http://www.harley-davidson.com/wcm/Cont ... story=news" onclick="window.open(this.href);return false;
Lue NEW hakemistosta
HD:lla on ollut jo jonkin aikaa kokoonpanolinja myös Brasiliassa. Tuovat kokoonpanon lähemmäksi asiakkaita ja kasvavia markkinoita. Ei mitään ihmeellistä siis. Yksi Brassi laite kävi aikoinaan meilläkin. Runkonumero vain poikkeaa amerikan malleista. Intia on nyt sitten seuraavana vuorossa. En usko, että näitä laitteita tulee euroopan markkinoille vaan saamme edelleen ameriikassa kasattuja pyöriä.Röpöttäjä kirjoitti:Ja viralliset Hree kauppiaat alkaa myydä piratteja? Tehty Intiassa. Vanhoissa vara parempi. Tai tehdään ite! Tietää mistä osat tulee....![]()
http://www.harley-davidson.com/wcm/Cont ... story=news" onclick="window.open(this.href);return false;
Lue NEW hakemistosta
Osuit sikäli oikeaan, että todellakin olen lähikauppaa sponsoroinut jopa uuden pyörän oston merkeissä. On mielestäni mukavampi hoitaa "jälkipyykki" lähellä kotia ja samassa paikassa, mistä kampe on hankittukin. Tästä sponsoroinnista on ainakin minulle ollut huomattavaa hyötyä myös keskellä ajokautta tarvitsemani palvelun nopeudessa.Joe Cool kirjoitti:
Ja älä Pertti tätä nyt ryhdy mainoksena poistamaan, vaikka itselläsi olisikin mahdolliset sponsorisopimukset kunnossa pohjanmaan paikallisdiilerin kanssa
No tölväistään sitten! Missä sitten laitatat ne Saksasta tilaamasi renkaat?Eikä muuten tulisi mieleenikään, että menisin heille kyselemään, laittaisivatko saksasta tilaamiani renkaita,
LIFEMEMBERHD:n omalla tuotannolla ajan takaa HD:lta suoraan tulevia tuotteita jotka on itsessään numeroitu tyyliin xxxxx-xx esim suodatin 63798-99. Nämä hinnat on maahantuoja sekä HD europe määrännyt valmiiksi. Paljon tuotteita tulee myös ns. lisenssivalmistajilta jotka myyvät tuotteet suoraan kauppiaille tai erillisen agentuurin kautta joiden hinnoittelu riippuu aina millä hintaa ostetaan ja kuinka paljon. Osa näistäkin tulee yhä maahantuojan kautta, kuten esimerkiksi T-paidat joiden osto- ja suositushinnan he määrittelevät, ei HD.kcenter kirjoitti:Nyt tarvitaan oikeasti Jarmo hyvä selitys, suora lainaus Sinulta:
"Hintamuutokset tulevat koskemaan HD:n omaa tuotantoa ja lisenssivalmistajat ovat asia erikseen".
Mitä tämä tarkoittaa? Ole hyvä ja avaa vähän tyhmemmällekin mopoilijalle.
Mikä on HD:n omaa tuotantoa?????? Mikä taas on lisenssivalmistaja????????
Mie jäin ihmettelemää noita siun selvityksiä "tuotantoa ja lisenssivalmistajat"?! Miusta oikein aiheellinen kysymys kcenter:iltä, mie en ymmärrä vastaustas. Jospa tällä hiekkalaatikolla ei kaikki selittelyt mene perille esim. nahkatakin ostajan näkövinkkelistä?!jarmokuttinen kirjoitti:HD:n omalla tuotannolla ajan takaa HD:lta suoraan tulevia tuotteita jotka on itsessään numeroitu tyyliin xxxxx-xx esim suodatin 63798-99. Nämä hinnat on maahantuoja sekä HD europe määrännyt valmiiksi. Paljon tuotteita tulee myös ns. lisenssivalmistajilta jotka myyvät tuotteet suoraan kauppiaille tai erillisen agentuurin kautta joiden hinnoittelu riippuu aina millä hintaa ostetaan ja kuinka paljon. Osa näistäkin tulee yhä maahantuojan kautta, kuten esimerkiksi T-paidat joiden osto- ja suositushinnan he määrittelevät, ei HD.kcenter kirjoitti:Nyt tarvitaan oikeasti Jarmo hyvä selitys, suora lainaus Sinulta:
"Hintamuutokset tulevat koskemaan HD:n omaa tuotantoa ja lisenssivalmistajat ovat asia erikseen".
Mitä tämä tarkoittaa? Ole hyvä ja avaa vähän tyhmemmällekin mopoilijalle.
Mikä on HD:n omaa tuotantoa?????? Mikä taas on lisenssivalmistaja????????
Olit jo muualla tällä palstalla mainostanut tuota kiinasivustoasi. Yksikään virallinen kauppias ei voi ainakaan myöntää ostavansa noita piraattitakkeja myyntiin. Joku aftermarket diileri korkeintaan. Tätä HD seuraa aika tarkasti. Samoin kuin overseas myyntiä jota se jarruttaa jatkuvasti. Arvaapas onko jokainen Suomen kauppias yrittänyt tai suunnitellut ostavansa osansa suoraan ameriikasta halvan taalan aikaan? Varmasti on, mutta kun homma ei onnistu, kauppiassopimuksen vastaista. Samoin on englannissa kaksi liikettä suljettu ja yksi saanut kovan laskun sopimusrikon takia koska on myyneet tavaraa jälleenmyyjille.
Moraalista sen verran, että en ole vielä ymmärtänyt mitä hohtoa on siinä jos joku panee rahaa tuotekehitykseen, mainontaan ja valmistukseen, niin sitten tulee vinosilmä joka kopioi tuotteen ja myy huomattavasti halvemmalla ja toiset vielä ostavat tietoisesti näitä kopioita kuola poskella - ostin kun halvemmalla sain periaatteella.
Valaisiko tämä tarpeeksi pimeää polkuasi? Taidat olla sen sortin kaveri, että meillä on vielä paljon keskusteltavaa. Tartut pienimpäänkin aiheeseen ja alat siitä tehdä suurtakin asiaa. Kuvittelin, että tällä palstalla olisi aikuisia ihmisiä keskutelemassa asiasta fiksusti. Sanoppas nyt suoraan, mitä minä olen tehnyt, että olen saanut tämän jakamattoman huomiosi vai onko sinulla nyt tapana puuttua kaikkien sanomisiin? Vai tulinko minä nyt väärälle hiekkalaatikolle?![]()
Jarmo
minäkin tilasin suoraan kiinasta nylon race takin joka kyllä näyttää ja tuntuu aidolta ja kauppias mainosti sitä mainitsemallasi viisi numeroa, viiva, kaksi numeroa ja kirjain tuotekoodilla....jarmokuttinen kirjoitti: Perinteinen HD tuotekoodi on viisinumeroa viiva ja kaksinumeroa jonka perässä joskus kirjain sarja.
Jarmo
Oikeasti minulla ei ole mitään tietoa mistään, kunhan nyt vain järjestin puuhaa tänne.
Ainoa varma tieto mikä minulla on ettei minuun tartu hullunlehmäntauti koska olen Sika.
Sitäpaisi ajelen Suzukilla, mutta ei kai sillä ole väliä.
Doniin! Tässä nyt sitten näätte millaisia piraatit ovat: hyvännäköisiä japanialaisia sikoja!että olen tosi hyvän näköinen