lyhdet kirjoitti:No esimerk minä, lupasin muutama kk sitte en enää teitä häiritse, oon petollinen paska koska taas (tämän kerran, pakko puolustaa alan ihmisiä)täällä alan lässyttämään, olin himoksella, et siitä ei tartte kettuilla, mikä kettu teitä vaivaa, esimerkkinä kerron itestäni, yli 50v mulla on ollu kaveri, paras, juodaan viinaa ja tapellaan, selvinpäin lyödään kättä päälle, mitä vitun neitejä tähän porukkaan on tullut, jumalauta jos 3000 hengen porukassa syntyy kännipäissään pikku hässäkkä nii mitä sitte, ei jumalauta mitä neitejä, vittu, virsiäkö siellä pitäs laulaa, mun mielestä me ollaan ihmisiä mitkä elää eikä oo jotain vitun nössöja mitkä valittaa jostain pikkuhässäkästä, yritättekö te saatanat kieltää ihmisiä elämästä, ei jumalaut mitä jenggii, mitä te oikein haluutte elämältä, nyt eletään, eikä saatana olla noin vitun tarkkoja pilkun nuolioita, eikö teitä ees hävetä mistä narisette, joku törppö meni Remuakin arvostelemaan näissä kirjoituksissa, älä tuu mun eteen, saatanan tunarit, en oo kekkosfani mut sen sanonta sattuu kyllä tähän, ISO KIITOS RALLIN JÄRJESTÄJILLE, SIKA HYVÄ RALLI, ainut mitä kaipasin ois ollu kavereitten kesken käymä kunnon nenäänlyöntikilpailu, vitsi vitsi, oisko nyt aika kuitenkin antaa kiitos niille mitkä rallin on toteuttaneet, ihmisillä täytyy olla elämä enemmän kuin hyvin kun noinkin pienistä asioista niuhotetaan, (nyt taas paska lupaa pysyä täältä pois, aikuistukaa, tulee mieleen keväinen keskustelu putkista, vidu et osa porukasta on pöllöjä)
Tappelu on niin kauan varmaan hauskaa, kunnes joku ottaa sen liian tosiaan ja alkaa tulla ruumiita. Nykyajan "nuoriso" kun alkaa olla tottunut niille tavoille, että nyrkeillä ei enää juuri tapella vaan vähintäänkin potkitaan tai otetaan kättä pidempää avuksi. Siinä ei paljon auta enää kättä päälle lyönnit seuraavana päivänä, kun toinen osapuoli on hengetön tai huonossa kunnossa teho-osastolla.
En näkisi siis kovinkaan järkeväksi, saati aikuistumiseksi, että tappelu on jotain mikä kuuluu sallia tai mitä halutaan. Jos se tekee musta niuhon, niin olen sitä siinä tapauksessa varsin mielelläni. Oma isäni kuoli yhteen nyrkiniskuun, joten siksi en oikein sulata tappeluita, en edes nyrkein.
Ralli sinänsä oli hyvä, enkä nähnyt minkäänlaisia järjestyshäiriöitä, musiikkikin oli pääosin suorastaan loistavaa, mutta Remu uusio-Hurriganeseineen edusti kyllä sitä toista ääripäätä eli oli vaan yksinkertaisesti huono ja pelkkä varjokuva entisestä loistostaan.