Lainsuojattomat - Villiintynyt legenda

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Raimo-Raato
Viesti:

Re: Lainsuojattomat - Villiintynyt legenda

Viesti Kirjoittaja Raimo-Raato »

pete67 kirjoitti:Asiaa kirjassa oli, mutta ei ehkä sivumäärään nähden tarpeeksi...Tai ehkä liikaakin...Miten sen nyt kukakin haluaa ottaa.
Eli et oikein tiedä mitä vikaa oli mutta pääasia että vikaa oli :roll:
a.k.a. Rambe
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
AKIM 70
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AKIM 70 »

Hyvä kirja.... 8O
ja eiku menox
pete67
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pete67 »

Raimo-Raato kirjoitti:
pete67 kirjoitti:Asiaa kirjassa oli, mutta ei ehkä sivumäärään nähden tarpeeksi...Tai ehkä liikaakin...Miten sen nyt kukakin haluaa ottaa.
Eli et oikein tiedä mitä vikaa oli mutta pääasia että vikaa oli :roll:
Kuules Raimo...Ei mielestäni VIKAA ollu, mun mielestä pomppi välillä liian pitkälle, josta johtuen oli mun mielestä ehkä liikaa sivuja.. ja oli vaikeesti luettavaa tekstiä, eli välillä ihan pirun tiiviisti ja ei jaksanu lukee ku pätkittäin. Mun puolesta sä voit olla ihan mitä mieltä tahansa,ei kiinnosta, mut älä vääntele mun sanomisii....
Koska toikin "pääasia että vikaa oli" ei pidä paikkaansa...Tämänkin kirjoitin vaan, oikaistakseni sinun "vääntämän" ajatuksen mun mielipiteestä...et sillee.Älä jaksa lässyttää..
-Pete
JuicyFruit

Viesti Kirjoittaja JuicyFruit »

Newport kirjoitti: /.../muutama sivu lukematta,jos siitä lopusta vaik viikos selviäis /.../
Eipä oo kunnanlainaamo tällaisesta Legendasta kuullutkaan. Sen sijaan hevos(voima)miesten puskaradion taajuus tietää kertoa, että kirjan päätöskappaleessa on mielenkiintoisia luulotteluja eräästä toukokuun lopun suurtapahtumasta.

_
The bigger, the better.
hasu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hasu »

kirja on aikas raskas luettava,vaikkakin siinä myös on paljon asiaa,mutta myös jenkkityyliäkin siihen on mahdutettu,jokainen voi itse päättää lukeeko vai ei :lol:
Newport
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newport »

JuicyFruit kirjoitti:
Newport kirjoitti: /.../muutama sivu lukematta,jos siitä lopusta vaik viikos selviäis /.../
Eipä oo kunnanlainaamo tällaisesta Legendasta kuullutkaan. Sen sijaan hevos(voima)miesten puskaradion taajuus tietää kertoa, että kirjan päätöskappaleessa on mielenkiintoisia luulotteluja eräästä toukokuun lopun suurtapahtumasta.

_
Juu olihan siinä
Vastaa Viestiin