Leatherman

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Dogo

Leatherman

Viesti Kirjoittaja Dogo »

Onko kellään kokemusta tosta takuuhuollosta,katkes ruuvarista kärki,ja pitäs
lähettää Rovaniemelle korjattavaks,MUT KUN SITÄ HELVATAN KUITTIA/TAKUU-
LAPPUA EI LÖYDY MISTÄÄN :evil: .Eli vaatiiko ne papruja vai onnistuuko homma
muutenkin? kiitos
KORJALA MC
Mopopoika -65
Viesti:

Re: Leatherman

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Se Leathermanin huolto toimii mainiosti. Et tarvi kuittia koska takuu on maailmanlaajuinen.

Mulla toimi muutama vuosi sitten näin:
1. Olin sähköpostiyhteydessä huoltoon ja kysyin mitä kustantaa puukkoterän vaihto USA:sta hankittuun Waveen josta ei ole kuittia tallessa. Vastaus oli - "Ei maksa mitään, laita tulemaan".

2. Laitoin työkalun pakettiin ja astelin postiin. Mukaan paketin sisälle palautusosoite, puhelinnumero ja infoa mitä pitää tehdä

3. sanoin postineitoselle että lähetän paketin Leathermanin huoltoon. Neitonen kaivaa jostain luettelosta tiedon siitä, että Leathermanin huolto maksaa postimaksun. Jos ei kaiva, niin sano että etsii tiedon.

4. Sain uuden Waven viikon kuluttua, kun vanhan malliseen ei saannut varaosia.

Ja kaikki tämä täysin ilmaista :)
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Dogo

Viesti Kirjoittaja Dogo »

No johan toimii hienosti ! lähen tästä kohta viemään pakettia postiin,kiitoksia :D
KORJALA MC
Jaana74
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaana74 »

Leathermanista löytyy myös kuukausi ja valmistuvuosi joten kuittia ei tarvitse vanhemmillekkaan versioille.Sisäpuolella,terien/viilan jne alta,muodossa esim. 0498
Monessa kaupungissa on myös yleensä joku liike jolla on Leatherman edustus ja tätä kautta saa myös hoidettua huollot.
Turre
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turre »

kävipä niin että letteristäni olin saanut puukon terän poikki väärinkäytöllä eikä ostokuittiakaan löytynyt vaikka miten pengoin.no paikallinen edustaja laitto maahantuojalle. olisin ollut valmis maksamaankin korjauksesta, mutta eivät pyytäneet terävaihdosta hintaa. hyvää asiakaspalvelua.
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

Turha kait avata uutta topicia, juupas-eipäs jutusteluun, joten tänne.

Itellä kulkenu toi Victorinox, jossa takuu vissiin sama, ku Letukalla.
Särki en ole välinettäni vielä saanut. Hyvästi on tarpeisiin vastannut, tosin puusahaa ei niin kauhjasti vielä testattu..

K: Kokemukset näiden kahden erinomaisen kalun eroista kiinnostaisi. Eli olisko jollain tullut vastaan (prätkäilyssä) joitan tilanteita, missä jompsikumpsitoinen olis ollut se parempi hankinta?
Kummallakin nyt saa rikottua aina jotain...

Jumpe
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

JON kirjoitti:K: Kokemukset näiden kahden erinomaisen kalun eroista kiinnostaisi. Eli olisko jollain tullut vastaan (prätkäilyssä) joitan tilanteita, missä jompsikumpsitoinen olis ollut se parempi hankinta?

Jumpe
No mä olen saanut leathermanin lattapäämeisselin väännettyä rusetille, eli nahkamiehiä en ainakaan osta itse enää... Tuntui aika pehmeältä tavaralta. Tietty siinä mielessä hyvä et meni kalu paskaksi eikä ruuvi, murjoutuneen ruuvin irrottaminen on aina ikävämpi harjoitus.
Viva Knievel!
pka

Viesti Kirjoittaja pka »

s&s kirjoitti:
JON kirjoitti:K: Kokemukset näiden kahden erinomaisen kalun eroista kiinnostaisi. Eli olisko jollain tullut vastaan (prätkäilyssä) joitan tilanteita, missä jompsikumpsitoinen olis ollut se parempi hankinta?

Jumpe
No mä olen saanut leathermanin lattapäämeisselin väännettyä rusetille, eli nahkamiehiä en ainakaan osta itse enää... Tuntui aika pehmeältä tavaralta. Tietty siinä mielessä hyvä et meni kalu paskaksi eikä ruuvi, murjoutuneen ruuvin irrottaminen on aina ikävämpi harjoitus.
Niin no olen minäkin saanut rikki ihan ikuisen takuun ruuvimeisseleitä jotka maksaa sellaisen leathermannin verran kappale. Ja mitä se kertoo, vaan sen että otettu käyttöön pykälää liian pieni kalu. Ei muuta

pka
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

No noinhan se menee... Joskus vaan kun ei ole muita käsillä.
Viva Knievel!
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

Aloittajan, ja mun pointtina ei nyt ollutkaan kulkea Pablo-tyyppisenä cartridge vöissä.
Hätäkaluiksihan nää on tarkoitettu. Otaksun.

Jumpe
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Leathermanissa parasta ne hyvät pidit.
Ekassa mallissa kahvat tosin painoi hanskaa kun puristi, uudemmissa asia korjattu.

Muihin monitoimityökaluihin tuli toimivat pihdit vasta myöhemmin.

Niin ja ekoista puuttui lukitus.

Victor-inox on varmaankin parempaa laatua joiltain teriltä (materiaali, karkaisu). Mutta Leatherman on monissa paikoissa käyttökelpoisempi.

Jos liikut Sveitsissäpäin, niin Victorionoxin tehtaalle pääsee myös yleisökierrokselle.
Ota yhteyttä niin voin viedä vaikka kädestä pitäen tehtaan portille :lol:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Tintti13

Viesti Kirjoittaja Tintti13 »

mulla meni letteristä ruuvari, puukko ja joku muu kärki solmuun, ja lähetettiin vähän aikaa sitten takuu huoltoon rolloon josta tulikin uusi tilalle, kuitteja jne ei kuselty.

Kaikki nuo sveitsinarveijalinkkarit, viktorionox ja letteri on hyviä, multa löytyy jokaista ainakin yx, mutta letteri on musta paras. Uudet on pirun jäykkiä, mutta vähän kun availee niin siitä ne sitten notkistuu.

Malleja on riittävä määrä valittavaksi ja letterin takuu todella toimii.
#Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.#
hazzinen

Viesti Kirjoittaja hazzinen »

liiterimiehestä kahteen kertaan jo pihtien leuka poikki ja kerran meni terien lukitus-salpa poikki , kiikuttaa vaan paikalliseen rautakauppaan niin lähettävät huoltoon mitään kyselemättä. viikko siin menee ja samalla näkyjää terottavat terät ja vaihtavat waven kuluneet vaihtopää-ruuvitaltat uusiin. hyvin tuntuu pelaavan
-86 1100cc evosportto
joemosely
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joemosely »

Vyöllä on 90-luvun alussa hankittu Gerberin Multi Plier. Hyvin on kestänyt. Ristipää vain on vähän päässyt pyöristymään. Työkalussa on kyllä ikuinen takuu, joten tuonkin voisi kyllä hoitaa kuntoon. Kesällä jätti mopo välille sähköjen kadottua ja Gerberillähän se saatiin kuntoon.
Psycholasse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Psycholasse »

Mulla meni letteristä puukonterä poikki kiehisiä vääntäessä. Olin saanut ko. vekottimen lahjaksi, joten ei ollu kuitteja. Paikallisessa prismassa bongasin lasihyllyssä lettereitä. Menin info tiskille kyselemään asioista, Infotytsy laittoi palikan pussiin ja lähetteli sen eteenpäin. Seuraalvalla viikolla tuli postilaatikkoon korjattu letteri.

Lasse
Wunderbar!! Hän huusi yllättyneenä
Vastaa Viestiin