Jääspeedway kisat Vaasassa su 21.02

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
HJ
Viesti:

Jääspeedway kisat Vaasassa su 21.02

Viesti Kirjoittaja HJ »

Lähes kahdenkymmenen vuoden tauon jälkeen :D

Kansainvälinen jääspeedway-kilpailu Vaasan raviradalla
sunnuntaina 21.02.2010 klo.14.00

Suomen huippujen lisäksi kuljettajia:
Ruotsista, Puolasta, Englannista ja Sveitsistä
Järj: Vaasan Moottorikerho

Liput: aik 10?
Lapset alle 15v ilmaiseksi
Se joka toista haukkuu on itte hyvä
http://www.kihveli.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/shovelralli" onclick="window.open(this.href);return false;
hannu@kihveli.com
titan

Re: Jääspeedway kisat Vaasassa su 21.02

Viesti Kirjoittaja titan »

Suosittelen!!!
Pystysylinterinen puolilitrainen puristaa 1:16, metanoli palaa ja noin 80 hv voima siirtyy avoimen enskaketjun välityksellä kak'lovisen vaihteiston kytkimen kehälle.
Jos annat vain puoli sekunttia liian aikaiseen kytkintä tartunnalle ennen kuin ritsa nousee, niin reissu jäi siihen kun kytkinpakka paloi.
Jos kytkinkäsi oli ajoissa, niin sitten kuskin koko paino tangon päälle - reilun tuuman pituiset piikit takaavat absoluuttisen pidon ja selälleen ei halua kukaan.
Ennen ensimmäistä kurvia kakkonen silmään ja vaihdejalka tekee tilaa, eli koukkuun taakse - uudella jäällä kanttaus vedetään äärimmilleen ja ohjaustangon vasemman kahvan päässä oleva teräskuula hipoo jäähän.
Ajoasuna kelpaa vain vanha kunnon nahka - paksu sellainen, arimpiin paikkoihin kunnolla koviketta, sillä highsiden jälkeen puolentoistasataa neulanterävää piikkiä rokottaa miehen kerralla muitakin kuin sikaflunssaa vastaan. :twisted:
"Titanin pinnalla useita metaanijärviä, joista yksi on nimetty Suomessa sijaitsevan Koitere-järven mukaan. Järvi on noin 70 kilometriä pitkä."
titan

Viesti Kirjoittaja titan »

Pistin jäljemmän viestin privaattina alkuperäiselle kirjoittajalle. Valitettavasti ei pelittänyt. Kenties palstan organisaattorit tutkivat asian?
----------------------------------------------------------------------------------------

"Terve vaan!

Mielelläni tietäisin sen, kuka pistää mainosta jääspeedwayn suuntaan? Itse olen ajanut virallisella jawa-jääspeedwaypelillä eläessäni about 3 pilkku jotain kierrosta ja todennut että homma kuuluu oikeille huimapäille.
Onko meillä yhteisiä tuttuja Käsämän tai Kokkolan suunnasta?
Harrikoilla olen pärräillyt vuodesta 1996, sitä ennen olin "nopeiden japsien mies". Nykyisin jäi Harrikat - kulkuvälineenä ja harrastuksen kohteena on Titan Sidewinder-1998 107 cid-S&S:llä ja olen sen kera very happy! Mies vanhenee ja kypsyy!!! :twisted:

Eisspeedway rules!"
"Titanin pinnalla useita metaanijärviä, joista yksi on nimetty Suomessa sijaitsevan Koitere-järven mukaan. Järvi on noin 70 kilometriä pitkä."
b12
Viesti:

Viesti Kirjoittaja b12 »

Käsämästä löytyy tuttuja, ja taitaa olla viellä titani miehiä.....
FLHT-09 . KTM 690 E-08
Trampas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trampas »

b12 kirjoitti: taitaa olla viellä titani miehiä.....
mäkin olin "titanimiehiä" -70 luvulla

Kuva
Dyna FXDF Fat Bob
HJ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HJ »

Myös HDCF:n possu saapuu paikalle (toivottavasti on turkki päällä) 8O
Se joka toista haukkuu on itte hyvä
http://www.kihveli.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/shovelralli" onclick="window.open(this.href);return false;
hannu@kihveli.com
Vastaa Viestiin