If on perseestä!! Mulla vuosia Ifissä kaikki koti, 2 autoa, prätkä, 2 firman vakuutukset....kaadunpa töissä, ja todellakin if ei korvannut polvesta mitään, vaikka oli yrittäjän tapaturmavakuutus, koska sitä oli 9 vuotta sitten tähystetty..Ei auta valitukset, ja kuulemma siksi se meni rikki

. Ei siksi että vedin lipat...kaikki muuhun yhtiöön, ja kysyin ennen sopparin tekemistä, että mites teillä tällanen juttu? Tyyppi soitti korvauspuolelle, ja kysyi että mites heillä tällanen juttu, ei puhunut mitään Ifistä ja että tällasta oli sattunut, vaan kysyi suoraan että korvataanko! Sieltä tyyppi sanoi suoraan puhelimessa että korvataan, sillä heillä ei katsota viittä vuotta enempää taakse...Don`t you worry about a thing..vai miten se meni

Varmaan muutkin on huonoja yhtiöitä, mutta mulla meni kaikki Tapiolaan! Myös vakuutukset laatinut ja Ifiä kehunut vakuutusmies kuuli mielipiteeni..Kannattais ehkä miettiä, ennenkuin kehuu olevansa halvin ja paras. Varsinkaan jos ei korvaukset toimikkaa....Joku voi vaikka hermostua lupauksia antavalle vakuutus "sedälle" Itse ainakin olin pitkään "herkässä" mielentilassa......Onko tää nyt paras paikka kehua itseänsä, ja yhtiötään missä on töissä, sillä lupaukset eivät aina pidäkkään, ja sitten on helppo selitellä, et tämä on yhtiön vika ei mun..Vaikka lupauksilla, ja vakuuttelulla sai asiakkaan...Tämä näin omana If kokemuksena, ja myös Ifin asiamiehen bullshittiä turhaan kuunnelleena...
-Pete