Mitäs mieltä ootte jos reikkaan ainoastaan runkoa kun laitan +8 putket ja 6 asteen t-palat.meinasin ettei stretsiä ollenkaan.onko tyhmä idea ja onkos toimiva ilman stretsiä.
Tepa
Sportster reikkaus
- Santerisalama
- Viesti:
Kannattaa tosiaan pyöritellä eri vaihtoehtoja keulakulmalaskurilla jollainen löytyy vaikka täältä - hyväksi todettu jättö on siinä 100 mm paikkeilla.
Sportin rungon reikkaus on sitten aika vittumainen homma kun ohjausakseliputki on tuettu kehtoputkien saumojen lisäksi koko hässäkän päälle hitsatuilla muotoonprässätyillä pelleillä. Jos oikein hyvän haluaa niin noi pellit pitää leikata ainakin osittain tieltä pois että pääsee niihin putkisaumoihin käsiksi.
Sportin rungon reikkaus on sitten aika vittumainen homma kun ohjausakseliputki on tuettu kehtoputkien saumojen lisäksi koko hässäkän päälle hitsatuilla muotoonprässätyillä pelleillä. Jos oikein hyvän haluaa niin noi pellit pitää leikata ainakin osittain tieltä pois että pääsee niihin putkisaumoihin käsiksi.
- Santerisalama
- Viesti:
keulan reikkaus
Kyl kattelin tolla laskurilla,jos reikkaa kulman 40 asteeseen,niin jättö jäis hiukan alle 100milliä,mites saisin ton maavaran lasketuks et mikä siitä tulee.
-
marlboroman
Re: Sportster reikkaus
Mulla +8 ja 6 asteen t kappaleet levee keula ja pelkästään reikattu. Akseli väli 185 cm pudotettu edestä maavara 13,5 cm ja takaa 11,5 cm 10,5 tuuman takaiskarit.Mulla toiminut ihan hyvin. Pyörä 89 sporster hugger 1200. Tankin kanssa saa olla tarkkana ,että mahtuu.
Re: Sportster reikkaus
Mulla oli Shovelissa jättöä tuo optimaaliksi manittu 10 senttiä. Jouduin Tollen paloista säätään jättöä lisää 3.7 cm ja nyt on hyvä ajaa kun jättöä noin 14 cm. Ilmeisesti oli liikaa asteita t-paloista.Nyt on enää vain noin 3 astetta. Jos pitkää chopperia tekee niin on hyvä t-paloilla joissa on asteita säätää jättöä pienemmäksi. Helposti käy että jättö käy liian pieneksi jos vakiopyörään t -palat joissa paljon asteita.