Se jono vetäjä oli joku muu.[/quote]jutaharri kirjoitti: Oli Route66-ajo 2007 malliesimerkki hyvästä ajon johtamisesta.
Olisittepa olleet mukana
Valttakaa parijonoa matka-ajossa
-
Chopperdoll
- Hannu Virta
- Viesti:
Ei millään pahalla mutta missä kohdassa tässä on se virhe?
Hanskija siina vissiin matkattiin hitaamman mukaan koska nopeus oli koko ajan hiukan alle rajoituksen.
Pitäisikö H-DCF:n kuulua SMOTO:oon? Lue http://www.kokousaloite.net/ ja ota kantaa!
-
Chopperdoll
Re: Valttakaa parijonoa matka-ajossa
Niinhän se on, että järjestetty paraati on OK, mutta matkailu parijonossa ei.
Siinä ei ole järkeä!
Siinä ei ole järkeä!
LIFEMEMBER
Se on vekkuli tunne kun huomaa auton kiilaavan vierelleen samalla kaistalla. Viime kesänä tämä sattui minulle rampissa, kun takana tulleella naisella pösössään oli ilmeinen kiire päästä edessäni jumittavan auton perään - minun rinnalleni. Ei morjens!Rocky kirjoitti:MP:llä on oikeus käyttää koko kaistaa,jos ajelet reunassa, hetken päästä joku kusipää tekee kiilausohituksen ja pelivara on vähissä
Silloin kannattaa potkaista auton kylkeen.jman kirjoitti:Se on vekkuli tunne kun huomaa auton kiilaavan vierelleen samalla kaistalla. Viime kesänä tämä sattui minulle rampissa, kun takana tulleella naisella pösössään oli ilmeinen kiire päästä edessäni jumittavan auton perään - minun rinnalleni. Ei morjens!Rocky kirjoitti:MP:llä on oikeus käyttää koko kaistaa,jos ajelet reunassa, hetken päästä joku kusipää tekee kiilausohituksen ja pelivara on vähissä
LIFEMEMBERRe: Valttakaa parijonoa matka-ajossa
Ja mulle sattui vastaavanlainen tapaus eilen. Valtatien poistumisrampissa joku bemarikuski katsoi olevansa niin kiireellinen, että piti vielä siinä ohittaa ja omaan nopeuteeni nähden ainakin puolitoistakertaisella nopeudella.jman kirjoitti:Se on vekkuli tunne kun huomaa auton kiilaavan vierelleen samalla kaistalla. Viime kesänä tämä sattui minulle rampissa, kun takana tulleella naisella pösössään oli ilmeinen kiire päästä edessäni jumittavan auton perään - minun rinnalleni. Ei morjens!Rocky kirjoitti:MP:llä on oikeus käyttää koko kaistaa,jos ajelet reunassa, hetken päästä joku kusipää tekee kiilausohituksen ja pelivara on vähissä
HD Dyna Street Bob -10