INKKARILLA H-D RALLIIN?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

MrX

Re: INKKARILLA H-D RALLIIN?

Viesti Kirjoittaja MrX »

Harrikkaralliin H-D Motor Companyn tuotteilla. Mutta voihan Kerho aloittaa vaikka uuden
"American Motorcycle Rallin" (ennenkuin joku kauppamies sen tekee) ja sinne sisään kaikki Ameriikassa kootut vehkeet. Saadaan enempi aihetta ja lisää joukkueita köydenvetoon ja painiin... :D
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

MrX kirjoitti:Harrikkaralliin H-D Motor Companyn tuotteilla.
Eiköhän se jo ala tätä paljolti ollakin, en itse ainakaan Varkaudessa huomannut itse yhtään Inkkaria. Lukkosen näin, mutten miehen pyörää.

Monta inkkaria jäsenluettelon mukaan on kerholaisilla, liekö sitä laskettu? Esim. Jack ei käsittääkseni enää taida kuulua kerhoon ja hän lie ainoa Inkkarimies, jonka olen itse pääralleissa tavannut 8O
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
ma^ko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

H-D Ralli voisi vallan mainiosti olla H-D only, olis jopa varsin loogista. Niinkauan kuitenki kun Indian on kutsaussa, niin lienee se ja sama mikä manitou on kyseessä, Inkkari ku Inkkari ja sekaan vaan.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
MrX

Viesti Kirjoittaja MrX »

Joe Cool kirjoitti:...Monta inkkaria jäsenluettelon mukaan on kerholaisilla, liekö sitä laskettu? ...
Inkkarin omistajia H-DCF:ään kyllä kuuluu useampia. Taitavat kuitenkin olla rekisteröitynä Kerhoon Harrikan omistajina.
Ovat tainneet Inkkarinsa rekisteröidä tänne; http://www.indianmotocycle.fi/" onclick="window.open(this.href);return false; tai VMPK:n systeemeihin
Vastaa Viestiin