lähettää Rovaniemelle korjattavaks,MUT KUN SITÄ HELVATAN KUITTIA/TAKUU-
LAPPUA EI LÖYDY MISTÄÄN
muutenkin? kiitos
No mä olen saanut leathermanin lattapäämeisselin väännettyä rusetille, eli nahkamiehiä en ainakaan osta itse enää... Tuntui aika pehmeältä tavaralta. Tietty siinä mielessä hyvä et meni kalu paskaksi eikä ruuvi, murjoutuneen ruuvin irrottaminen on aina ikävämpi harjoitus.JON kirjoitti:K: Kokemukset näiden kahden erinomaisen kalun eroista kiinnostaisi. Eli olisko jollain tullut vastaan (prätkäilyssä) joitan tilanteita, missä jompsikumpsitoinen olis ollut se parempi hankinta?
Kummallakin nyt saa rikottua aina jotain...
Jumpe
Niin no olen minäkin saanut rikki ihan ikuisen takuun ruuvimeisseleitä jotka maksaa sellaisen leathermannin verran kappale. Ja mitä se kertoo, vaan sen että otettu käyttöön pykälää liian pieni kalu. Ei muutas&s kirjoitti:No mä olen saanut leathermanin lattapäämeisselin väännettyä rusetille, eli nahkamiehiä en ainakaan osta itse enää... Tuntui aika pehmeältä tavaralta. Tietty siinä mielessä hyvä et meni kalu paskaksi eikä ruuvi, murjoutuneen ruuvin irrottaminen on aina ikävämpi harjoitus.JON kirjoitti:K: Kokemukset näiden kahden erinomaisen kalun eroista kiinnostaisi. Eli olisko jollain tullut vastaan (prätkäilyssä) joitan tilanteita, missä jompsikumpsitoinen olis ollut se parempi hankinta?
Kummallakin nyt saa rikottua aina jotain...
Jumpe