Best of Buell...??

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
winnetou
Viesti:

Viesti Kirjoittaja winnetou »

nyt iski kyllä pahasti takasin toi Buellii vaihtaminen.. munhan tarttis ostaa UMPIPOTTA!!! tai ainaki Roof, ei saatana, jääköön koko kikotin :lol: No ei , leikin laitoin.. tai voisinhan mä olla Suomen (ehkä) eka Custom Buellisti, highwaybarsit, apehangeri ja +8 asteen keula 8O .. pitäsköhä vaihtaa tota puuro merkkiä, alkaa jutut olee sitä tasoo..melkee ku affella :wink: no,kohta on taas kesä.. Yeah right... hemuli ja Lexa, kiitti taas kerran , keep on screwing... 8)
"Don´t tell me, show me..."
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

winnetou kirjoitti:.. pitäsköhä vaihtaa tota puuro merkkiä, alkaa jutut olee sitä tasoo..melkee ku affella :wink:
Mitä swiddua :?: Ei taida ola puuroista kiinni... vierotusoireita tai jotain. Käyppäs fixaamassa, pikku lenkki jo varmaan auttaa :wink:
Ei sen puoleen ajattelin tänään viedä itsekin pyörän tallin nurkkaan :( Olis sen verran hommaa talveksi että pitää aloitella nyt ettei käy niin kuin viime keväänä. Meinasin vielä kuitenkin käydä ekan kerran ikinä pyörällä Pyynikillä nyt kun siellä ei oo enää niin perkuleellinen tungos :)
Topikia sivuten; jos toisen (tai kolmannen) pyörän hankkisin niin kyllähän se olis Buell. Välissä olis vielä kuitenkin hankinta listalla Pannu...

Affe
Lexa

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Terppanat,

Jep. kyllähän se niin on, et kaikkea kivaa sais olla tallissa; fillari joka lähtöön. Hitto, kun moni miellyttäis. Mutta nyt on pakko tehdä valintoja ja olkoon nyt Buell-kausi, joka jatkuu pitkäääääään.

Winnetou. Totta on toi Buell-jutska. Kun sillä mennään, niin ollaan kyllä toisessa meiningissä. Jouduin itse vaihtamaan remeleitä aika runsaasti; nahka-asu, ajosaappaat, Bandit-kypärä jne. Tietenkin jokainen pitää oman tyylinsä, kuten haluaa. Mutta kun toi meno on sen verran vikkelää, niin ei siinä coretexia viitti lepatella. Buellilla kun ei voi ajaa rauhallisesti. En tarkoita tällä huimia moottoritienopeuksia vaan sitä kurvimenoa. Itse nautin pikkuteistä ja sähäköistä lähdöistä ja ne saundit mutkissa... tulee ihan tippa pöksyhin.

Tää on yksi erittäin hyvä vaihtoehto, jos tykkää kurvitella. Tosin pyörä kulkee ihmeen hyvin suorillakin.

Terveisin
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

winnetou kirjoitti:keep on screwing... 8)
Aina kun emäntä on suosiollisella päällä... :twisted: :twisted:
Lexa

SepiXLH: Liittyen aiheeseen Onkos noilla kaasari ja ruisku versioilla paljon eroa ?
ilmeisesti 1999 X1 on jo ruisku vai tuleeko vasta 2000
Joku "hevosmies" kertoi että kaasarikoneesta saa enemmän voimaa ulos
ja vielä helpommalla/halvemmalla mikuni täytyy olla ?

Joopa joo. Pro-Virittäjä sanoi mulle, että näin on. Kaasarilla saa lisää tehoa todistettavasti. Mutta se ei pidä esim. huolta seoksen säädöstä ym. Buellin kone on jo viritetty ja se on tarkoitettu myös pitkäjaksoiseen kovaan ajoon. Kaasarilla kovassa pitkässä ajossa takapytty käy kuumana ja seos laihana ja sit poks. Huom. tää on revittely kone.

Ruiskun ehdoton etu on huolettomuus ja tasaisuus. En vaihda kaasariin. Takaputki on jo punaisena.

Menoa riittää ainakin papalle. :wink:
winnetou
Viesti:

lexa, Hoghyysissä on melkee kopio sun pyörästä vai ..eikai sentää sama?? stripattu muovit mäkee ja putsari sojottaa ku uutistoimittajan mikrofoni, tuulta kohti... 13900 eeroo ne siitä tahtos... tais olla -99
kyllä tollane peli alkaa tosissaa innostaa, ku se toinen laite perheeseen on kuitenki saatava... ja Hemuli, jos oisin sanonu "jatka hoonaamista" sä oisit vastannu samalla lailla :lol: ....keskity olennaiseen..
Lexa

Winnetou,

Joo. Itse asiassa oli eilen Helsingissä asiakasreissulla ja poikkesin Hoghaussissa Äkyä moikkaamassa ja näin Buellit.

Siellä on muistaakseni pari punaista joista toinen ns. millenium on myyty. Vapaana on -99 punainen X1 ja valkoinen X1. Näyttivät ihan siisteiltä. Molemmissa on race kitit tehopönttöineen. Valkoisella ajettu 11,7!!!!!!!!

X1:n hankinta kakkospyöräksi ruokakunnassa olisi oiva idea. Ajoa vaikka fiiliksen mukaan. Jos haluat tietää Buellista asiaa, niin kysy Äkyä. Meininki on ihan muuta kuin Hoghuussissa oli. Äky antaa tarvittavaa tietoa eikä ylimyy. Äkyhän ei ole varsinaisesti myyjä vaan hoitaa huolto ja tekniikkapuolen.

Tässä muuten hyvä linkki Buell X1:stä http://www.saintjohn.nbcc.nb.ca/marriott/x1/

Tervetuloa American muscle tiimiin. 8)
hemuli
Viesti:

Huumoria peliin, ihmiset - ei tämä elämä näin vakavaa saa olla. Ruuvaillaan kukin tavallamme... :lol:

Tuo Hoghuussin -99 X1:nen, se on ollut siellä kaupan jo ainakin puolitoista vuotta. Hinta on pudonnut 16500:sta tuohon varsin inhimilliseen 13 ja rapiat. Varsin kattava varustus, P/M vanteet ja hiilariosaa. Ne valkoiset "racing stripe" -kopiot oli vain muistaakseni tehty itse eikä kovin hyvin. Buellien kauppa tuntuu olevan erittäin hankalaa, joten jos päätät sellaisen ostaa saat sen käytettynä tod.näk. varsin edullisesti mutta saat varautua viettämään sen kanssa pitkän aikaa koska sen kaupaksi saaminen vaatii muutakin kuin rivi-ilmoituksen HDCF:n myyntipalstalla. On nimittäin omakohtaisia kokemuksia...

Katselin tuossa sitä huussin pyörää itsekin, varsin kohtuuhintainen "aihio" päässä pyöriviin madmax-fighter visioihin... :twisted: No, rakennetaan ensin softi valmiiksi ja katotaan sitten.
Lexa

Olet oikeassa Hemuli.

Kun itse ostin Buellin, niin päätin, että se on mun juttu. En osta fillaria sen vuoksi, että kokeilen ja ostaessani mietin jo omaa myyntihintaa. Oma filosofiani on tässä pyörähommassa hyvin tunnepitoinen (onks mulla liikaa rahaa!!!!! :wink: ) Jos haluan pyörän ja sen kaasukahva sopii mun käteen niin sit se on mun ja mä sitoudun siihen pitkäksi aikaa (kuulostaa avioliitolta :wink:)

Totta on Hemuli. Buellia hankkiessa kannattaa huomioida hinta ja sitoutuminen joksikin aikaa.

Onnea valitsemalleni tielle!
winnetou
Viesti:

hemuli, toivottavasti tajusit ton mun heiton tosta "hoonaamisesta", hjuumoria se oli koko rahalla :D . nyt alkaa olee puellikuume sitäluokkaa ettei tarvita ku pari hyvää linkkiä (modification and tune-up) ja Atte pääsee eroon kauan seisseestä Buhelimesta, ellei hemuli kerkee ensin :twisted: Lexan linkki oli myös erittäin asiallinen,meni tää työpäivä rattosasti... :wink:
Lexa

Tässä Lexan tulevan kauden visioita:

Kuva

Ja vielä...

Kuva

On niin rumia ja vihasia, et näyttää jo hyvältä. :wink:

Terveisin
hemuli
Viesti:

Huumoria, huumoria... :lol:

Toi eka on Lexa aika häijy, itse poistaisin vielä tuon raskaan oloisen alumiinisen takabumerangin ja tekisin lyhyemmän/kevyemmän. Buelli rupeaa olemaan aika lähellä tavoitetta "moottori ja kaksi pyörää".

Itse asiassa tuosta takahäkistä saa asiallisen näköisen pelkästään maalaamalla sen muun pyörän väriseksi, X1:stä tulee varsin kauniin vanhemman S1:sen näköinen. Ainakin Äkyn vanhassa punaisessa Racing Stripessa toimi varsin mainiosti.
Lexa

Hemuli,

Luit ajatukseni. Se on ollut ajatukseni. Alkaa näyttää jo pomperitouhulta 8) Kohta mut potkastaa ulos koko kerhosta :cry:
Kuva

No niin, nyt mä rauhoitun. Ensin kadoksissa muutama kuukausi ja sit taas hörhönä. Nää on näitä papan elkeitä.

Täytyy nyt kyllä kiirehtiä: H:linnassa on keski- ja vanhuusikäisille joku foorumi eturauhasista ja mitä lie erektiivi-asioista. :roll:

Terppa
hemuli
Viesti:

Hienoja kuvia, kävin itsekin tsekkaamassa tuon r-r-pajan. Yksi juttu vaan ihmetyttää kun näkee laitettuja puluja. Miksei kukaan ole rohjennut heitää tuolla metrin leveällä tankkihässäkkällä lähintä siivekästä rantojen asukkia? Sen kun korvaisi aistikkaalla alumiinisäiliöllä... hmmm...
:? Taitaa WooDoon Jussi saada kohta tekemistä... :twisted: Mistähän sais halvalla muutaman metrin puolen tuuman kromimolyputkea uutta takahäkkiä varten... Ai niin - pitäis varmaan hankkia se Buelli ensin...

Piru kun näitä hyviä ideoita ei tule ikinä silloin kun ne olisi mahdollista toteuttaa! Buelliaikana pidin sitä liian "valmiina" pyöränä enkä visioinut siitä mitään ihmeellisempää. Saakeli sentään! :evil:

Äläkä Lexa turhia hätäile hörhöilyn kanssa - se on mukava kun taas pitkästä aikaa ei ole se ainoa! :wink:
Harri ( Gotland )
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Harri ( Gotland ) »

Eikö teillä ole mitään +20" chopperetä???
Kuva/Harri.
Vastaa Viestiin