE6 on suolesta.
Opera tai Mozilla
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Vastaa Viestiin