vp.karjalainen kirjoitti:-Dynatar-
Miten H-D-harrastuksesi on nyt alkanut eroamaan toisen-merkkisen-pyörän-harrastamisen-jälkeen ?
No kiireet loppu heti . Toki mulla edelleen AIVAn huippufrendejä / Ystäviä Busa / kyykky puolella, mutta joteski alkoi viiskybäsenä tuntuun, että ei jaksa kääntää kahvaa hampaat irvessä, ja pelko persiissä, että näkikö reggarin, lähteekö lappu, paljonko oli yli, mikähän olikaan rajoitus, jne jne . Puhumattakaan mutkapätkien kauhutilanteista kun tuleekin rekka tai Hirvi vastaan tienleveydeltä .
Tämä oma ROD : ini Aivan helevetin hieno ajella suurin piirtein rajoitusten mukaan ja siltikin täsä ROD:issa se 89 KW vakiona, itellä ehkä muutama KW lissää pikkuvirien ansiosta. Hyvällä ja tuulettomalla kelillä aubahnilla uskoisin jopa pystyväni pitämään n. 140 - 160 km/h matkavauhtia tarvittaessa. SEKÄ silti nauttimaan ajosta. MYÖS potkua ihan riittävästi esim. nopeisiin ohituksiin TARVITTAESSA, JOSKIN eipä nuita ohituksia juuri oo tarvinnut tehä, autoilijat ajaa normisti sen verran reippaasti, että vauhti ihan riittävä yleisessä liikenteessä.
Busalla 250 km/h liikenteen niin salliessa aivan hyvä matkanopeus Saksan baanoilla ?! Mutta, etpä paljoo pysty herpaantumaan, vaikka edessä olisi täysin tyhjä tie .
HD ollut mulle AINA legendaarinen laite, mutta kun lähimmät ajokamut olleet nuorempana pääsäntöisesti kyykkymiehiä, niin Japseilla on ajeltu.
Nyt on ihan eri fiilis, ja "kiksit" tulee jostain ihan muusta kuin helevetinmoisista nopeuksista . Ja HD / Custom frendejä ja ystäviä enämpikin, kuin kyykkyporukka kamuja tätä nykyä.
EI kaduta pätkääkään . VAIKKA Busa luokassaan huippulaite, sen "kiksit" vaan alko kyllästyttään mua .
Aika sitten näyttää oliko valinta TEKNISESTI hyvä vai ei ?

Vielä ainakin yhtä HYMYÄ !

>> Muista ELÄÄ Tänään , Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä ! Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa . Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT ! <<