Nykyinen H-D on ainoa H-D jota olen ajanut ennen kaupantekoa, muut ku tullut hankittua enemmän tai vähemmän osaläjinä, tai kuvan ja kuvauksen perusteella. Koiria on kaks, koirankakkapusseina käytetään vanhoi leipäpussei etc. HD vaatteit ei oo lainkaan mut CAT-sukkia on useita vaikkei ole Caterpillaria mut katteja on jokunen.mcjusa kirjoitti:Mie oon ostanu 7 kappaletta HD-merkkisiä laitteita ilman koeajoa, kalsarit eivät ole merkkitavaraa, koiria on 3 kappaletta ja ne paskoo maastoon, pussi on varalta mukana mutta se on ilman merkkejä.
H-D oli vuoden 2011 suosituin käytetty pyörä
Re: H-D oli vuoden 2011 suosituin käytetty pyörä
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Caterpillari pitäisi kyllä hankkia, varsinkin jos sais halavalla 
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Asiaa! Se olisi todella kätevä, kun tota pihatietä tasoittelisi.Pertti kirjoitti:Caterpillari pitäisi kyllä hankkia, varsinkin jos sais halavalla
LIFEMEMBERRe: H-D oli vuoden 2011 suosituin käytetty pyörä
Siinä kohtaahan tää lähti menee perseelleen koko homma ko tuli nää käytettyjen tuojat tähän hommaan, siitä ei pääse mihinkään, käytettyjen hinnat tippu puoleen, mukaan tuli porukkaa mikä halusi "kokeilla" miltä tuntuu olla htmiäs, joku sanoo et hyvä et tippui hinnat, saa kaikki ostaa ht:n, no tää on sitte lopputulos, mulla niitä lepää neljä tossa ja ykskään ei oo myynnissä, mut ne ketkä jostain syystä myy ei saa niistä ku juomarahat, ketuttaa, muutenkaa tää oo enää yhtää mitää koko homma, tukka ja parta kasvaa 6kk ja sen jälkeen ei enää kapakan ovesta sisään mahdu ku poikittain ku ollaan nii isoja, miten 60kg voi olla iso, osta ht nii hauis kasvaa puolella, jos joku todellakain väittää et näin ei oo käyny nii se on sitte oma hauis mikä on kasvanu, en todellakaan sano et sopu siaa antaa, ketut se mitää annaa, ei tarvi mennä taaksepäin ko 10v nii kyllä siitä on meno muuttunu, tietenkää tää narina mitää auta mutta huonoon suuntaan mennään ja pahasti, tartte ko miettii tätäkin sättii vai mikä tää o nii 10v taaksepäin niin on kyllä meno muuttunu, mun mielestä ei hyvään suuntaan, nyt sitte vallu voi taas tyrmätä meikän jutskat oikein kunnolla, ei haittaa.
Vaikeeta tuntuu toisilla harrastus olevan..mua ei kyllä haittais vaikka käytettyjen (ja miksei uusienkin) hinnat tippuis vaikka kymmenesosaan nykyisestä. Mulle on ihan sama vaikka harrikoita ois joka toisella, ei se oo multa pois. 
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
FXDWG -02
lyhdet
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja oikeus se lausua. On jokaisen oma asia miten asioiden muutokset kokee ja miten niihin suhtautuu.
Se on fakta, että maailma muuttuu joka päivä ja sille emme todellaakaan mitään voi. Joko koitetaan räpistellä mukana muutoksessa tai vetäydytään tykkänään omaan luolaan.
Onko muutos sitten hyväksi tai parempaan päin, siitä voidaankin keskustella loputtomasti, mutta jotenkin tuolla takaraivossa on sellanen muistikuvatus kuin, että vastaavanlaista juttua olisi ollut jo noin 50 vuotta sitten.
Ja nyt sitten talliin muokkaamaan asennuskuntoon noita uusia ällöttäviä bolton-osia. Kun ei ne siellä tehtaalla osaa tehdä edes Dynasta käyttökelpoista matkapyörää.
Ja minkähän takia mun tarttis ne tyrmätä.mutta huonoon suuntaan mennään ja pahasti, tartte ko miettii tätäkin sättii vai mikä tää o nii 10v taaksepäin niin on kyllä meno muuttunu, mun mielestä ei hyvään suuntaan, nyt sitte vallu voi taas tyrmätä meikän jutskat oikein kunnolla, ei haittaa.
Se on fakta, että maailma muuttuu joka päivä ja sille emme todellaakaan mitään voi. Joko koitetaan räpistellä mukana muutoksessa tai vetäydytään tykkänään omaan luolaan.
Onko muutos sitten hyväksi tai parempaan päin, siitä voidaankin keskustella loputtomasti, mutta jotenkin tuolla takaraivossa on sellanen muistikuvatus kuin, että vastaavanlaista juttua olisi ollut jo noin 50 vuotta sitten.
Ja nyt sitten talliin muokkaamaan asennuskuntoon noita uusia ällöttäviä bolton-osia. Kun ei ne siellä tehtaalla osaa tehdä edes Dynasta käyttökelpoista matkapyörää.
LIFEMEMBER