Eli et oikein tiedä mitä vikaa oli mutta pääasia että vikaa olipete67 kirjoitti:Asiaa kirjassa oli, mutta ei ehkä sivumäärään nähden tarpeeksi...Tai ehkä liikaakin...Miten sen nyt kukakin haluaa ottaa.
Lainsuojattomat - Villiintynyt legenda
- Raimo-Raato
- Viesti:
Re: Lainsuojattomat - Villiintynyt legenda
a.k.a. Rambe
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
Kuules Raimo...Ei mielestäni VIKAA ollu, mun mielestä pomppi välillä liian pitkälle, josta johtuen oli mun mielestä ehkä liikaa sivuja.. ja oli vaikeesti luettavaa tekstiä, eli välillä ihan pirun tiiviisti ja ei jaksanu lukee ku pätkittäin. Mun puolesta sä voit olla ihan mitä mieltä tahansa,ei kiinnosta, mut älä vääntele mun sanomisii....Raimo-Raato kirjoitti:Eli et oikein tiedä mitä vikaa oli mutta pääasia että vikaa olipete67 kirjoitti:Asiaa kirjassa oli, mutta ei ehkä sivumäärään nähden tarpeeksi...Tai ehkä liikaakin...Miten sen nyt kukakin haluaa ottaa.
Koska toikin "pääasia että vikaa oli" ei pidä paikkaansa...Tämänkin kirjoitin vaan, oikaistakseni sinun "vääntämän" ajatuksen mun mielipiteestä...et sillee.Älä jaksa lässyttää..
-Pete
- JuicyFruit
Eipä oo kunnanlainaamo tällaisesta Legendasta kuullutkaan. Sen sijaan hevos(voima)miesten puskaradion taajuus tietää kertoa, että kirjan päätöskappaleessa on mielenkiintoisia luulotteluja eräästä toukokuun lopun suurtapahtumasta.Newport kirjoitti: /.../muutama sivu lukematta,jos siitä lopusta vaik viikos selviäis /.../
_
The bigger, the better.
kirja on aikas raskas luettava,vaikkakin siinä myös on paljon asiaa,mutta myös jenkkityyliäkin siihen on mahdutettu,jokainen voi itse päättää lukeeko vai ei 
Juu olihan siinäJuicyFruit kirjoitti:Eipä oo kunnanlainaamo tällaisesta Legendasta kuullutkaan. Sen sijaan hevos(voima)miesten puskaradion taajuus tietää kertoa, että kirjan päätöskappaleessa on mielenkiintoisia luulotteluja eräästä toukokuun lopun suurtapahtumasta.Newport kirjoitti: /.../muutama sivu lukematta,jos siitä lopusta vaik viikos selviäis /.../
_