V....n hienoa toimintaa H-D Center! Perkele!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Putaansuu
Viesti:

Re: V....n hienoa toimintaa H-D Center! Perkele!

Viesti Kirjoittaja Putaansuu »

Vaihtelevia kokemuksia tuntuu olevan. Olin kesäkuussa vaihtamassa pyörää uuteen ja tutun H-D Centerin lisäksi päätin katsoa tarjontaa myös toisaalta.
Riku Motors:n myyjä oli avulias, harmittavasti heiltä ei juuri silloin löytynyt juuri sellaista mallia jota olin kaavaillut. Hoghausin henkilökuntaa ei tuntunut kiinnostavan vaikka heiltä kyselin sekä vaihtohallissa olevasta, että uudesta Dynasta. Rahojaan ei ole onneksi pakko kenellekkään tyrkyttää, joten ajelin H-D Centeriin ja siellä sain erinomaista palvelua Sakelta ja Timpalta ja koeajokin järjestyi. Kaupat syntyi ja uusi pyörä luovutettiin mulle seuraavana päivänä.
Juhannusaatonaatto ei ole ihan otollisin aika pyöränvaihdolle, alkava kesälomakausi sotkee kuvioita kaikkialla. Mm Sumeko ei ole vieläkään onnistunut toimittamaan lupaamaansa pakettia kotiin saakka, lienee liikkeellä etanapostilla? Pyörään tilattuja lisävarusteita on jouduttu odottelemaan, mutta Ville HD-Centerin huollosta on onnistunut saamaan asiat rullaamaan jo paremmin. Mielummin asioin näiden HD-Centerin hyvien tyyppien kanssa kuin noiden em. ylimielisen tuntuisten herrojen kanssa.
juudis62
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juudis62 »

Hernesaaren HD-Helsinki huoltopiste rulettaa. Sain tosi hyvää palvelua ja samalla muistutuksen siitä että vaikka nää koneita on, oikealla asenteella varustettujen ihmisten käsissä on moni juttu. Nyt 24 tkm huollossa löytyi mm. kytkinsuojasta yksi silikonilla kiinnitetty pultti. Tässä huollossa sain siihen tietysti helicoilin automaattisesti ja pyytämättä, mutta kuka perkele nen kierteet siitä väänsi kertomatta? Vielä silikonilla kiinni. Pyörää huollettu tätä ennen kerran HotBikessa ja kahdesti sen jälkeen merkkihuollossa HD Centerissä....kenelle siis jäi tässä pelissä musta pekka?

ps. Mistä muuten saa edullisimmillaan 2007FLHT korjaamomanuaalin?
Juudis
helppoheikki

Viesti Kirjoittaja helppoheikki »

juudis62 kirjoitti:...Pyörää huollettu tätä ennen kerran HotBikessa ja kahdesti sen jälkeen merkkihuollossa HD Centerissä....kenelle siis jäi tässä pelissä musta pekka?...
Oliko sinistä silikonia :twisted: ?
- Elvis never left the building -
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

juudis62 kirjoitti: Mistä muuten saa edullisimmillaan 2007FLHT korjaamomanuaalin?
Veikkaisin JWBOONIA ...
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
JKKo

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Olen asioinut ainakin HD-centerissä, Hoghausissa, Vtwincityssä ja Hotbikessä. Joskus on ollut jonkun kaupan jonkun myyjän kanssa pientä kommunikaatiovaikeutta, useimmiten ei. Samassa kaupassa on saattanut saada huonoa/melko huonoa/plus miinus nolla/melko hyvää/erinomaista palvelua. Jos on ollut enempi hyviä kokemuksia, niin sitten olen saattanut suunnata asiani useammin takaisin.

Ihmiset asioi ja ihmiset palvelee. Ties vaikka myyjä ois just saanut huonot asiakaspalautteet, eikä ole ehtinyt vielä toipua, kun seuraava poka kysyy jotakin "tyhmää" tms. Ja tää jälkimmäinen asiakas ei ymmärrä, mistä puristaa. Näissä liikkeissä kun yleensä ostotapahtumaan liittyy tätä kommunikaatiota. S-marketista taas hakiessaan päivän ruuat ei välttämättä tarvitse vastata kuin pankki/visa siinä kassalla.

Mulla on hyviä fiiliksiä Saken kanssa tehdystä kaupasta kun ostin 10? jalkatapit HD-centerin swapista. Kun Tomppa, joka joskus oli Hoghausissa, haki mun Sportsterin talvisäilöön ilmeisesti omalla pick-upillaan just palaneen kämppäni kellarista marraskuun viimeisenä päivänä jonakin vuonna, syntyi lujempi asiakassuhde. Vtwincity pystyi joustamaan ja järkkäs mulle CV:n kalvon viikonloppuna, vaikka aika oli hieman täpärällä. Oon muistanut heitä hyvällä. Puhelinpalvelu on tässä Loimaan liikeessä (tekniset neuvot) on ollut lähes aina hyvää. No, Mannen kauppa on oma lukunsa. Mun H-D kausi alkoi n 10 vuotta sitten ja saman tien koneremontilla. Ihan kuin PP ois kaiken aikaa halunnut opettaa mua. On aina saanut tietoiskuja siitä, minkä hän on oppinut hyväksi ja minkä huonoksi. Tässä on tehty jo joku remontti itsekin - rohkaistuneena neuvoista.

Noi liikkeet on tietty mullakin jossakin paremmuusjärjestyksessä. Mutta voisin asioida jokaisessa edelleen ja jos niillä on jotakin mitä mä tarvitsen kaupan sopivaan hintaan, ostan sitten sieltä. Joskus tosin web kaupastakin ja kerron jopa noille hyvistä ja halvoista löydöistäni.

Jonkun kerran on mullekin sattunut "huonoa" palvelua. Mutta mieluimmn mä karsinoin kyseisen myyjän seuraavalla kerralla kuin koko kaupan. Täällä idän reunalla keskellä kesää moponsa rikkoessa joutuu kuitenkin joskus soittamaan joka kaupan läpi saadakseen sen varaosansa HETI.

Ajellaan ja moikataan kohdatessa.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
easy_going
Viesti:

Viesti Kirjoittaja easy_going »

Ihan hyvä näkökulma tuo tiskin toiselta puolelta tuleva. Kuka tahansa joka on joskus ollut vaikka vähemmänkin aikaa myyjänä asiakkaita palvelemassa kasvotusten, tietää miten uskomattoman erilaisia ja eri tavoin asiat näkeviä ihmisiä saattaa lapata perätysten tiskille. Joukossa on joskus pieni osa myös ihan suoraan sanottuna tyhmyreitä. Joskus voi vaan käydä niin että myyjän mielentila kertakaikkiaan vähän järkkyy kaikesta sen päivän aikana koetusta. Jos juuri silloin sitten joku asiakas tulee taskut täynnä rahaa pyörää ostamaan ja myyjä ei ole saanut koottua itseään niin homma menee niinkuin menee.

Oma kokemukseni myyjän hommeleista on täysin eri alalta kuin tässä ketjussa mutta tuo periaate pätee ihan kaikkiin tiskeihin. Ja juuri nuo tyypit, jotka pystyvät säilyttämään pokkansa ihan kaikissa tilanteissa, ovat niitä kullanarvoisia myyjiä.
Gbob

Viesti Kirjoittaja Gbob »

H-D Center ei kyllä kiitosta saa, ainoastaan yläkerran ajovarustemyyjät hoitavat hommansa niikuin pitääkin.
Soitin kauppaan juuri, Sakke itse vastasi, mutta kuullessaan että tarvitsisin vain ruuveja kiinnostus lopahti. Kesken lauseen.. otas kuule toinen numero ja numero jonka sain ei tietty vastaa.

Tämä vain yksi esimerkki. Ameriikasta tulee tilattua tätänykyä kaikki mitä tarvitsee. Suhtautuminen on ollut aivan erilaista. Olet asiakas ei väliä oletko ostamassa pyörää vai jotain pikku nippeliä.

Huoltoon en tuohon H-D centeriin pyörääni vie! Esim. alakerran tiskillä asioidessani tulee toinen asiakas kyselemään pyöräänsä(kesä2007). On kuulemma käynyt jo kolmasti ja pyörä ollut jo kuukauden päivät huollossa. No mitä vastataan? "Joo tuu kuule huomenna otetaan se nyt tosta seuraavaks"... asiakas lähtee, jonka jälkeen jätkät naureskelevat iloisesti kertoen jopa minullekin et eihän sitä edes kukaan ehdi ottamaan ku toiki alotti jo "ton trumpan. Asiakas tulee sitten seuraavana päivänä varmaan viidennen kerran
keskellä kesää kyselemään pyöräänsä.

Tämäkin vain yksi esimerkki. Enkä oiken lähtisi puolustelemaan edellisellä hankalalla asikkaalla. Tolla logiikalla jos töissä vittuillaan vois kotona hakata muijan. Tai sillä jos asiakas on vaan yksinkertaisesti "tyhmyri"? Hä? siis pitääkö asiakkaan olla älykäs että sitä voi auttaa?

Tajuaakohan se edes mennä johonkin muualle:))?
Palatable
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Palatable »

[quote="Gbob"]H-D Center ei kyllä kiitosta saa, ainoastaan yläkerran ajovarustemyyjät hoitavat hommansa niikuin pitääkin.
Soitin kauppaan juuri, Sakke itse vastasi, mutta kuullessaan että tarvitsisin vain ruuveja kiinnostus lopahti. Kesken lauseen.. otas kuule toinen numero ja numero jonka sain ei tietty vastaa.

:idea: Niin ennenvanhaan otettiin tosissaan lause: "Pennikin on miljoonan alku!" :mrgreen:
On se sit nii inanaa!
korpraali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja korpraali »

pieni tarina Artmotorin toiminnasta...
nelisen vuotta sitten hajosi -80 FLT:stä vaihdeloota jonka sitten vein k.o liikkeeseen korjattavaksi ja samalla pyysin toisiovedon eturattaan vaihdon koska piikit jo taipuneet,työ kesti toista kuukautta ja tulihan sitä työn edistymistä kyseltyä muutaman kerran sinä aikana..tuho oli kaiketi aika totaalinen ja osien metsästys vei kuulemma aikaa varsinkin HARVINAISEN eturattaan kiinnityksen johdosta,sieltä selitettiin että tähän käy ainoastaan tietyn mallinen ratas jota siis metsästettiin ympäri eurooppaa..aikanaan loota valmistui ja maksoi yli tonnin josta eturattaan osuus oli 73e ja sain vähän alennusta kun harvinaisen osan takia homma venyi..laatikko paikalleen ja kasausta ....ylläri tuli kun piti ketjut sujauttaa rattaalle,eivät näes mahtunetkaan pyörimään vaan ottivat lootaan kiinni...jo artmotoriin kyllästyneenä soitin Raaheen Lamperille ja selitin että löytyiskö heiltä sitä harvinaista eturatasta jossa se erikoinen kiinnitys..ihmetteli kovasti sitä kiinnitystä koska hänen mielestään se oli siinä mallissa aivan samanlainen kun muissakin..hänellä roikkui seinällä näitä rattaita hintaan 23e ja ratas tietenkin kävi suoraan paikalleen kun sen tilasin ja paikalleen laitoin....ja tämä virallinen ja valtuutettu HD liike/korjaamo
olisihan tapauksessa ollut aihetta reklamoida ties mihin mutta kyrpiintyminen toimintaan oli totaalista enkä halunnut kuulla enää yhtään paskaselityksiä joten jätin asian osaltani tähän..
tipi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tipi »

Raaheen täys potti pisteitä,Lamberg hoitaa homman ku homman ja vielä huumorin kera :D Ei takuulla jätä hommaa kesken ja asiakasta pulaan , tämmösiä putiikkeja ku olis koko Suomessa ei olis mitään hätää :wink:
ei mopolla mahottomia
Lukittu