pappa2 kirjoitti:
Luulis olevan H-D Centerissä helpompaa soittaa yksi puhelu/laittaa tilaus menemään kun valehdella suoraan päin naamaa mulle monta kertaa että homma on hoidossa?!? Vittu mitä toimintaa!!!
Haluan tässä vaiheessa vielä kiittää H-D Centeriä erittäin hienosta palvelusta, ja voitte olla varmoja etten häiritse teitä enää ikinä!
Ps. SGN Groupista saan uuden vilkun Belgian varastosta huomiseksi

[/quote]
Tää oli arvokasta tietoo ja kiitos siitä ketjun aloittajalle. KOSKA itellä käynyt mielessä siellä asiointi, koska Stadissa tulee käytyä TOSI paljon, mutta enpä taida H-D Centerin "Ovea avata"
SGN - Bikes Turussa palvelu alusta asti loistavaa, enpä mitään kirjallista takuuta saanut Rodiin, MUTTA esim. etulokarin kiinnityskaari katkesi toiselta puolen ( valuvikaKO ?? ) , eikä tarvinnut edes pyytää, niin automatic vaihdettiin veloituksetta 16tkm huollossa, joskin tukiraudalla omatekoisella pulttasin ja osaa jouduin odottaan pari viikkoo, mutta kuitenkin . Lisäksi vaihtovat mulle kaikki jarrupalat, vaikka entisissäkin pintaa vielä kohtalaisesti JA veloituksetta. Huolto oli sovittukin kuuluvaksi kaupan hintaan.
Jani Koskinen Turun SGN Bikessä aivan huippureilu / mukava tyyppi, kuten myös huoltopuolen kaverit, eli voin suositella lämpimästi HD - Centerin korvikkeeksi. Huollon ajaksi Jani antoi uuden Musclen ajoon, että päästiin "Mimman" kanssa kaupungille.
Myös Mr. Moore Lempäälässä erittäin asiallinen mesta, käytin siellä kun Rodin perä vakioitiin, eli mini vilkut pois, orggigset tilalle, lisäksi laukkuratoja joutu pätevän tuntuinen "sähkäri" modaan, kun oli teetetty vain minivilkkutelineen ja pienen kilpitelineen kanssa sopiviksi, homma toimi ja kaveri teki duunia koko ajan. Mr.Moorea voin myös Suositella näinkin lyhyellä kokemuksella.

[/quote]
Eipä kannata käyttää, jos saa paskaa palvelua...Mulla ei ollut edes takuu juttu kyseessä, vaan vakuutus olis maksanut. Mutta kamat tuli näppärästi H-Sunrisen kautta, ja asennus piti ottaa muualta kun vak.yhtiö niin halus..Eikä mennyt kauaa, ja Tapi ei selitellyt paskaa tuolla.Siinä helppo paikka suositella, vaikka ei ns.dealeri