piirustuksia

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Vieras

piirustuksia

Viesti Kirjoittaja Vieras »

onko kellään cnc-koneistajalle sportin tai ihan minkä vaan h deen t-kpl piirustuksia aattelin tehä ensin itelle t-palat sportin orkkis putkille.ja sit jos tarvetta löytyy niin niitähän voi halukkaatkin saaha tilattua (teen cam-tekniikalla).onko kellään täällä tietoo kyseisen homman teknisistä vaatimuksista aattelin tehä työkalu alumiinista.niin onhan mulla oma sportti mut ei sitä nyt ehi purkaa mun on pakko ajaa pitkää päivää.
:twisted: koneistaja :twisted:
Vieras

Re: piirustuksia

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Anonymous kirjoitti:onko kellään cnc-koneistajalle sportin tai ihan minkä vaan h deen t-kpl piirustuksia aattelin tehä ensin itelle t-palat sportin orkkis putkille.ja sit jos tarvetta löytyy niin niitähän voi halukkaatkin saaha tilattua (teen cam-tekniikalla).onko kellään täällä tietoo kyseisen homman teknisistä vaatimuksista aattelin tehä työkalu alumiinista.niin onhan mulla oma sportti mut ei sitä nyt ehi purkaa mun on pakko ajaa pitkää päivää.
:twisted: koneistaja :twisted:
ainiin se sportti on 2001
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Kyseles tuolla ostaamyy-palstalla. jengi on taas talven ratoks vaihtanut kuitenkin niitä palikoita ja niillä on ylimääräisiä nurkat notkollaan.

Että jos vaikka joku kehtais luopua halvalla...
ZIMMY

Viesti Kirjoittaja ZIMMY »

Käyppä vilkaisemassa mopopojan sivuilta siellä taisi olla...
FL-48

Viesti Kirjoittaja FL-48 »

Mä olen piirtänyt Cadillä kuvat Sportyn säädettävistä T-kappaleista, sekä koneistanut sellaisia.

T-kappaleet ovat alkuperäisiä leveämmät, joten siinä on akselin ja jarrulevyn offset palan kuva ym...

Lähetä s-posti osoitteesi niin laitetaan tulemaan.

Olen kotona su illalla, joten sen jälkeen...

juha.isoketo@auriamail.net
Vastaa Viestiin