Pyöränostaja huijareita?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

jorgegoodman
Viesti:

Re: Pyöränostaja huijareita?

Viesti Kirjoittaja jorgegoodman »

WM69 kirjoitti:Mä olen joskus antanut puhelinnumeroni moisille epämääräisille kyselijöille, ja pyytänyt soittamaan. Vahingossa numero on ollut kumminkin jokin lahjoitusnumero joka peritään puhelinlaskussa.
Siis tuossa onkin ideaa ja mun seuraava ura!! :lol:
Jerry lee

Viesti Kirjoittaja Jerry lee »

Juu käytännössä kaikki huijareita.
Olen myynyt 200€ autoa,sitäkin kasaa joku alibaba haluaa ostaa,6000€ kelkkaa,18000€ jenkkiä,kaikkiin tulee samoja kyselyitä. :lol:
Maksaisivat liki heti paypalin kautta,kohta ilmoittavat maksaneensa liika ja pyytävät liika suoritusta takas.
Tulee ehkä aidon näköinen viesti ynm...
Tai sitten nämä shekki Spedet :lol:

Näistä tehty useita rikos ilmoituksia ja useilla palstoilla varoiteltu...

Nykyään tulee jo paljon näitä yhteyden ottoja,toiset kysyvät tekstareilla... tavaraa... jne...

En vastaa yhteenkään koskaan.

Pari vuotta sitten leikki alkoi omalla kohdalla,kun myin 50-luvun Daimleria.
Heti löytyi joku "hoonosuomi" joka ostaisi auton näkemättä,pyynti hinnalla,Britteihin,mutta sattui olemaan jossain "indokiinassa" intissä. :lol: Olisi ostanut auton häälahjaksi jollekin veteraanille :mrgreen:
Paypall maksu välineenä.
Kuullosti jo liian hyvälle,,siitä heti epäilys kasvoi.
En muista nyt nimeä,jota tämä Huijari käytti,löytyi jo googlella läjä päin varoituksia ja rikosilmoitus.
Toki uusiivat nimensä,sähköpostinsa,kännynumeronsa,jota ei saa selville...

Se vielä nauratti että,olisi halunnut Brittilään Daimlerin joka vas ohjattava,siis alkuperäinen Suomi auto,ja niitä muka ei Sumujen saarilta löydy,heille kotoisalla RHD versiona.... :D
Tausta peileistä näkyy vaan taakse jäänyttä elämää...
Marshal

Viesti Kirjoittaja Marshal »

Niin. Siis jos en ihan väärin muista niin PayPalia käytettäessä oli jotenkin mahdollista, joko myyjänä tai ostajana (en muista miten päin) ikäänkuin "tehdä kauppa mutta jonkunajan sisällä peruuttaa se ilman mitään sanktioita". Taisi olla itseasiassa niin päin että ostaja pystyi maksamaan mutta vetämään sitten rahansa jotenkin takaisin itselleen tms..

En luottas pätkääkään tollasiin paypaleihin.
HD Softail Springer 1996, 3" BDL-EVO9S
FX

Viesti Kirjoittaja FX »

Onkos tämmöinen "tuttu" mies Steven Cotwell? On pommitellu outlook.com sähköpostista jo 5 kertaa parin tunnin sisään!
Vastaa Viestiin