vielä vakuutuksista

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
AMi
Viesti:

Re: vielä vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja AMi »

Hakala kirjoitti:Itse teen mielelläni kokonaistarjouksia, joissa käydään perheen kaikki vakuutukset läpi. Pyörän kaveriksi olisi hyvä saada muitakin vakuutuksia, mutta esimerkiksi pelkkä koti-irtaimistovakuutus riittää - ei siis tarvitse siirtää kaikkia vakuutuksia. Pyörän vuosihintaan vaikuttaa suuresti myös keskittäminen, joka on senkin takia fiksua.

Ota ihmeessä yhteyttä niin voimme keskustella lisää puhelimitse tai sähköpostitse.
Mutta siis pelkkää pyörääkö (H-D) ei saa if:n kautta vakuutettua??? Minäpä laittelen viestiä.

Ja MrX:lle nöyrä anteeksipyyntö :oops: :lol:
Kusve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kusve »

Kannattaa olla yhteydessä Lauri Hakalaan , itse säästin useamman satasen

-Vesa-
Dynamite
Viesti:

Re: edelleen vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja Dynamite »

Dodiin ! Täällä Pohjanmaalla Lähivaakuutus on antanut parhaimmat tarjoukset HD: vakuutuksista,
eikä ole tarvinnut liittää koti- tai muita vakuutuksia mukaan. Ifi on myös kyllä edullinen ja
"vakuuttavat" myös siellä, mutta eivät ole aivan pärjänneet.
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Stadista:

Hyppäsin pois Turvasta takas IFiin. vakuutukset tippuivat 300 € / vuosi. 50% bonareilla liikenne 198 € / vuosi...ja jatkuva. Samassa paikassa autot ja toinen moto.

Täälläpäin tuntus tuo If olevan huokein ja helpoin. Paitsi Kaskoja ei saa näin vanhaan... mistä saa, kertokaa. Vm. 1950 papruilla, paprut ok . Rakennetuilla osilla ei väliä, koska Jytä (vm 1973, 42% vaihdeuttua osaa ) meni heittämällä kaskoon...????
Shovel Kopteri ja Buell S1
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 22:18 10.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Harikka kirjoitti:Yömahan kanssa ei oo tätä onkelmaa koska se ei oo ... merkki jolla on iso varkausriski.
Jaa-a, eivätkös ne tilastot kertoneet, että Harrikkoita on varastettu huomattavan vähän. Ei rosmo uskalla siihen koskea, kun ei se sitä saa käyntiin - jos ei aina omistajakaan :mrgreen:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
AAS
Viesti:

Re: edelleen vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja AAS »

Dynamite kirjoitti:Dodiin ! Täällä Pohjanmaalla Lähivaakuutus on antanut parhaimmat tarjoukset HD: vakuutuksista,
eikä ole tarvinnut liittää koti- tai muita vakuutuksia mukaan. Ifi on myös kyllä edullinen ja
"vakuuttavat" myös siellä, mutta eivät ole aivan pärjänneet.
kas... Itellä päinvastoin. Sportsteri halvempi IF:llä, vaikka tuttava kuinka laski hintaa Lähivakuutuksessa.
XL1200S -98 ja FLHP -16
rokker
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rokker »

Pohjantähdestä mä ainakin sain vakuutuksen huomattavasti edullisemmin, kuin If:stä...
pete67
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pete67 »

If on perseestä!! Mulla vuosia Ifissä kaikki koti, 2 autoa, prätkä, 2 firman vakuutukset....kaadunpa töissä, ja todellakin if ei korvannut polvesta mitään, vaikka oli yrittäjän tapaturmavakuutus, koska sitä oli 9 vuotta sitten tähystetty..Ei auta valitukset, ja kuulemma siksi se meni rikki 8O . Ei siksi että vedin lipat...kaikki muuhun yhtiöön, ja kysyin ennen sopparin tekemistä, että mites teillä tällanen juttu? Tyyppi soitti korvauspuolelle, ja kysyi että mites heillä tällanen juttu, ei puhunut mitään Ifistä ja että tällasta oli sattunut, vaan kysyi suoraan että korvataanko! Sieltä tyyppi sanoi suoraan puhelimessa että korvataan, sillä heillä ei katsota viittä vuotta enempää taakse...Don`t you worry about a thing..vai miten se meni :twisted: Varmaan muutkin on huonoja yhtiöitä, mutta mulla meni kaikki Tapiolaan! Myös vakuutukset laatinut ja Ifiä kehunut vakuutusmies kuuli mielipiteeni..Kannattais ehkä miettiä, ennenkuin kehuu olevansa halvin ja paras. Varsinkaan jos ei korvaukset toimikkaa....Joku voi vaikka hermostua lupauksia antavalle vakuutus "sedälle" Itse ainakin olin pitkään "herkässä" mielentilassa......Onko tää nyt paras paikka kehua itseänsä, ja yhtiötään missä on töissä, sillä lupaukset eivät aina pidäkkään, ja sitten on helppo selitellä, et tämä on yhtiön vika ei mun..Vaikka lupauksilla, ja vakuuttelulla sai asiakkaan...Tämä näin omana If kokemuksena, ja myös Ifin asiamiehen bullshittiä turhaan kuunnelleena...

-Pete
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

pete67 kirjoitti:Kannattais ehkä miettiä, ennenkuin kehuu olevansa halvin ja paras. Varsinkaan jos ei korvaukset toimikkaa....
Näinhän se on, olematonta kun voi myydä melkoisen halvalla mutta harvassa on ne joiden mielestä se on paras :twisted:
Toinen asia mikä joskus ihmetytti (en tiedä onko enää mainostettu) oli se että vahingon sattuessa korvataan 15% enemmän kun kohteen arvo olisi... Ihan kiva varmaan ja kuulostaa hyältä mutta mistähän ne 15% ylimääräistä otetaan :?: :roll: En muista enää että mikä yhtiö näin mainosti... Mieluummin kuitenkin itse maksan normaalia vakuutumaksua ja vahingon sattuessa saan normaalin korvauksen :wink:

IF:in myyjien kunniaksi pitää kyllä sanoa että kun joku vuosi sitten kyselin hintoja eri yhtiöistä niin IF:stä sanottiin suoraan että heiltä ei kannata MP-vakuutusta ottaa koska heillä ei oltu vielä uudistettu MP-vakuuttamisen mallia. No, eipä siinä tietty mikään Einstein tarvinut olla että sen itsekin tajusi kun hinta oli moninkertainen muihin verrattuna.

Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 22:18 10.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Mulla kävi Iffissä silleen, että vakuutuksessa oli kotipaikaksi laitettu Lohja kun piti olla Karjalohja. Oikaisun seurauksena palauttivat erotuksen usealta vuodelta.
Noin ylipäätään taitaa tämä vakuutusbisnes olla sellaista, ettei kahta samanlaista (hintaista) pakettia ole olemassakaan. Itse olen aina muutaman vuoden välein järjestänyt kilpailun kaikista vakuutuksistani.
Mitä tulee Iffin korvauksiin, niin minkäänlaista ongelmaa ei ole ollut. Viimeksi keväällä salama käräytti modemin ja tietskarin emolevyn. Rahat tuli tilille alle kahdessa viikossa. (Vieläpä ilman omavastuuta, oli joku "bonus" päällä)
Kuva LIFEMEMBER
MaHei
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MaHei »

Tryg
Osakasko (+ilkivalta turva) + Liikenne 339€

Kaikkiaan vakuutukset (auto+pyörä+koti) aleni 200€/vuosi Ifiin verrattuna.
Trygissä rakenteluraja 35%.

-m
Rautahauli

Viesti Kirjoittaja Rautahauli »

HD:n vakuutus täyskaskoineen, sisältää "autopalveluplussan", 350€/vuosi Ifissä.
MaHei
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MaHei »

Kappas, sullahan hyvä sopimus, mulla tuo oli 441€ Ifissä:)
Bonukset liikenne 50 ja kasko 70.

-m
Vastaa Viestiin