Mutta sitten alkoi kyykky keulimaan, kaikkien kurjinta on Harrikka kuskeilla. Lainaus Bike 6/2008" Heillä vasta hankalaa onkin, kun vaatetusta myöten kaikki pitää olla oman merkin ja sen luoman tyylin mukaan hankittua". No niin mitä nämä Honda, Yamaha jne edelleen nahkapuvut ja baaritakit sitten ovat?
No sattuuhan sitä kaikenlaista. Bike lehteä lukevat monenlaiset moottoripyöräilijät, myös Harrikka kuskit. Yleensä on vaarallista luoda näitä streotypioita. Itse olen Harrikka ja Triumph kuski henkeen ja vereen, vaikka pukeutumiskoodi ja ulkoinen habitus ei sitä edellytäkään. Toisaalta ajelen myös crossi Yamahalla.

[/quote]
Mulla on kaksi työtä, arkisin myyntiedustaja ja monena viikonloppuna dj. On häitä, 40- ja 50-vuotisjuhlia, ei hautajaisia toistaiseksi, johin tilataan dj.
En päivä- tai iltatyössäni halua kauheasti kailottaa muille ajavani HD:lla, ollessani töissä.
Mulla on pyörälle oma tallipaikka ihan muualla kuin kotona, samoin ajovarusteet tallissa. Ihan tarkoituksella.
Kun ajeluun tulee lähdettyä, niin ihan jotain muuta vaatetta päälle kuin arkivarustus. Ko. varustusta ei käytetä kapakkabileissä.
On selkämyksessä HD-logo, rintapielessä on HDCF-pinssi ja samoin IB-pinssi, yhdeksän vuotta vanhat nahkahousut(uskottavuutta

), nahkatakki 60-luvulta tai 2000-luvulta. Siinä kaikki HD-tuotteista.
Kun päätös ajoonlähtemisestä on tehty(nyt ei mahdolllista taka-akselin teknisen vian vuoksi), niin täytyy myöntää, että tuntuu hyvältä heittää työasu pois ja laittaa ajoasu päälle(miedosti sanottu).
Ja HD-logo saa kyllä näkyä ajossa ollessani.Itseasiassa on hauskaa vaihtaa "roolia" lähtiessäni ajelemaan.
Kaikki arkinen jää taakse ja ajelusta tullessani vaihdan samaan arkeen, mutta ei tylsään sellaiseen.
Tervettä kokemusta rikkaampi.
Kun katsoo virallisten HD-logoilla varustettujen rättien hintoja Suomessa virallisen putiikin valikoimassa, niin kyllä hymy hyytyy ja ostohalut jäätyy.
Ne HD-miehen tarinat ei kovin kauaksi mene todellisuudesta.