Tohon tankkausväliin joutuu jo työntämäänkinVallu kirjoitti:300 km on TANKKAUSVÄLI! 1000 km on päivämatka silloin kun naatiskellaan!
![]()
![]()
"Bikers" on the road....
- ivaanajulma
Re: Sohitaan sohitaan
Elvis The King
Elvis The King

- JuicyFruit
REAL BIKER TEST
The bigger, the better.
Tulos
36 pinnaa!Real biker test
"You think your bike is really an extension of your penis."
Take this simple test.
Ihan sama...
mulle miten kukin harrastaa tai elää tai mitä vaan kunhan saan myös ite tehä niinkuin haluan. Emmää jaksa mitään rokki- tai mopo- tai mitävaanpoliiseja kertoon millon oon oikee paikkeri ja millon säälittävä pelle. Kyllästyttää kaikenmaailman pönökustaat jotka selittää että ajaa sellasella ja sellasella ja pitää käydä siellä ja siellä ja tehä sitä ja sitä että oot jotakin. Hohhoijaa. Live and let live. K
Re: Ihan sama...
Aamen, tähän hyvä lopettaa.Kreivi kirjoitti:mulle miten kukin harrastaa tai elää tai mitä vaan kunhan saan myös ite tehä niinkuin haluan. Emmää jaksa mitään rokki- tai mopo- tai mitävaanpoliiseja kertoon millon oon oikee paikkeri ja millon säälittävä pelle. Kyllästyttää kaikenmaailman pönökustaat jotka selittää että ajaa sellasella ja sellasella ja pitää käydä siellä ja siellä ja tehä sitä ja sitä että oot jotakin. Hohhoijaa. Live and let live. K
Ultra -07
Re: Ihan sama...
Eikòs nyt kuitenkin vielà jatkettaisi lompakko baikkeri keskustelulla. Nyt voi vielà vàhentàà paleltumisen riskià lomamatkoilla kun kàyttàà tàtà mainittua huolinta palvelua kuskaamaa majapaikasta majapaikaan.JNu kirjoitti:Aamen, tähän hyvä lopettaa.Kreivi kirjoitti:mulle miten kukin harrastaa tai elää tai mitä vaan kunhan saan myös ite tehä niinkuin haluan. Emmää jaksa mitään rokki- tai mopo- tai mitävaanpoliiseja kertoon millon oon oikee paikkeri ja millon säälittävä pelle. Kyllästyttää kaikenmaailman pönökustaat jotka selittää että ajaa sellasella ja sellasella ja pitää käydä siellä ja siellä ja tehä sitä ja sitä että oot jotakin. Hohhoijaa. Live and let live. K
-
Kokkonen
Lastausvinkkejä
Juu, jatketaan vaan alkuperäistä topikkia...tässä pari kuvaa miten "biker" saapuu ralliin ja lähtee...tai oikeastaan pyörät, "biker" lienee jo hotellissa
Rallipaikkojen vaatimuksiin pitää lisätä rekkaparkit

Rallipaikkojen vaatimuksiin pitää lisätä rekkaparkit

-
Kokkonen
Harrastuksesta yleensä
Kun harrastuksesta puhutaan ja keskustelu tulee asiasta, mikä on hyväksyttävää ja mikä ei, niin aina siinä tulee vastakkaisia mielipiteitä ja tunteillakin on suuri osuus. Ja H-D puolella etenkin kun lisätään aiheeseen vielä sana "biker". Tässä ko. topiikissa ei mitään suurempaa purkausta tapahtunut, vaikka vähän odotin, mutta sehän vain kertoo, että Suomalaiset edelleen ajavat ralleihin
.
Jokaisella lienee harrastuksestaan omat kuvitelmat, vaatimukset ja mielipiteet. Pidän itseäni aika suvaitsevana, mutta H-D harrastuksessakin olen kuitenkin konservatiivi ja jossain tulee rajat vastaan. V-Rod ei saa minua syttymään, vaikka varmaan on hyvä moottoripyörä. Mutta kun puhutaan trailerilla tai muuten moottoripyörän kuljettamisesta rallipaikalle tai pois ilman hyvää (?) syytä, siinä on asia, jota minun on vaikea, ellei jopa mahdoton ymmärtää. Ja ei se minua haitaa, vaikka muutkin sen tietävät...
Jokaisella lienee harrastuksestaan omat kuvitelmat, vaatimukset ja mielipiteet. Pidän itseäni aika suvaitsevana, mutta H-D harrastuksessakin olen kuitenkin konservatiivi ja jossain tulee rajat vastaan. V-Rod ei saa minua syttymään, vaikka varmaan on hyvä moottoripyörä. Mutta kun puhutaan trailerilla tai muuten moottoripyörän kuljettamisesta rallipaikalle tai pois ilman hyvää (?) syytä, siinä on asia, jota minun on vaikea, ellei jopa mahdoton ymmärtää. Ja ei se minua haitaa, vaikka muutkin sen tietävät...
siirtymät ottaa kuuppaan
Ei minuakaan noi trailer-queenit kiinnosta.
Mutta toisaalta...
Jos on vaikkapa viikko - puolitoista lomaa ja haluaisi mennä tutustumaan pyöränsä kanssa Espanjaan, Portugaliin, Etelä-Ranskaan jne niin pelkästään paikanpäälle pääseminen vie useita päiviä arvokkaasta loma-ajasta. (laiva 1vrk, sitten ajettavaa min. 1500km)
Aivan hyvin sen pyörän voisi kuljetuttaa paikanpäälle ja itse lentää sinne AJELEMAAN. (Harva ajaa omaa pyöräänsä jenkkiläänkään)
Taikka jos lähtee Etelä-Suomesta pitkäksi viikonlopuksi Pohjois-Suomeen niin miksei sitä voisi mennä auto-junalla pohjoiseen nukkuen yönsä ja AJELLA paikanpäällä sen 1000km.
Itseäni ei hirveästi kiinnosta esim siirtyminen Saksan läpi. Sen ajelee kyllä hyvinkin yhtäsoittoa, mutta kun useampaan kertaan on jo mennyt niin ei enää niin hirveästi kiinnosta. Ja kun ei ole tarkoitus "nauttia Saksan luonnosta" vaan päästä läpi mahdollisimman nopeasti (sama Ruotsin kanssa...)
Suomesta nuo välimatkat tänne keskelle Eurooppaa on pitkät, joten kyllä sen siirtymätaipaleen skippaamisen ymmärrän hyvinkin.
Täältä Sveitsistä puolestaan voi lähteä vaikka viikonloppureissulle pyörällään Biarritziin surffaamaan, Lontooseen ACE-Cafeeseen käymään, Venetsiaan soutelemaan jne.
Mutta tuontyyppinen "rekalla vain ralleihin-kuljetus" onkin jo sitten hieman eriasia - ns viikonloppupikeri touhua, sanoisinko melkein hogsismia
Mutta toisaalta...
Jos on vaikkapa viikko - puolitoista lomaa ja haluaisi mennä tutustumaan pyöränsä kanssa Espanjaan, Portugaliin, Etelä-Ranskaan jne niin pelkästään paikanpäälle pääseminen vie useita päiviä arvokkaasta loma-ajasta. (laiva 1vrk, sitten ajettavaa min. 1500km)
Aivan hyvin sen pyörän voisi kuljetuttaa paikanpäälle ja itse lentää sinne AJELEMAAN. (Harva ajaa omaa pyöräänsä jenkkiläänkään)
Taikka jos lähtee Etelä-Suomesta pitkäksi viikonlopuksi Pohjois-Suomeen niin miksei sitä voisi mennä auto-junalla pohjoiseen nukkuen yönsä ja AJELLA paikanpäällä sen 1000km.
Itseäni ei hirveästi kiinnosta esim siirtyminen Saksan läpi. Sen ajelee kyllä hyvinkin yhtäsoittoa, mutta kun useampaan kertaan on jo mennyt niin ei enää niin hirveästi kiinnosta. Ja kun ei ole tarkoitus "nauttia Saksan luonnosta" vaan päästä läpi mahdollisimman nopeasti (sama Ruotsin kanssa...)
Suomesta nuo välimatkat tänne keskelle Eurooppaa on pitkät, joten kyllä sen siirtymätaipaleen skippaamisen ymmärrän hyvinkin.
Täältä Sveitsistä puolestaan voi lähteä vaikka viikonloppureissulle pyörällään Biarritziin surffaamaan, Lontooseen ACE-Cafeeseen käymään, Venetsiaan soutelemaan jne.
Mutta tuontyyppinen "rekalla vain ralleihin-kuljetus" onkin jo sitten hieman eriasia - ns viikonloppupikeri touhua, sanoisinko melkein hogsismia
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Kammat
Kokkonen
Kokkonen
Ja mitä muuten tulee erilaisiin kiihtymisiin ym. reaktioihin koskien näitä juttuja niin ottakaa ihan rauhassa. Kysessähän on vaan tylsän talvikauden aikaansaamaa jonnin joutavaa lärpätystä.

No voihan P....ka! Enkös mä sitten enää olekaan paikkeri ja kun just meinasin ostaa ton naitrodinV-Rod ei saa minua syttymään, vaikka varmaan on hyvä moottoripyörä.
Kokkonen
No tästä asiasta ollaankin sitten täysin samaa mieltä!Mutta kun puhutaan trailerilla tai muuten moottoripyörän kuljettamisesta rallipaikalle tai pois ilman hyvää (?) syytä, siinä on asia, jota minun on vaikea, ellei jopa mahdoton ymmärtää. Ja ei se minua haitaa, vaikka muutkin sen tietävät...
Ja mitä muuten tulee erilaisiin kiihtymisiin ym. reaktioihin koskien näitä juttuja niin ottakaa ihan rauhassa. Kysessähän on vaan tylsän talvikauden aikaansaamaa jonnin joutavaa lärpätystä.

Ollaan erilaisia
Smuige
Jokaisella meistä on omat mieltymykset ja nautitaan kukin omistamme juuri niinkuin itse haluamme ja vielä pystymme.
Veikkaanpa vaan, että nuoriso vielä näkee ajan jolloin moottoripyörällä tapahtuva "ilmeisen tarpeeton ajo" on kiellettyä!
Ai minäkö pessimisti?

Tässä se taas nähdään miten erilailla asiaan voi suhtautua. Mulle "arvokasta lomaa" (siis silloin kun vielä oli lomia) edustaa juuri ja vain tuo ajaminen! Tapahtuipa se sitten Porvoossa tai Biaritsissä.pelkästään paikanpäälle pääseminen vie useita päiviä arvokkaasta loma-ajasta.
Jokaisella meistä on omat mieltymykset ja nautitaan kukin omistamme juuri niinkuin itse haluamme ja vielä pystymme.
Veikkaanpa vaan, että nuoriso vielä näkee ajan jolloin moottoripyörällä tapahtuva "ilmeisen tarpeeton ajo" on kiellettyä!
Ai minäkö pessimisti?