Porukka kasvaa , puupäät ralleissa lisääntyy !!!!!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

mjs
Viesti:

Re: Porukka kasvaa , puupäät ralleissa lisääntyy !!!!!

Viesti Kirjoittaja mjs »

Tästä päästäänkin siihen että mikäli kaikki ”vahat parrat” alkaa välttämään klubin tapahtumia sen takia että paikalle tulee tuhat uutta harrastajaa joilla on vielä hieman opettelemista niin mistä ne tavat sitten opitaan? Onneksi mukana on edelleen sitä samaa porukkaa jota itse näin kun ensimmäistä omaa ralliani olin käymässä joten uskoa on että tavat onnistutaan siirtämään eteenkin päin.
Hyvin sanottu Affe! Komppaan tässä asiassa täysin!

mjs
6%

Älä löi,
en ole hurrit!
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

10-vuotta takana tässä kerhossa ja sinä aikana koluttu monenlaisia ralleja ja rallipaikkoja, pari alkuvuotta meni "katellessa" mutta sitten tuli halu tuoda omapanos talkootyön merkeissä, ja siihen oli syynä Salmisen pariskunta, joka sanoi että "kuuluu niinko tapoihin" että tehdään oma osuus rallien onnistumiseen... tämmösellä "kummi" periaatteella pitäs tulokkaat perehdyttää toimintaan nykyäänkin.
Tolkootyön merkitys on kyllä mittava, ihan sen hengen luomisessa että "kaikki yhdessä ja yksi kaikkien puolesta" eli talkoolaisten rekrytointia pitää vaan edelleen tehostaa.

Tämmöseenkin porukkaan tietty rähinöitsijäkin löytään tiensä, ei kai sille mitään voi, jollekkin ei vaan viinakset sovi :mrgreen:

-Päkä-
lyhdet

Viesti Kirjoittaja lyhdet »

No esimerk minä, lupasin muutama kk sitte en enää teitä häiritse, oon petollinen paska koska taas (tämän kerran, pakko puolustaa alan ihmisiä)täällä alan lässyttämään, olin himoksella, et siitä ei tartte kettuilla, mikä kettu teitä vaivaa, esimerkkinä kerron itestäni, yli 50v mulla on ollu kaveri, paras, juodaan viinaa ja tapellaan, selvinpäin lyödään kättä päälle, mitä vitun neitejä tähän porukkaan on tullut, jumalauta jos 3000 hengen porukassa syntyy kännipäissään pikku hässäkkä nii mitä sitte, ei jumalauta mitä neitejä, vittu, virsiäkö siellä pitäs laulaa, mun mielestä me ollaan ihmisiä mitkä elää eikä oo jotain vitun nössöja mitkä valittaa jostain pikkuhässäkästä, yritättekö te saatanat kieltää ihmisiä elämästä, ei jumalaut mitä jenggii, mitä te oikein haluutte elämältä, nyt eletään, eikä saatana olla noin vitun tarkkoja pilkun nuolioita, eikö teitä ees hävetä mistä narisette, joku törppö meni Remuakin arvostelemaan näissä kirjoituksissa, älä tuu mun eteen, saatanan tunarit, en oo kekkosfani mut sen sanonta sattuu kyllä tähän, ISO KIITOS RALLIN JÄRJESTÄJILLE, SIKA HYVÄ RALLI, ainut mitä kaipasin ois ollu kavereitten kesken käymä kunnon nenäänlyöntikilpailu, vitsi vitsi, oisko nyt aika kuitenkin antaa kiitos niille mitkä rallin on toteuttaneet, ihmisillä täytyy olla elämä enemmän kuin hyvin kun noinkin pienistä asioista niuhotetaan, (nyt taas paska lupaa pysyä täältä pois, aikuistukaa, tulee mieleen keväinen keskustelu putkista, vidu et osa porukasta on pöllöjä)
ShoGun
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ShoGun »

lyhdet kirjoitti:No esimerk minä, lupasin muutama kk sitte en enää teitä häiritse, oon petollinen paska koska taas (tämän kerran, pakko puolustaa alan ihmisiä)täällä alan lässyttämään, olin himoksella, et siitä ei tartte kettuilla, mikä kettu teitä vaivaa, esimerkkinä kerron itestäni, yli 50v mulla on ollu kaveri, paras, juodaan viinaa ja tapellaan, selvinpäin lyödään kättä päälle, mitä vitun neitejä tähän porukkaan on tullut, jumalauta jos 3000 hengen porukassa syntyy kännipäissään pikku hässäkkä nii mitä sitte, ei jumalauta mitä neitejä, vittu, virsiäkö siellä pitäs laulaa, mun mielestä me ollaan ihmisiä mitkä elää eikä oo jotain vitun nössöja mitkä valittaa jostain pikkuhässäkästä, yritättekö te saatanat kieltää ihmisiä elämästä, ei jumalaut mitä jenggii, mitä te oikein haluutte elämältä, nyt eletään, eikä saatana olla noin vitun tarkkoja pilkun nuolioita, eikö teitä ees hävetä mistä narisette, joku törppö meni Remuakin arvostelemaan näissä kirjoituksissa, älä tuu mun eteen, saatanan tunarit, en oo kekkosfani mut sen sanonta sattuu kyllä tähän, ISO KIITOS RALLIN JÄRJESTÄJILLE, SIKA HYVÄ RALLI, ainut mitä kaipasin ois ollu kavereitten kesken käymä kunnon nenäänlyöntikilpailu, vitsi vitsi, oisko nyt aika kuitenkin antaa kiitos niille mitkä rallin on toteuttaneet, ihmisillä täytyy olla elämä enemmän kuin hyvin kun noinkin pienistä asioista niuhotetaan, (nyt taas paska lupaa pysyä täältä pois, aikuistukaa, tulee mieleen keväinen keskustelu putkista, vidu et osa porukasta on pöllöjä)
Tappelu on niin kauan varmaan hauskaa, kunnes joku ottaa sen liian tosiaan ja alkaa tulla ruumiita. Nykyajan "nuoriso" kun alkaa olla tottunut niille tavoille, että nyrkeillä ei enää juuri tapella vaan vähintäänkin potkitaan tai otetaan kättä pidempää avuksi. Siinä ei paljon auta enää kättä päälle lyönnit seuraavana päivänä, kun toinen osapuoli on hengetön tai huonossa kunnossa teho-osastolla.

En näkisi siis kovinkaan järkeväksi, saati aikuistumiseksi, että tappelu on jotain mikä kuuluu sallia tai mitä halutaan. Jos se tekee musta niuhon, niin olen sitä siinä tapauksessa varsin mielelläni. Oma isäni kuoli yhteen nyrkiniskuun, joten siksi en oikein sulata tappeluita, en edes nyrkein.

Ralli sinänsä oli hyvä, enkä nähnyt minkäänlaisia järjestyshäiriöitä, musiikkikin oli pääosin suorastaan loistavaa, mutta Remu uusio-Hurriganeseineen edusti kyllä sitä toista ääripäätä eli oli vaan yksinkertaisesti huono ja pelkkä varjokuva entisestä loistostaan.
HD Dyna Street Bob -10
ezmo

Viesti Kirjoittaja ezmo »

jos promillet veressä löytää itsensä joka kerta sanaharkasta tai rystyset hellänä, kandee miettii, sopiiko alkomahooli ollenkaan itselleen. Sen pitäisi tuoda hauskuuskerrointa, ei agressiivisuutta, ei edes laskuhumalassa.

Jos homma menee tappeluksi nyrkein tms. On se minun silmissä aina tuomittavaa käytöstä, johon ensisijaisesti tulee puuttua lähipiirin ja tarvitttaessa viranomaisen.
Kickstart, deserve the ride!

Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
ma^ko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

En ollut ko rallissa läsnä, en todennäköisesti tule olemaan jatkossakaan isoissa ralleissa läsnä, suuret massatapahtumat vaan ei ole mun juttu.

Kuitenkin jos kootaan ihan minkä tahansa aiheen ympärille parista muutamaan tuhateen suomalaista, joista valtaosa on enemmän tai vähemmän päihtyneitä, niin jos selvitään parin puupään pienellä häiriköinnillä ja jollain yksittäisellä otsaanlyönti tapahtumalla, niin tilaisuushan on ollut hyvin järjestetty ja rauhallinen.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
JuicyFruit

Re:

Viesti Kirjoittaja JuicyFruit »

H-dcf ry:n niin kutsuttu pääralli puhututtaa:

http://www.jamsanseutu.fi/cs/Satellite? ... KHAWrapper
MrX

Viesti Kirjoittaja MrX »

Oliko Harrikka Rallissa oikeesti ongelmakäyttäytyjiä ?. Ite en nähnyt yhtään.
Tulin juuri Kaisaniemestä ZZ Topin konsertista. Siellä oli ihmisiä 2-3 kertaa enemmän kun Himoksella. Puupäiden osuus oli satakertainen !
Paikallaan ei pystynyt seisomaan kun joka puolelta kaatui päälle torpeedokännistä porukkaa joka ei tiennyt bändistä tuon taivaallista. Ihan sama olitko tarjoilualueella vai ulkopuolella.
Ehkä Harrikka Ralli meni kuitenkin etiketin mukaan?
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

En nähnyt ensimmäistäkään agressiopurkausta rallialueella.
Ralli oli mukava ja turvallinen, painotan sanaa turvallinen.
Ei tarvi pelätä saavansa nekkuunsa, asiattomasti.
Hyvää musiikkiosuudesta oli Robert Gordonin ja Remun yhteisesitys "I will stay". Oli myös muutakin, Jeena jotain jäi mieleen.
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Moro,
MrX kirjoitti:Oliko Harrikka Rallissa oikeesti ongelmakäyttäytyjiä ?. Ite en nähnyt yhtään.
En minäkään nähnyt mitään ongelmatapauksia. Parista ei niin sopivasta kännikäyttäytymisestä kuulin mutta mitään varsinaista ongelmaa ei todellakaan ole. Kännihölmöilyt ja agressiivinen käyttäytyminen vieraita kohtaa on kuitenkin kaksi täysin eri asiaa. Se on minulle ja varmaan muillekin ihan sama mitä kaverukset keskenään tekee, hakkaa toisiaa turpaan tai koskettelee muuten sopimattomasti mutta vieraille ei sellaista tehdä.
Meillä on kaikesta mediapaskasta huolimatta hyvä maine ja olemme yleensä tervetulleita ralleinemme, yritetään pitääkin se. Nyt liikkeellä olevan Nordic Runin (ainaskin) yksi suunniteltu yöpymispaikka jouduttiin vaihtamaan koska leirintäalue ei halunnut pyöräporukkaa tontille. Tämä ei ollut Suomessa :)

Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
poromarko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja poromarko »

Selvää on että väkimäärän kasvaessa sattuu ja tapahtuu. Ei tuolla mikään uhattu ilmapiiri ollut eikä väistellä saanut. ralleja riittää kaikkien makuun kannattaa kokeilla muutakin jos tuolla koki olonsa epämiellyttäväksi.
Viimeviikonlopun Arctic fun jälleen napakymppi terveiset kaikille siellä olleille.
Ensviikonloppuna suositella voi hyvää ja leppoisaa menoa Kemissä run to 60`s ja Maksamaalla Kihveli ralli
Asiat pitää oppia tekeen sillai oikealla tavalla väärin!
sakhar
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakhar »

MrX kirjoitti:Oliko Harrikka Rallissa oikeesti ongelmakäyttäytyjiä ?. Ite en nähnyt yhtään.
Tulin juuri Kaisaniemestä ZZ Topin konsertista. Siellä oli ihmisiä 2-3 kertaa enemmän kun Himoksella. Puupäiden osuus oli satakertainen !
Paikallaan ei pystynyt seisomaan kun joka puolelta kaatui päälle torpeedokännistä porukkaa joka ei tiennyt bändistä tuon taivaallista. Ihan sama olitko tarjoilualueella vai ulkopuolella.
Ehkä Harrikka Ralli meni kuitenkin etiketin mukaan?
Huomasin muuten aivan saman kävin lauantaina himoksella ja vaikka porukka oli 3kertaa pahemman näköistä ja kännissä kuin ankat ei sielä kukaan uhonnut.Kun taas zz topissa oli kaiken näköistä pihatonttua tönimässä ja tuijottamassa niin hell rideria että.Ei se minua häiritse pisti vaan silmään :lol:
sepe64

Viesti Kirjoittaja sepe64 »

Terve. Minä olin se pienempi Ruotsista vierailulla oleva jota se sälli töni siinnä Gordonin esiintymisen aikana.
En tiedä mitä se halus mutta jatkuvasti töni ja kun sitä katoin ja kysyin että mikä on hätänä niin jotakin se siinnä huusi, en kuullu mitä enkä välitänytkään. Töniminen jatku ja taas kun kyselin mitä se haluaa niin tulos oli sama paitsi että sen kaverit näytti että anna olla, se on sekasin. Tais se kyllästyä tönimään ja lähti siitä sitten vähän ajan päästä kävelemään. Ei siinnä sitten sen kummempia, hyvä että töni mua, joku toinen olis varmaan takonu sen lattiaan ja sittenhän siellä olis kemut alkanu :D Oli ihan mukavat rallit tästä tapauksesta huolimatta. Sää olis voinnu olla parempi, saihan sitä muutaman sata kilometriä sadeajon harjoittelua sekä minä että emäntä. Tulemme varmaan tapaamaan osan teistä joissakin ralleissa, joten palaillaan :D
Ajelkaa varovasti ja käyttäkää suojia !
sporty

Viesti Kirjoittaja sporty »

Vallu kirjoitti:Määräprosentti ihmisistä on mitä on ja porukan lisääntyessä nämäkin lisääntyvät. Tollaset heput täytyy merkata ja heille annetaan elinikäinen porttikielto klubin tilaisuuksiin. Jos joku kaverin tuntee, niin voi viedä terveisiä, ettei häntä enää haluta nähdä.
Jos rallissa oli noin 2500 kävijää, niin antakaa sitten sille kaverille vaikka 0.04% merkki liiveihin, niin silloin hän on merkattu. Ja oikein helvetin iso sellainen, että varmasti näkyy. Vastaavanlaisen merkin voi sitten antaa jatkossa jokaiselle jurrissa kunnostautuneelle. Ja niitähän riittää jatkossakin. Vaarana saattaa olla vain se, että siitä saa uusi pahamaineinen % alakulttuuri alkunsa.
Vastaa Viestiin