V....n hienoa toimintaa H-D Center! Perkele!
Re: V....n hienoa toimintaa H-D Center! Perkele!
Tasta Turun SGN:n palvelusta olen minakin iloinnut. Mukavan leppoisaa ja osaavaa porukkaa, joilla sen viimeisen euron kravaaminen ei ainakaan omien kokemuksieni mukaan ole elaman ehto. Aika monen maan huoltojen kanssa tassa on tullut matkan varrella asioitua, mutta laajemmassakin vertailussa Turun SGN saa minulta huippupisteet.
Ja mita Turun SGN on hyvasta palvelustaan saanut? Asiakkaan joka keskittaa kaikki pyorahankintansa ja huoltonsa mainittuun liikkeeseen niin kauan kun Suomen rajan sisalla asioi.
Jotta ei kun tiedoksi kauempaakin asioiville.
w4p2
Ja mita Turun SGN on hyvasta palvelustaan saanut? Asiakkaan joka keskittaa kaikki pyorahankintansa ja huoltonsa mainittuun liikkeeseen niin kauan kun Suomen rajan sisalla asioi.
w4p2
-
harley-pilot
- Viesti:
Täältä myös pisteet SGN Turun HD kaupalle. Siellä asiakasta kuunnellaan sekä neuvotaan. Itse olen hankinut viimeiset pyöräni sieltä.
Muutaman takuuasian olen hoitanut heidän kautta eikä mitään moitittava ole vaan päin vastoin ovat joustaneet ja asoista on päästy sopimukseen.
Kaupan teko on kokemus ja silloin kauppias on onnistunut siinä jos asiakkalle jää hyvä mieli sekä tunne Great Deal
Muutaman takuuasian olen hoitanut heidän kautta eikä mitään moitittava ole vaan päin vastoin ovat joustaneet ja asoista on päästy sopimukseen.
Kaupan teko on kokemus ja silloin kauppias on onnistunut siinä jos asiakkalle jää hyvä mieli sekä tunne Great Deal
Itsellä ollut lähikauppana Hoghaus ja vaikka muutti hieman pidemmälle Vihdintien varteen, niin olen jämähtänyt käyttämään heidän palveiluitaan. Ilmeisesti olen ollut tyytyväinen
Käytetyn pyörän takuuasisoissa eikä myöskään varaosien tilailussa ole ollut moitteen varaa. Ja ohjeet/neuvot/niksit tulee kaupan tekijäisiksi joka kerta!
-Rike
Käytetyn pyörän takuuasisoissa eikä myöskään varaosien tilailussa ole ollut moitteen varaa. Ja ohjeet/neuvot/niksit tulee kaupan tekijäisiksi joka kerta!
-Rike
Totta! Kannatti Pohojammaalta lähtiä pyäräkaupoolle sinne.Sain tuohon -02 mallin Kingiini ajokaudenw4p2 kirjoitti:Tasta Turun SGN:n palvelusta olen minakin iloinnut.
w4p2
takuun ja kun selvis kotimatkalla ettei vak.nop.säädin ollutkaan kunnossa, niin homma hoidettiin
Seinäjoella SGN:än piikkiin.
Hemmo Lehtoselle kiitoksia.
moon oikias, soot vääräs
Täältä myös ääni H-D of Helsingille eli Hoghausille. Huollon puolella homma toimii moitteetta ja varaosatiskin Jukka Virta on ammattimies paikallaan.
Re: Re:Hienoa toimintaa H-D Center!
Minulla taas erittäin hyvää kokemusta jo aiempienkin pyörien (eri merkit) osalta House of Bikesta ja nykyisen osalta HD Centeristä. Toisin kuin Hoghausista.
Hoghausista hankin nykyisen moponi ja kun oli nimet paperissa loppui palvelu..piti olla huollettu, viikon päästä tuli jarrunesteet ulos edestä, stefa huolimattomasti paikallaan, olkapäiden kohauttelua... tilattu ja maksettu takaritsi oli unohtunut tilata ja tuli kun oli kyselty useaan kertaan, silloinkin puuttui jokin kiinnitysosa -korjaamo sanoi että myynti unohtanut tilata eikä voinut katsoa löytyykö hyllystä vaan minun piti mennä jonottamaan varaosatiskille kysymään löytyykö,,,jonottelin aikani eikä löytynyt.Korjaamohemmo seisoi sen aikaa kädet syvällä taskuissa oman tiskinsä takana ...tiskien väli 5m. Mukaviakin tyyppejä siellä on -olen muissa ympyröissä törmännyt. Täytyy varmaan antaa toinenkin mahdollisuus Hoghausille, mutta niin kauan kun HD Centerissä toimii asiat näin loistavasti keskityn sinne!
Hoghausista hankin nykyisen moponi ja kun oli nimet paperissa loppui palvelu..piti olla huollettu, viikon päästä tuli jarrunesteet ulos edestä, stefa huolimattomasti paikallaan, olkapäiden kohauttelua... tilattu ja maksettu takaritsi oli unohtunut tilata ja tuli kun oli kyselty useaan kertaan, silloinkin puuttui jokin kiinnitysosa -korjaamo sanoi että myynti unohtanut tilata eikä voinut katsoa löytyykö hyllystä vaan minun piti mennä jonottamaan varaosatiskille kysymään löytyykö,,,jonottelin aikani eikä löytynyt.Korjaamohemmo seisoi sen aikaa kädet syvällä taskuissa oman tiskinsä takana ...tiskien väli 5m. Mukaviakin tyyppejä siellä on -olen muissa ympyröissä törmännyt. Täytyy varmaan antaa toinenkin mahdollisuus Hoghausille, mutta niin kauan kun HD Centerissä toimii asiat näin loistavasti keskityn sinne!
Itse olen käyttänyt sekä H-D centeriä että Hoghausia ja kummankaan toiminnassa ei ole koskaan ollut mitään valittamista - päinvastoin, kaikki on aina mennyt sovittua joustavammin.
http://www.hdcenter.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hoghaus.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hdcenter.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hoghaus.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Noin yleisellä tasolla totean, ottamatta kantaa yksittäisiin yrityksiin, että on ehkä hiukan väärin leimata koko firma yhden työntekijän ammattitaidottumuuden vuoksi. Varsinkaan tällainen yksipuolinen nimittely nimimerkin takaa ei ole kovinkaan reilua, kun vastapuoli ei ole tilaisuudessa esittämään omaa näkemystään tapahtuneista.
Ja jos jotain takkua esiintyy niin kannattaa asioista reklamoida yrityksen johdolle.
Kuten kaikki tiedämme, niin asia mikä menee vituralleen niin se monasti menee sitten totaalisti vituralle, sellaista tämä elämä on.
Sitä en toki ymmärrä, että vielä tänäkin päivänä joku selittää, että tietokonevika... Jos tekee mokan niin paras tapa on tunnustaa se reilusta ja pyytää anteeksi. Mokauksen kaikki ymmärtävät, kun kaikki niitä myös tekevät.
Ja nyt takasin heinätöihin
Ja jos jotain takkua esiintyy niin kannattaa asioista reklamoida yrityksen johdolle.
Kuten kaikki tiedämme, niin asia mikä menee vituralleen niin se monasti menee sitten totaalisti vituralle, sellaista tämä elämä on.
Sitä en toki ymmärrä, että vielä tänäkin päivänä joku selittää, että tietokonevika... Jos tekee mokan niin paras tapa on tunnustaa se reilusta ja pyytää anteeksi. Mokauksen kaikki ymmärtävät, kun kaikki niitä myös tekevät.
LIFEMEMBER- easy_going
- Viesti:
Kokemuksen tuomana vinkkinä sanoisin että ei kannata koskaan jäädä odottelemaan, jos tuntuu että joku homma ei ala järjestymään. Itseltä hajosi ekana kesänä uudesta pyörästä sähköosa, kysyin korjaamosta mitä tehdään, kysyivät kuulemma maahantuojalta ja takuu ei kuulemma kata täysimääräisesti sähköosia. Asia kuulosti oudolta ja soitin suoraan Sumekon jollekin pomolle, homma järjestyi saman puhelun aikana.
Toisestakin yhteydestä on kokemus siitä että jos homma ei toimi, soittaa aina ylemmäs ja ylemmäs organisaatiossa niin kauan että joku oikeasti laittaa asian toimimaan.
Kaikkihan tietysti eivät uskalla soitella, samat tyypit juoksee karkuun kun kysyy kellonaikaa kadulla, mutta suosittelen aina ylemmäs yhteydenottoa jos homma ei toimi.
Toisestakin yhteydestä on kokemus siitä että jos homma ei toimi, soittaa aina ylemmäs ja ylemmäs organisaatiossa niin kauan että joku oikeasti laittaa asian toimimaan.
Kaikkihan tietysti eivät uskalla soitella, samat tyypit juoksee karkuun kun kysyy kellonaikaa kadulla, mutta suosittelen aina ylemmäs yhteydenottoa jos homma ei toimi.
easy_going
Et kysynyt missä kohtaa johtoa se takuuraja on? Vai tarkoittiko lausunto sitä, että rikkoontuneet sähköosat eivät ole takuun piirissä. 
Tää oli komeinta mitä olen pitkään aikaan kuullutItseltä hajosi ekana kesänä uudesta pyörästä sähköosa, kysyin korjaamosta mitä tehdään, kysyivät kuulemma maahantuojalta ja takuu ei kuulemma kata täysimääräisesti sähköosia
- easy_going
- Viesti:
En muista 100% varmasti tapauksesta muuta kuin sen, että sanottiin, että sähköosissa on kuulemma vähän erilainen takuu kuin muissa osissa. En tiedä mitä tuo tarkoittaa, vai oliko vaan läppää. Onko alle sen 2 vuotta kuin muussa pyörässä, oudolta kuulostaa jos muutaman kuukauden ajon jälkeen takuuehdot onkin eri osilla erilaisia.
Joka tapauksessa pointti on se että mitä enemmän soittelee pomomiehille niin sitä nopeammin asiat järjestyy. Missään nimessä ei saa jäädä puhaltelemaan muniinsa kuukausikaupalla.
Joka tapauksessa pointti on se että mitä enemmän soittelee pomomiehille niin sitä nopeammin asiat järjestyy. Missään nimessä ei saa jäädä puhaltelemaan muniinsa kuukausikaupalla.
Olisit kokeillu soittaa V-Twin Cityyn Loimaalle, luulen että vilkku olis löytynyt hyllystä.

Jab Jab ! Mullakin Turkusiin n. 150km, mutta määräaikaishuollot tulen teettämään siellä, tietty jos jotain äkillistä tai sit pelkkä öljy / filsu homma, rengashomma tms. niin Mr. Moore lähellä alle 20km. Muutenkin hyvänä ja aurinkoisena ajopäivänä sopiva päivälenkki Tampere - Turku - Tampere.w4p2 kirjoitti:Tasta Turun SGN:n palvelusta olen minakin iloinnut. Mukavan leppoisaa ja osaavaa porukkaa, joilla sen viimeisen euron kravaaminen ei ainakaan omien kokemuksieni mukaan ole elaman ehto. Aika monen maan huoltojen kanssa tassa on tullut matkan varrella asioitua, mutta laajemmassakin vertailussa Turun SGN saa minulta huippupisteet.
w4p2
>> Muista ELÄÄ Tänään , Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä ! Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa . Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT ! <<
No sen verran voin tässä valoittaa asiaa, että olen asioinut kahden eri varaosamyyjän kanssa. Ja eihän tässä mitään ongelmaa olisikaan jos olisi tapahtunut inhimillinen virhe, sen kyllä ymmärtäisin. Mutta vittu kun VALEHDELLAAN suoraan päin naamaa, niin silloin mulla on oikeus kertoa tämä juttu julkisesti ja vaikka nimimerkin takaa. H-D Centerillä on minun yhteystiedot ja jos ne tämän sattuu lukemaan, niin osaa ottaa yhteyttä. Lupaan kertoa tässä topicissa niiden seliselit ja anteeksi pyynnön jos ne sellaisen mulle esittää.Vallu kirjoitti:Noin yleisellä tasolla totean, ottamatta kantaa yksittäisiin yrityksiin, että on ehkä hiukan väärin leimata koko firma yhden työntekijän ammattitaidottumuuden vuoksi. Varsinkaan tällainen yksipuolinen nimittely nimimerkin takaa ei ole kovinkaan reilua, kun vastapuoli ei ole tilaisuudessa esittämään omaa näkemystään tapahtuneista.
Eniten tässä vituttaa vaan se, että olen ajanut lähes koko kesän "laittomalla" ja periaatteessa vaarallisellakin pyörällä, pelkästään H-D Centerin valehtelun takia. Vieläkään en käsitä sitä miksei ne voinu sanoa suoraan ettei me mitään vilkkua/valoa sulle hommata, vaan piti valehdella 2kk että homma on hoidossa...?
Useita Pääkaupungin liikkeitä käyttäneenä ja niihin pettyneenä, vääriä tai epäsopivia osia/sekundaa saaneena, hankin varaosani ja tarvikkeeni nykyään KAIKKI H-sunrisesta Hämeenlinnasta.
http://www.hd-sunrise.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hd-sunrise.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;