"Bikers" on the road....

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

hemuli kirjoitti: Kumpi parempi? Pienempi ralli jossa enemmän ajoihmisiä vai kaiken kansan rokkifestari? Tiedän, nyt tuli sohaistua kusiaispesään mutta odotan mielenkiinnolla lauantai-illan kommentteja... :twisted: :twisted: :twisted:
Mä olen ehdottomasti rokkifestareitten kannalla! :wink: :wink: :mrgreen: :mrgreen: Mullakin olisi sitten töitä... :arrow: :roll: :wink: :mrgreen:

Ei kun oikeasti mulle sopii paremmin semmoiset wanhanaikaiset rallit missä on ehkä pari bändiä ja mahdollisesti joku Dj joka voisi jotain soitella jos joku ei ole sitä (Dj:tä) juottanut liian kovaan känniin... No kännissähän se on aina, mutta harvoin niin kännissä ettei edes näe levysoitintaan... :roll: :wink: :mrgreen:

Täysin tajuten ja ymmärtäen Hemulin kommentin mikä ei ollut -sinänsä- kellekään mitenkään ilkeästi sanottu, Niin toisaalta turha näistä ajeluista on tehdä isompaa numeroa. Miten tän nyt nätisti sanoisi????
Siis tota noin...

Äh antaa olla. Ei näitä tän osaston juttuja oikein osaa sanoiksi pukea, mutta nyt vertauksena tällein että me kaverin kanssa ajettiin joskus 90luvulla Korvatunturilta Mikkeliin yhtä päätä jäykkäperäisillä Sportsterilla ja Pannulla eikä me nyt oltu siitä niinkun millänsäkään????... :roll: , että sitä nyt olisi jossain tarvinnut hehkuttaa tai jopa kysellä jonkun rautaperse hommien perään. No olihan siitäkin tullut easyrideristä luettua että semmoisiakin urotekoja tehdään, mutta ei se nyt silloin tullut mieleen vaan.

Mä nyt en osaa oikein selkeästi artikuloida (hieno sana) itseäni, mutta joku kai taas kerran sai vähän kiinni mitä tässä höpisen...

Pitää vissiin lähteä illaksi töihin, mutta onneksi töissä on langaton verkko, niin pääsee tarvittaessa vaikka höpisemään lisää...
Nyt lähden lämmittämään rantasaunan ja menen Orijärveen muuten uimaan...
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
JaZZo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JaZZo »

Itte oon omaksunu tuon "ei se määränpää, vaan matka"-periaatteen.. ja mieluiten niitä pikkuteitä pitkin. On sitä purijaisiinkin lähetty ajaan aamu viideltä ihan vaan ollakseen iltakymmeneltä perillä. Siinä tuli monen pikkukylän läpi ajettua, hienoja paikkoja. Kilsoja tais tulla suuntaansa jotai 1100km mikäli mittariin on luottamista.

Ehkä ikimuistoisin reissu oli juuri tuo purijaiset -05. välillä työnnettiin kaverin pyörää käyntiin jossain pystymettän keskellä kun oli jostain syystä laturin johto irronnut jne.. Posiolla tankkauksen jälkeen huomasin bensatankista toisen korkin hävinneen, juuri tarpeeksi myöhään heti vesisateen jälkeen. pepis-pullosta leikkautui sopiva korkin korvike jonka lukitsin pätkällä Jesus-teippiä. Viimeiset n. 100km. tuli ajettua toinen silmä ummessa, turvonneena ja helvetinmoisen kivun siivittämänä. oli joku hiekanjyvä löytänyt tiensä silmään joka sitten tottakai tulehtui. Rovaniemen terveyskeskus korjasi tämän ja bileet sai jatkua.

Tämä vesisateella korkitta ajo kostautui tietty sunnuntai-aamuna matkalla Pudasjärvelle kun pyörä ei toiminut kuin täysikaasulla ja sammui kun vähän himmasi, mutta hätäseen oltiin pudasjärvellä joo. homma korjaantui kun pääsimme huoltoasemalle. loppumatkan kotioppäin se pyörä toimi ku parempikin kello. 8)

lienen sitten se "kovan onnen biker" kun tuntuu sattuvan ja tapahtuvan.. :lol:

eivaan, ensi kesänä uudet kujeet, jokunen kilometri ja paljon säätämistä..
Punk'n'Roll
hupeli

Viesti Kirjoittaja hupeli »

.ittu jos ei pysty päivässä tonnii ajaan nii o löysäperse.
Jani80
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jani80 »

jokkainen ajaa tyylillään mutta kyllä ralleihin pittää ajamalla tulla :!: :D näin se on... turhaan sitä pyörää peräkärryllä kuskaa... ajomiesten/naisten rallit ne pitäs olla eikä mitkään festari touhut....
wesa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesa »

On alkanut viime vuosina tuntua sellaiselta, ettei täällä Suomen rajojen sisällä pääse kauas.

Ja kaikki rootsmusa on toiminut. Muut ei toimi, kuin marginaali porukoille.
Ihan selkeä näkemys. "Aina yksi hyvä blues-jätkä kymmenen tilu-lilu-miestä voittaa!" 8)
Swine

Viesti Kirjoittaja Swine »

Tuo trailerqueen kulttuuri on kyllä pesiytynyt paljon lähemmäksi kuin Saksa.Näin omin silmin viime vuonna Norrtäljessä saman ilmiön:
Kahta "öky"chopperia hilattiin pois trailerilta n.2km ennen pelipaikkaa.
Onhan se surku jos kalliilla ostetut billettikokkareet saavat kuraa niskaansa ja monen tonnin maalipinta on piukassa liiskaantuneita hyttysenraatoja.Lisäksi ajaminen on epämukavaa touhua,voi kastua jos alkaa satamaan ja muutenkin vituttaa...

Hohhoijaa,tarvisiko joidenkin ihmisten vaihtaa harrastusta?
Koskahan tuo buumi iskee Suomeen? :roll:
Pil Kollins

Viesti Kirjoittaja Pil Kollins »

hupeli kirjoitti:.ittu jos ei pysty päivässä tonnii ajaan nii o löysäperse.
Satana,olen samaa mieltä.
Viime suvena 5500 km / 7pv
canyon mc

Viesti Kirjoittaja canyon mc »

Onhan näitä"Ei kilvissä"voittanut palkintoja,maailman sivun.Juttuja joka Kopterissa.Nimim:Jokamies rahalla rakentaa.
Turre
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turre »

ehkä toiset harrastaa ralleja, toiset ralleihin ajamista
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry
JuicyFruit

Re: Vai että kusiaispesästä

Viesti Kirjoittaja JuicyFruit »

Ilkimys kirjoitti:Vai että kusiaspesästä niitä kommentteja?
No pesät on jäässä, mutta sen verran kuitenkin omaa näkemystä peliin, että mulle on aivan sama kuka tai mikä rallissa soittaa vai soittaako ollenkaan. Ne harvat kerrat kun olen pelipaikalle päässyt niin mekkala on ollut sitä luokkaa, että olen siirtynyt takavasemmalle kuunteleen kännikäynnistyksiä. Ja eipä toi muukaan yleisö hirveän kiinnostuneelta ole vaikuttanut.
Jeap. Voihan sitä niinkin päin ajatella, että ei soittoa ollenkaan.

Sen jälkeen, kun kone on ralliin saapumisessa huutanut korvaan esim 400 km, ei ehkä just kaipaa bändimöykkää eikä bassolinjapuuroa.

"Hiljaisuusralli". Siinäkö uusi vetonaula ? :)
The bigger, the better.
Cessi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cessi »

8O Eikö se menekään näin:
Mitä leveempi V-asento (Jan Boklöfin tapaan) sitä kovempi baikkeri :roll:
T-mies

Viesti Kirjoittaja T-mies »

Onpa tekstiä taas. Näyttää taas olevan oma tapa paras ja ainoa oikea tapa harrastaa tätäkin. Ei kaikki kukat saa kukkia, ei todellakaan.
SenioRR
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SenioRR »

T-mies kirjoitti:Onpa tekstiä taas. Näyttää taas olevan oma tapa paras ja ainoa oikea tapa harrastaa tätäkin. Ei kaikki kukat saa kukkia, ei todellakaan.
Tää on aika tuttua muiltakin foorumeilta... :lol: :roll:
H-D Softail Custom 1998
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Swine kirjoitti:Tuo trailerqueen kulttuuri on kyllä pesiytynyt paljon lähemmäksi kuin Saksa.Näin omin silmin viime vuonna Norrtäljessä saman ilmiön:
Kahta "öky"chopperia hilattiin pois trailerilta n.2km ennen pelipaikkaa.
Onhan se surku jos kalliilla ostetut billettikokkareet saavat kuraa niskaansa ja monen tonnin maalipinta on piukassa liiskaantuneita hyttysenraatoja.Lisäksi ajaminen on epämukavaa touhua,voi kastua jos alkaa satamaan ja muutenkin vituttaa...

Hohhoijaa,tarvisiko joidenkin ihmisten vaihtaa harrastusta?
Koskahan tuo buumi iskee Suomeen? :roll:
Ei kyllä tota löytyy jo ihan kotimaastakin. Kattelin toissa kesänä Tammisaaressa sillan jälkeen olevalla bensiksellä Bussen bileiden aikaan lauantaina kun vanista laskettiin kahta fillaria alas. Eikä mitään Showstopperita vaan ihan asiallisessa kunnossa olevia käyttövehkeitä.
Siit ne lähti Hanko kohti hihattomissa paidoissa upeet uudet tatskat hohkaen käsivarsissa. Ja sen koko viikonlopun oli uskomattoman hieno ilma, niinkuin koko sen kesän.

No, mikä mä oon arvostelee. Voihan siihen olla hyvä syy. Eikä oikeastaan tarvii olla syytä ollenkaan. Mutta näytti se mun ajatusmaailmassa oudolta ja koomiselta, kun näin ne paukuttelemassa sitten pari pykälää liian isolla vaihteella rantakadulla.
Sepixlh
Viesti:

Re: Ajomatkaa...

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Kokkonen kirjoitti: Sehän on nyt sitten se sama, ajaako 100 tai 1000 km päivässä, jokainen makunsa ja halunsa mukaan. Se on pääasia, että AJAA sen pyörän sinne perille. 8)
Tämä kommentti on helppo allekirjoittaa, voisi melkein sanoa ( jonkun keksimän viisauden) että tärkeämpää on matka ei päämäärä.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Vastaa Viestiin