"Bikers" on the road....

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Kokkonen

"Bikers" on the road....

Viesti Kirjoittaja Kokkonen »

Nyt en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, ilmeisesti nauraa. :twisted: :twisted: Luin tuossa nettiartikkelin, jossa kerrotaan kuinka huolitsijafirma kuljettaa rekoillaan moottoripyörät rallipaikalle. Tämä jos joku on asia joka menee yli ymmärryksen. Keleen tyypit ovat olevinaan moottoripyöräilijöitä jopa biikkeriksikin itseään tituleeravat, juma...ei edes rallipaikalle pystytä ajamaan. Mihin menet moottoripyöräharrastus... :evil: :evil:
Huolintafirmalla on yli 20 rekkaa, joten ei ole mistään pikkuilmiöstä kyse. Toivottavasti ei leviä Suomeen :evil: :evil: . Naurettavaa touhua!
Ja rekkojen kyljessä isolla erään Amerikkalaisen mp-merkin logot ja tekstit :evil:

http://www.burning-out.de/start3.shtml? ... ndex.shtml

ja lisää tuskaa ja hupia huolintafirman osoitteesta

www.s-k-s.eu
eeko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eeko »

ei s**tana, pikkuisen menee meikäläisen hilseen yli.
jos tolle linjalle lähtee, niin eikö kannattaisi pysyä
kotona.
-eeko
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Tästä huomataan miksi saksanpyörien mittarilukemat on niin pieniä :mrgreen::mrgreen::mrgreen: ...
Vallu
Viesti:

Businesta

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Tostapa kekkasin oivan pisnesidean. Vähän mukaillen Tanskan Superin "valmistelttatarjousta" niin perustetaan firma mikä toimittaa mopot valmiiksi ralliin ja vuokraa niitä tulijoille.
Ja kun ite on ollut vuosikymmenet niin juntti, että on ajellu sateessa ja pakkasessa ym. viheliäisissä olosuhteissa rallista toiseen.

Kuva
santtu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja santtu »

Vallun visio on turhan vaatimaton. Perustetaan firma, joka sopivaa maksua vastaan ajaa pyoran, kuluttaa ajokamoja, ottaa rallikuvia, ryyppaa kankkuseen ja palauttaa pinssiin, pyoran, editoidut kuvat, kirjallisen raapustuksen muisteltavista kohokohdista ja respektiboostdiplomin omistaajalle.

Vakavasti, ameriikassa tallainen trailerbiker kuvio on arkipaivaa. siellahan on monenmoista towbike tuotetta tarjolla.
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
hemuli
Viesti:

santtu kirjoitti:...Vakavasti, ameriikassa tallainen trailerbiker kuvio on arkipaivaa..
Niinpä, tästä päästäänkin sujuvaa aasinsiltaa pitkin Vallun members-puolella herättelemään rallien kehityskeskusteluun - siinä vaiheessa kun festarit itsessään alkaa olla tarpeeksi viihdyttävä tapahtuma, paikan päällä on enemmän ihmisiä joille matka ei ole tärkeä vaan hauskanpito :? ...

Kumpi parempi? Pienempi ralli jossa enemmän ajoihmisiä vai kaiken kansan rokkifestari? Tiedän, nyt tuli sohaistua kusiaispesään mutta odotan mielenkiinnolla lauantai-illan kommentteja... :twisted: :twisted: :twisted:
JuicyFruit

Viesti Kirjoittaja JuicyFruit »

Bensaa liekkeihin, eli siteeraanpas itseäni tuolta toisesta topicista, joka jo ajautunut täysiin joutavuuksiin. Tässä uusintapainos:

Olen taipuvainen ajattelemaan niin, että monelle pääesiintyjä on ralli itse, eivätkä lavalle maksetut musiikkituotteet. Kun/jos pääesiintyjä on ralli itse, pitäisi musiikki tuoda aidoksi osaksi rallin tapahtumista. Siis musiikki alas lavalta. Voisi esim kokeilla nuotiokitarapartioita, karaokea, pienillä kamoilla soittavia tiukkoja rock&rolltrioja, stripparin valoshowta, kahden DJ:n kisoja, useita tapahtumatelttoja/katoksia, imitaattoreita, puoliakustisia vetoja ja jotakin poikkitaiteellista sekä yllättävää.

Jokaisen rallipaikan infra on ennalta saatavissa tapahtumasuunnittelun tueksi,
ja paikallinen mopoväki, media, tapahtumajärkkärit ja ohjelmatoimistot kyllä kertovat sopivat aktit.

Se mauttomin purkka ja ilmeisistä ilmeisin, x kertaa nähty mainstream-pönötys ei yksinkertaisesti kiinnosta. Mieluummin vaikka hiljaisuutta ja koneiden huutoa vuoron perään.
hupeli

Viesti Kirjoittaja hupeli »

Kyllä noille rekoille ois käyttöö täällä suomessakin, esim ens kesän pääralli on monen tosi paikkerin mielestä niiiiiiiin kauheen kaukana, ne ei millään jaksa, mutta huivia ei päästä oteta suihkussakaan.
Ilkimys

Vai että kusiaispesästä

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Vai että kusiaspesästä niitä kommentteja?
No pesät on jäässä, mutta sen verran kuitenkin omaa näkemystä peliin, että mulle on aivan sama kuka tai mikä rallissa soittaa vai soittaako ollenkaan. Ne harvat kerrat kun olen pelipaikalle päässyt niin mekkala on ollut sitä luokkaa, että olen siirtynyt takavasemmalle kuunteleen kännikäynnistyksiä. Ja eipä toi muukaan yleisö hirveän kiinnostuneelta ole vaikuttanut. Siispä MINUN mielestäni on aivan turhaa maksaa jostain "nimibändistä" tai ulkomaan pellestä.

Ja mitä tulee alkuperäiseen aiheeseen niin eikös Suomessakin ole "eliittikerho" minkä jäsenet pakkaavat pyöränsä rekkaan ja menevät lentskarilla perässä. "Tuli vähän kruisailtua Bretagnessa";"ajeltiin jopa 300 km päiväreissuja"; ja busineslehden naistoimittaja huokaa, että on ne hurjia poikia!
Kuva
SenioRR
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SenioRR »

Sohitaanpa nyt sitten vähän lisää:
Tekeekös ne pitkät päivämatkat pyörällä reissatessa "tavallisesta" tangonkääntäjästä "tosibaikkerin"? Mä en ole koskaan pitänyt pyörällä ajaessa helvetinmoista kilometrien ahmimista/päivä minään itsetarkoituksena. Aina olen reissussa perille päässyt vaikka maksimipäivämatkana olen koettanut pitää 300-400 kilometriä. Pitempiäkin oon kokeillut, mutta se vaan ei enää loppumatkasta tunnu hyvältä. Ajaminen alkaa olla pakkopullaa ja paikat väsyy ja samalla tuntee keskittymiskyvynkin heikkenevän.

Mulle tuo pyörällä ajaminen ei oo mitään työhön verrattavaa toimintaa, vaan tapa rentoutua ja lomamatkoilla ei oo tarvinnut hosua, vaan sen kun ajelee ihan omaa tahtiaan ajamisesta ja maisemistakin nauttien ja vaikka välillä tunniksi pariksi pysähtyen johkin mukavaan paikkaan tauolle.

Tuo "pyörät-rekan-kyydissä-reissaaminen" ei kyllä oikeen munkaan kaaliin jaksa mahtua....
H-D Softail Custom 1998
hemuli
Viesti:

SenioRR kirjoitti:Sohitaanpa nyt sitten vähän lisää:
Tekeekös ne pitkät päivämatkat pyörällä reissatessa "tavallisesta" tangonkääntäjästä "tosibaikkerin"?...
Ennen kuin kukaan kääntää asian niin että MINÄ sanoin näin niin täsmennetään nyt että eihän asia näin ole. Tarkoitin vain sitä osaa harrastajista joille matkanteko - ihan omaan rauhalliseen (tai rauhattomaan :twisted: ) tahtiin - on suuri osa tapahtumaa ja siitä nauttimista.
Vallu
Viesti:

Sohitaan sohitaan

Viesti Kirjoittaja Vallu »

No sohitaan sohitaan!

SenioRR
Tekeekös ne pitkät päivämatkat pyörällä reissatessa "tavallisesta" tangonkääntäjästä "tosibaikkerin"?
No tekee! 300 km on TANKKAUSVÄLI! 1000 km on päivämatka silloin kun naatiskellaan!

Ja jos tossa ajassa paikat puutuu niin mopo ei ole mittojen mukaan rakennettu!

Että repikääs siitä!
:twisted: :twisted: :twisted:
laattalentää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja laattalentää »

eihän se päämäärä vaan se matka sinne oli sitten 100 tai 1000. joskus kestää päivän joskus viikon :lol:
Kokkonen

Ajomatkaa...

Viesti Kirjoittaja Kokkonen »

SenioRR kirjoitti:Sohitaanpa nyt sitten vähän lisää:
Tekeekös ne pitkät päivämatkat pyörällä reissatessa "tavallisesta" tangonkääntäjästä "tosibaikkerin"?
Sehän on nyt sitten se sama, ajaako 100 tai 1000 km päivässä, jokainen makunsa ja halunsa mukaan. Se on pääasia, että AJAA sen pyörän sinne perille. 8)
Viimeksi muokannut Kokkonen, 19:37 12.01.2008.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SenioRR
Viesti:

Re: Sohitaan sohitaan

Viesti Kirjoittaja SenioRR »

Vallu kirjoitti:No sohitaan sohitaan!

SenioRR
No tekee! 300 km on TANKKAUSVÄLI! 1000 km on päivämatka silloin kun naatiskellaan!

Ja jos tossa ajassa paikat puutuu niin mopo ei ole mittojen mukaan rakennettu!

Että repikääs siitä!
:twisted: :twisted: :twisted:
Ai JAAA! Mä luulin ettei näillä laitteilla edes uskalla kokeilla yli 400km etappeja! Täytynee siirtyä korkeempaan tankoon ja siirtää jalkatapit jonnekin etuakselin tienoille, jotta pysyy selkäruoto ojennuksessa ja jalat rentoina reissussa. :twisted: :twisted: Ja tietysti se hehtaarin kokoinen pleksi on myös hankittava jottei pääse tuuli tuivertamaan eli väsyttämään!

Asia on pläkki ja myös minulle kristallisoitunut. Kiitän. :twisted: :twisted: :lol: :lol:

Ja ihan vilipittömästi: Mukavaa vkl:a kaikille! Myös 20 kilometriä pyörällä päivässä ajaville kuin kilon metrejä ahmiville. Tää lähtee töihin. :(
H-D Softail Custom 1998
Vastaa Viestiin