"American Motorcycle Rallin" (ennenkuin joku kauppamies sen tekee) ja sinne sisään kaikki Ameriikassa kootut vehkeet. Saadaan enempi aihetta ja lisää joukkueita köydenvetoon ja painiin...
INKKARILLA H-D RALLIIN?
-
MrX
Re: INKKARILLA H-D RALLIIN?
Harrikkaralliin H-D Motor Companyn tuotteilla. Mutta voihan Kerho aloittaa vaikka uuden
"American Motorcycle Rallin" (ennenkuin joku kauppamies sen tekee) ja sinne sisään kaikki Ameriikassa kootut vehkeet. Saadaan enempi aihetta ja lisää joukkueita köydenvetoon ja painiin...
Eiköhän se jo ala tätä paljolti ollakin, en itse ainakaan Varkaudessa huomannut itse yhtään Inkkaria. Lukkosen näin, mutten miehen pyörää.MrX kirjoitti:Harrikkaralliin H-D Motor Companyn tuotteilla.
Monta inkkaria jäsenluettelon mukaan on kerholaisilla, liekö sitä laskettu? Esim. Jack ei käsittääkseni enää taida kuulua kerhoon ja hän lie ainoa Inkkarimies, jonka olen itse pääralleissa tavannut
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
H-D Ralli voisi vallan mainiosti olla H-D only, olis jopa varsin loogista. Niinkauan kuitenki kun Indian on kutsaussa, niin lienee se ja sama mikä manitou on kyseessä, Inkkari ku Inkkari ja sekaan vaan.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
-
MrX
Inkkarin omistajia H-DCF:ään kyllä kuuluu useampia. Taitavat kuitenkin olla rekisteröitynä Kerhoon Harrikan omistajina.Joe Cool kirjoitti:...Monta inkkaria jäsenluettelon mukaan on kerholaisilla, liekö sitä laskettu? ...
Ovat tainneet Inkkarinsa rekisteröidä tänne; http://www.indianmotocycle.fi/" onclick="window.open(this.href);return false; tai VMPK:n systeemeihin