Omaan "laikkaperään" ei telinettä kyllä fiksusti ees saisi, eli ylpeydellä 150 kapea takanakki on näytillä
Rekisterikilpi ja pikavoitto?
- saatananteri
Kaippa se näinä "checkaa mun leviää takanakkia"-aikoina ei vaan käy laatuun lätkäistä pellinpalaa kuminpaljoutta piilottamaan 
Omaan "laikkaperään" ei telinettä kyllä fiksusti ees saisi, eli ylpeydellä 150 kapea takanakki on näytillä
"Now, listen, you don't go any one special place. That's cornball style. You just go."
Re: Kammat
Näinhän minäkin sen päättelin, kun mopostani kilpeä takas loksuun siirtelin.Veteraani kirjoitti:BootsiSamat on ihmetyksen aiheet. Vaan kaikkihan pitää muuttaa ihan vaan muuttamisen tarpeesta.Oon kyllä ihmetelly että miks se kilpi pitää siirtää sivulle?
Makuasia sanoi Musti, kun muniaan nuoli.
Voi se joskus johtua siitäkin, että isokokoinen Suomikilpi ei mahdu alunperin pienemmälle kilvelle varatulle paikalle. Eihän kilven siirtäminen silloin ole ihmeteltävää?Veteraani kirjoitti:BootsiSamat on ihmetyksen aiheet. Vaan kaikkihan pitää muuttaa ihan vaan muuttamisen tarpeesta.Oon kyllä ihmetelly että miks se kilpi pitää siirtää sivulle?
Ja ettei tule väärinkäsityksiä niin se kilpi oli keskellä takalokasuojaa ja alkuperäinen takavalo(on nääs sporttivehje)hillbilly kirjoitti:Meilläpäin mp-poliisi jopa kehui, että eilen oli kiire "työpäivä" kun sakotti 8 kilvestä!Multakin mittas kilven kulman paperista taitetulla "astemitalla".
no itsellä ainakin voisi olla syynä se että tämä ladon seinän kokonen suomikilpi ei vaan mahdu lokarin ja takahäksän väliin...Bootsi kirjoitti:Oon kyllä ihmetelly että miks se kilpi pitää siirtää sivulle?
tuntuis olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Näkee jo "Bombereissa" ja skoottereissakin.
Kai se on sitten niiin hyvän näköinen.
ei se aina kummempia syitä tarvitse
XL Sportster Custom 883/1200 2005
FLSTC Heritage Softail Classic 1993
FLSTC Heritage Softail Classic 1993
No juu. Ihan siksi tuon meinasin tehdä. Ainakin Nightsterissa suomessa kilpi on asennettu ylimääräiseen muovista ja heijastimista koostuvaan jatkeeseen. On se melkoisen paljon rumempi kuin alkuperäinen ajatus. Mutta kai se syy voi olla sekin, että onpahan jotain pikku näprättävääBootsi kirjoitti:Oon kyllä ihmetelly että miks se kilpi pitää siirtää sivulle?
tuntuis olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Näkee jo "Bombereissa" ja skoottereissakin.
Kai se on sitten niiin hyvän näköinen.
If I Had To Explain, You Wouldn't Understand.Veteraani kirjoitti:BootsiSamat on ihmetyksen aiheet. Vaan kaikkihan pitää muuttaa ihan vaan muuttamisen tarpeesta.Oon kyllä ihmetelly että miks se kilpi pitää siirtää sivulle?
Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
En tiedä yhtään tapausta, että poliisi olisi sakottanut jotain joka kuskaa mummonpyöriä sillä peräkoukkuun laitettavalla keksinnöllä. Sieltä ei näy pyörän takaa kilpeä lainkaan, eikä takavalojakaan. Sivukilvistä kyllä on tyypit saanut sakkoja. Eipä silti, ei tuu mieleen ketään tuttua jolla semmoinen fillariteline olisi...
Jussi
Tänä vuonna, näin kaveria erään H-D dealerin pihalla viime viikolla ja hän kertoi - tarkistan vielä kilpien lähtöajankohdan kunhan näen seuraavan kerran, saattoihan olla että kyseessä oli ko. viikonlopun sunnuntai. Joka tapauksessa läsnä oli käsittääkseni ollut 2 mp poliisia ja auto.hemuli kirjoitti:Minä vuonna? Ei ainakaan tänä kesänä kuulunut keneltäkään lähteneen kilpiä noin pienistä, itse asiassa niitä ei tainnut lähteä kuin yhdestä paperiepäselvästä jarruttomasta ruotsalaislättäpäästä.JiiVee kirjoitti:Tuttavalla lähti kilvet + sakko Kaivarin näyttelyn aikoihin...