Jos jollakkulla on kokemuksia, niin kertokaa.
(Kyllä tehtaan ukkelit äkkiä keksivät mistä on kyse - luulen ma
LIFEMEMBERVoisi nämä tehtaan ukkelit katsoa myös omaan napaansa, jos heidän USA:n ulkopuolisessa hinnoittelupolitiikassaan on niin paljon ilmaa, että se antaa tienaamismahdollisuuden oman myyntiketjun ulkopuolisille toimijoille, kuten rahtifirmoille. En ole tietenkään tällaista yrittäjyyttä vastaan, mutta onhan tämä H-D:n hinnoittelukuvio äärettömän typerä - ainakin näin suomalaisen motoristin vinkkelistä.Vallu kirjoitti:Wesa mainitsi nämä rahtifirmat ja kaverini Kalle suosittelee tätä: http://www.bongous.com/fi/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Jos jollakkulla on kokemuksia, niin kertokaa.
(Kyllä tehtaan ukkelit äkkiä keksivät mistä on kyse - luulen ma)
Voivat hyvin sen yrittää vääntää diilerisopimuksiin, mutta sitä ennen luulisi heidän kieltävän diileriltä muun merkkisten pyörien myynnin, sehän on jossain tapauksissa suoraan pois pyörämyynnistä.hdjokke kirjoitti: Tarvikeosakauppakin on pois H-D:n omasta osamyynnistä. Pakottaako H-D seuraavaksi dealerinsa myymään pelkästään aitoja H-D-osia? Eikös muuten ole hienoa omistaa Harley-Davidson moottoripyörä.
Juu!Eikös muuten ole hienoa omistaa Harley-Davidson moottoripyörä.
LIFEMEMBERVarmasti tätä tapahtuu, lienee normaalia hinnoittelupolitiikkaa, jossa halvan tuoteen katetta nostetaan mukavasti, koska asiakas saattaa verrata tuotetta samassa hyllyssä olevaan H-D tuotteeseen, jossa kate on pienempi ja hinta vähän suurempi.drago kirjoitti:Eli suomalainen HD liiteri pistää oman "mark-upin" kaikkiin myymiin tuotteisiinsa.
Ei se ole hullu joka pyytää...
LIFEMEMBERwesa kirjoitti:Onhan noita Amerikassa olevia konttirahtiosoitteita, joihin noita voi tilata ihan niinkuin ennenkin.
Kulutkin tippuvat, kun käytätte niitä!
Niin minä olen aina toiminut Ameriikan rahtien suhteen. Saat jopa tullauspalvelun tarvittaessa.
Osoitteita löytyy Kopterista, Mobilistista ja V8-Magazinestä.
Niin minäkin luulin, mutta kun nämä taalla rutisevat, ajattelin että ei kai sitten olekkaan.wesa kirjoitti:Kyllä Pertti tuollaisia firmoja on jo!![]()
.
Tämä nyt on vain yksi esimerkki, mutta toimii; http://www.officeorbit.com/amer/html/suomeksi.html" onclick="window.open(this.href);return false;Pertti kirjoitti:Niin minäkin luulin, mutta kun nämä taalla rutisevat, ajattelin että ei kai sitten olekkaan.wesa kirjoitti:Kyllä Pertti tuollaisia firmoja on jo!![]()
.
LIFEMEMBER