V....n hienoa toimintaa H-D Center! Perkele!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

JPI666

V....n hienoa toimintaa H-D Center! Perkele!

Viesti Kirjoittaja JPI666 »

Mulla meni Nightsterista led-takavilkku/valo pimeeksi, kun oli imassut vettä sisään. Pari kuukautta sitten menin H-D Centeriin kyselemään josko tilais mulle takuuseen uuden. No homma vaikutti olevan ok.
Parin viikon päästä ensimmäisen kerran soitin sinne kun ei vilkkua kuulunut, kuukauden päästä uudestaan, muutaman kerran olen käynyt siellä varaosapuolella kyselemässä missä vilkku viipyy. Selitti sieltä välillä tietokonejärjestelmän epäkuntoa, milloin mitäkin paskaa kun vilkku ei ole saapunut.

No äsken alkoi vituttaa jo sen verran että ajattelin soittaa suoraan SGN Groupiin/HD-takuuasioita hoitavalle henkilölle, täältä kerrottiin ettei HD-Centeristä ole tilattu minulle vilkkua ollenkaan!!! Perkele!!!

Luulis olevan H-D Centerissä helpompaa soittaa yksi puhelu/laittaa tilaus menemään kun valehdella suoraan päin naamaa mulle monta kertaa että homma on hoidossa?!? Vittu mitä toimintaa!!!

Haluan tässä vaiheessa vielä kiittää H-D Centeriä erittäin hienosta palvelusta, ja voitte olla varmoja etten häiritse teitä enää ikinä!

Ps. SGN Groupista saan uuden vilkun Belgian varastosta huomiseksi :D
Viimeksi muokannut JPI666, 14:07 28.07.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oz
Viesti:

Re: V....n hienoa toimintaa H-D Center! Perkele!

Viesti Kirjoittaja Oz »

onkos muuten tietoa mitä se vilkku maksaa jos rahalla ostaa? Se on yllättävän häävi ratkaisu tehdastekoiseksi. :)
Been there, in the past. Now here, at last. Going nowhere, and fast.
JPI666

Oz kirjoitti:onkos muuten tietoa mitä se vilkku maksaa jos rahalla ostaa? Se on yllättävän häävi ratkaisu tehdastekoiseksi. :)
Joo, ei ole halpa valo/vilkku, 450 euroa/kpl :) Koko järjestelmä maksaa kuulemma 1950 euroa 8O
Oz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oz »

JPI666 kirjoitti:Joo, ei ole halpa valo/vilkku, 450 euroa/kpl :) Koko järjestelmä maksaa kuulemma 1950 euroa 8O
Hui jösses! Taidan pärjätä nykyisillä! 8O
Been there, in the past. Now here, at last. Going nowhere, and fast.
JPI666

Oz kirjoitti:
JPI666 kirjoitti:Joo, ei ole halpa valo/vilkku, 450 euroa/kpl :) Koko järjestelmä maksaa kuulemma 1950 euroa 8O
Stormi myy Kellermannin e-hyväksyttyjä vilkku/takavalo/jarruvalo yhdistelmiä...
http://www.storm-motor.fi/shop/Publishe ... EL-140.100" onclick="window.open(this.href);return false;
pappa2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pappa2 »

JPI666 kirjoitti:
Oz kirjoitti:
Stormi myy Kellermannin e-hyväksyttyjä vilkku/takavalo/jarruvalo yhdistelmiä...
http://www.storm-motor.fi/shop/Publishe ... EL-140.100" onclick="window.open(this.href);return false;
No Huh ! Pikkubiken hinta villkutsydeemistä ?? 8O

Toi Stormin Tsydeemi varmaan ihan toimiva .

Mä haeskelin Lukollista Tankin korkkii V-Rodiin, kun ei sitä koskaan tiedä, mitä "Joku" keksii laittaa Gason sekaan. Originaalia ei kuulemma ole olemassakaan ?? VAIKKA toi gasokannun korkki penkin alla onkin niin..........

Samallla kierteellä olevii auton korkkeja testailin, mutta joko korkki liian korkee, tai muuten epäsopiva poikkeuksetta. Hinnat pyöri auto ja varaosaliikkeissä 40 - 70 egun välillä .

Sit aattelin, että poikkempa vielä Motonetissä, ja perengeti eka käteeni ottama korkki oli kierteeltään identtinen oman korkin kanssa, eikun kokeileen ja se oli siinä . Hintaa mahtavat 9,90 eguu kax avainta kuulu settiin . En vaan kuolemaksenikaan muista minkä merkkiseen autoon tarkoitettu, paketin hävitin. Ainakin Tampere/Pirkkala Motonetin hyllyyn niitä jäi n. 30kpl. :D

Sahasin vielä pienellä rautasahalla korkissa olevan kauluksen veke, ja nyt menee syvemmälle vasten tiivistettä, eikä läiky täydellä tankillakaan . Bueno . :) :)
>> Muista ELÄÄ Tänään , Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä ! Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa . Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT ! <<
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Pappa2
Sit aattelin, että poikkempa vielä Motonetissä, ja perengeti eka käteeni ottama korkki oli kierteeltään identtinen oman korkin kanssa, eikun kokeileen ja se oli siinä . Hintaa mahtavat 9,90 eguu kax avainta kuulu settiin . En vaan kuolemaksenikaan muista minkä merkkiseen autoon tarkoitettu, paketin hävitin. Ainakin Tampere/Pirkkala Motonetin hyllyyn niitä jäi n. 30kpl.
Vanhan Opelin ja Ladan lukolliset korkit sopivat "heittämällä" Rodiin. Siis Motonetista.
Kuva LIFEMEMBER
pete67
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pete67 »

JPI666 kirjoitti:Mulla meni Nightsterista led-takavilkku/valo pimeeksi, kun oli imassut vettä sisään. Pari kuukautta sitten menin H-D Centeriin kyselemään josko tilais mulle takuuseen uuden. No homma vaikutti olevan ok.
Parin viikon päästä ensimmäisen kerran soitin sinne kun ei vilkkua kuulunut, kuukauden päästä uudestaan, muutaman kerran olen käynyt siellä varaosapuolella kyselemässä missä vilkku viipyy. Selitti sieltä välillä tietokonejärjestelmän epäkuntoa, milloin mitäkin paskaa kun vilkku ei ole saapunut.

No äsken alkoi vituttaa jo sen verran että ajattelin soittaa suoraan SGN Groupiin/HD-takuuasioita hoitavalle henkilölle, täältä kerrottiin ettei HD-Centeristä ole tilattu minulle vilkkua ollenkaan!!! Perkele!!!

Luulis olevan H-D Centerissä helpompaa soittaa yksi puhelu/laittaa tilaus menemään kun valehdella suoraan päin naamaa mulle monta kertaa että homma on hoidossa?!? Vittu mitä toimintaa!!!

Haluan tässä vaiheessa vielä kiittää H-D Centeriä erittäin hienosta palvelusta, ja voitte olla varmoja etten häiritse teitä enää ikinä!

Ps. SGN Groupista saan uuden vilkun Belgian varastosta huomiseksi :D
pysytääs asiassa, eli palvelusta sananen...Sama puoti, samoja selityksiä, n.4-5kk meni kun selittivät mulle että ei pyörän osat oo tullu, ja tietokonevika, ja nyt just ei oo se hemmo paikalla...jne...Vein muualle, ja en sen jälkeen ole sen paikan ovea aukaissut, ja hyvin on muualla pelannut homma...
Tuitsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuitsi »

Vallu kirjoitti:Pappa2
Sit aattelin, että poikkempa vielä Motonetissä, ja perengeti eka käteeni ottama korkki oli kierteeltään identtinen oman korkin kanssa, eikun kokeileen ja se oli siinä . Hintaa mahtavat 9,90 eguu kax avainta kuulu settiin . En vaan kuolemaksenikaan muista minkä merkkiseen autoon tarkoitettu, paketin hävitin. Ainakin Tampere/Pirkkala Motonetin hyllyyn niitä jäi n. 30kpl.
Vanhan Opelin ja Ladan lukolliset korkit sopivat "heittämällä" Rodiin. Siis Motonetista.
osaakko sanoa (tai joku muu) mikä/mitkä kävis -04 Sporttiin?
"Wearing a motorcycle helmet tends to mess up one's hair. Removing the helmet usually leaves hair sticking out in all directions. This is called helmet hair..."
harley-pilot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja harley-pilot »

Tässä käy hyvin selkesti ilmi miten kyseinen firma arvostaa palkanmaksajaa, eli asiakasta. Varmaan motor companylla on ohjeet miten takuu asiat tulisi hoitaa. En usko että tällainen takuu asioiden hoito on merkille eduksi.
Kysessä on selkeä asiakkaan huijaaminen antamalla hänelle virheellistä tietoa. Tästä kaikesta on koitunut koko ajan varmaankin ylimääräistä haittaa. Onko koko aikana ko vilkku toiminut? Jos ei niin pyörä ei ole ollut suomen tieliikkenne lain mukaisessa käyttö kunnossa. Miten tää hyvitettäneen sinulle kun pyörä on ajosesonkina käyttökunnottomana, liikkeen henkilökunnan välinpitämättömyyden takia.

Minä lähestyisin myyntipäällikköä taikka puljun johtajaa ja pyytäisin kirjallista selvitystä mistä tällainen toiminta johtuu. Sitten informaatio maahantuojalle ettei ko firmassa toimi takuu asioiden hoito.

Myös hyvä keino on antaa asioille vauhtia tiedoittaa tällaisilla keskustelupalstoilla.

Niin asiakkaallahan on rahat ja hän voi ihan itse päättää minne rahansa vie, siis mistä ostaa pyörän. :lol: sekä missä asioi tulevaisuudessa, kaikille kun ei näytä raha kelpaavan :mrgreen:
jensen

Viesti Kirjoittaja jensen »

Heippa. Minusta vaikuttaa kuin takuuseen korjaaminen ei olis oikein hyvä bisnes kun sitä niin välttelevät? Kertoisko joku tähän dealerin kannan. Tehtaaltako vaiko vakuutuksesta ne palkan itselleen saavat.?? Ja osat?
Meillä oli ennen autokorjaamo ja erehdyttiin ottamaan Lada huoltokin. No niitten kanssa oltiin kusessa ja ei kannattanut ja omistajat narisivat joka pikku viasta ja niitähän niissä vanhoissa latuskoissa piisasi. :oops:
Eikö niissä takuu hommissa jää katetta puljulle? Saman tyylisiä tarinoita aika paljon tulee vastaan. :cry:
Vitone

Viesti Kirjoittaja Vitone »

jensen kirjoitti:Heippa. Minusta vaikuttaa kuin takuuseen korjaaminen ei olis oikein hyvä bisnes kun sitä niin välttelevät? Kertoisko joku tähän dealerin kannan. Tehtaaltako vaiko vakuutuksesta ne palkan itselleen saavat.?? Ja osat?
Meillä oli ennen autokorjaamo ja erehdyttiin ottamaan Lada huoltokin. No niitten kanssa oltiin kusessa ja ei kannattanut ja omistajat narisivat joka pikku viasta ja niitähän niissä vanhoissa latuskoissa piisasi. :oops:
Eikö niissä takuu hommissa jää katetta puljulle? Saman tyylisiä tarinoita aika paljon tulee vastaan. :cry:
Niinhän tuo oman takuukorjauksen kohdalla sano, notta normi hommista saa tuplasti sen minkä maahantuoja maksaa takuukorjauksista.
Tiiä mikä sit totuus :?
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

jensen kirjoitti:Heippa. Minusta vaikuttaa kuin takuuseen korjaaminen ei olis oikein hyvä bisnes kun sitä niin välttelevät? Kertoisko joku tähän dealerin kannan. Tehtaaltako vaiko vakuutuksesta ne palkan itselleen saavat.?? Ja osat?

Meinasin jo aiemmin mainita juuri tästä että takuuremontti ei ole yleensä kovin hyvää bisnestä firmalle.

Tiedän tämän siitä kun olin vielä eräiden natsien tekemien laitteiden kanssa työkseni tekemisissä.

Sen voin sanoa että maahantuoja määritti vuosittain takuukorjaustuntihinnan minkä he maksavat ja siihen vaikutti korjaamon läpimenot eli montako autoa laitettiin/per päivä, miten ns.sokkotesteissä onnistuttiin eli menikö huoltotesti läpi ja hoidettiinko kaikki niinkuin pitikin alkaen puhelimeenvastausnopeudesta puhumattakaan siitä oliko ystävällinen vai vittumainen puhelimessa.
Tätä kaikkea testataan kaiken aikaa ja sen mukaan maahantuoja maksaa takuuremonttitunneista.

Sen voin sanoa että meillä ei ainakaan autopuolella koskaan eritelty tilauksia oliko takuita vai ei, vaan päinvastoin koitettiin kyllä jouduttaa jos jokin oli takuujuttu.

Sitä en kyllä jaksa ymmärtää että miksi entiset kolleegani eli "varaosamiehet" yrittävät jutuista päätellen välillä ihan oikeasti "jarruttaa" tilauksia.
Ei se ainakaan meillä ollut mistään pois jos asiakas sai osansa nopeasti.

Päinvastoin, silloin tällöin palkkiona oli vähemmän vittuileva asiakas... :mrgreen: :mrgreen:

Osien tilaukseen liittyen voin sanoa sen että monella merkillä on tietokoneohjelmat menneet ihan oikeasti niin hienoiksi että jos tiedä auton tai mopon alustanumeroa mukaan lukien omistajan kengän sekä älykkyysosamäärän numeroa, niin aika vaikea on tilata yhtään mitään.

Jos ja kun jossain tuli pienikin virhe numeroissa niin kone ilmoittaa kyllä että "unknown" tai jotain muuta mukavaa ja se taas ei innoita mitenkään välttämättä "vain töissä" olevaa varaosamiestä tutkimaan sen enempää asiaa.
Helpompi on todeta että ei ole tullut tms muuta hevonpaskaa.

En tiedä miten hd originaali varaosapuolella on kuka minkäkin aikaa ollut töissä ja minkälaisella kokemuksella kukakin on, mutta ei se väärin ole kysyä vaikka maahantuonnista neuvoa jos itse ei löydä tai ei ymmärrä.
Ja tämä ei ole mitään vittuilua. Ainoastaan vanhemman varaosamiehen ajatuksia miten asiat voisi hoitaa.

Minäkin kysyin neuvoa monesti ja minulle myös soitettiin ympäri suomea "hankalissa" tapauksissa kun olivat maahantuonnissa lopulta sanoneet että kysykää multa minkä osan mä laittaisin.(Vaihtoehtoja oli parhaimmillaan satoja varsinkin sisustusosissa jotka oli oikeasti välillä haastavia...)
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
pappa2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pappa2 »

[/quote] Luulis olevan H-D Centerissä helpompaa soittaa yksi puhelu/laittaa tilaus menemään kun valehdella suoraan päin naamaa mulle monta kertaa että homma on hoidossa?!? Vittu mitä toimintaa!!!

Ps. SGN Groupista saan uuden vilkun Belgian varastosta huomiseksi :D[/quote]

Tää oli arvokasta tietoo ja kiitos siitä ketjun aloittajalle. KOSKA itellä käynyt mielessä siellä asiointi, koska Stadissa tulee käytyä TOSI paljon, mutta enpä taida H-D Centerin "Ovea avata" :x

SGN - Bikes Turussa palvelu alusta asti loistavaa, enpä mitään kirjallista takuuta saanut Rodiin, MUTTA esim. etulokarin kiinnityskaari katkesi toiselta puolen ( valuvikaKO ?? ) , eikä tarvinnut edes pyytää, niin automatic vaihdettiin veloituksetta 16tkm huollossa, joskin tukiraudalla omatekoisella pulttasin ja osaa jouduin odottaan pari viikkoo, mutta kuitenkin . Lisäksi vaihtovat mulle kaikki jarrupalat, vaikka entisissäkin pintaa vielä kohtalaisesti JA veloituksetta. Huolto oli sovittukin kuuluvaksi kaupan hintaan.

Jani Koskinen Turun SGN Bikessä aivan huippureilu / mukava tyyppi, kuten myös huoltopuolen kaverit, eli voin suositella lämpimästi HD - Centerin korvikkeeksi. Huollon ajaksi Jani antoi uuden Musclen ajoon, että päästiin "Mimman" kanssa kaupungille. :)

Myös Mr. Moore Lempäälässä erittäin asiallinen mesta, käytin siellä kun Rodin perä vakioitiin, eli mini vilkut pois, orggigset tilalle, lisäksi laukkuratoja joutu pätevän tuntuinen "sähkäri" modaan, kun oli teetetty vain minivilkkutelineen ja pienen kilpitelineen kanssa sopiviksi, homma toimi ja kaveri teki duunia koko ajan. Mr.Moorea voin myös Suositella näinkin lyhyellä kokemuksella. :)
>> Muista ELÄÄ Tänään , Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä ! Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa . Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT ! <<
pete67
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pete67 »

pappa2 kirjoitti:

Ps. SGN Groupista saan uuden vilkun Belgian varastosta huomiseksi :D[/quote]

Tää oli arvokasta tietoo ja kiitos siitä ketjun aloittajalle. KOSKA itellä käynyt mielessä siellä asiointi, koska Stadissa tulee käytyä TOSI paljon, mutta enpä taida H-D Centerin "Ovea avata" :x

SGN - Bikes Turussa palvelu alusta asti loistavaa, enpä mitään kirjallista takuuta saanut Rodiin, MUTTA esim. etulokarin kiinnityskaari katkesi toiselta puolen ( valuvikaKO ?? ) , eikä tarvinnut edes pyytää, niin automatic vaihdettiin veloituksetta 16tkm huollossa, joskin tukiraudalla omatekoisella pulttasin ja osaa jouduin odottaan pari viikkoo, mutta kuitenkin . Lisäksi vaihtovat mulle kaikki jarrupalat, vaikka entisissäkin pintaa vielä kohtalaisesti JA veloituksetta. Huolto oli sovittukin kuuluvaksi kaupan hintaan.

Jani Koskinen Turun SGN Bikessä aivan huippureilu / mukava tyyppi, kuten myös huoltopuolen kaverit, eli voin suositella lämpimästi HD - Centerin korvikkeeksi. Huollon ajaksi Jani antoi uuden Musclen ajoon, että päästiin "Mimman" kanssa kaupungille. :)

Myös Mr. Moore Lempäälässä erittäin asiallinen mesta, käytin siellä kun Rodin perä vakioitiin, eli mini vilkut pois, orggigset tilalle, lisäksi laukkuratoja joutu pätevän tuntuinen "sähkäri" modaan, kun oli teetetty vain minivilkkutelineen ja pienen kilpitelineen kanssa sopiviksi, homma toimi ja kaveri teki duunia koko ajan. Mr.Moorea voin myös Suositella näinkin lyhyellä kokemuksella. :)[/quote]
Eipä kannata käyttää, jos saa paskaa palvelua...Mulla ei ollut edes takuu juttu kyseessä, vaan vakuutus olis maksanut. Mutta kamat tuli näppärästi H-Sunrisen kautta, ja asennus piti ottaa muualta kun vak.yhtiö niin halus..Eikä mennyt kauaa, ja Tapi ei selitellyt paskaa tuolla.Siinä helppo paikka suositella, vaikka ei ns.dealeri
Lukittu