KYLLÄ KYRSII !!!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Vieras

KYLLÄ KYRSII !!!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Tänään sain maalarilta tankkini ja loksut. Voi saatana, varmaankin punamultapensseliä oli käyttänyt. Lakassa myös sen miljoona roskaa!!!!! Vanhakin maalipinta oli sata kertaa siistimpi. Eipä taida tänä kesänä juuri haluja ajelulle lähteä ennen pimeää.
Löytyisikö keino, jolla vanhan pinnan saisi esille. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
DynaGlide
Viesti:

maalauksesta

Viesti Kirjoittaja DynaGlide »

Ei ole keinoa jolla vanhan pinnan esille saisit.

Jos käytit maalaamoa vie osat takaisin, työlläkin on jonkinlainen kuluttaja suoja.

Jos sen sijaan käytit amatöörimaalaria joka on varmaan työn tehnyt "sikahalvalla", omaan piikkiin menee. Korjauksena ei ole muuta keinoa kun viedä uudelleen maalattavaksi ammattilaiselle.

MP-osat on yleensä niin pieniä (pienet pinta-alat) että jos ei ole luotettavaa tuttavaa maalaria, suosittelen käyttämään automaalamoa. Ei ne niin älyttömän kalliita ole.
Vieras

Lakan voi myös hioa sopivalla tahnalla ja pyörivällä karvalaikalla, kysy vaikka Deco-väristä aineet. Mulla meni kanssa kirkaslakkavaiheessa homma plörinäksi mutta ym. keinolla jälki hienoksi.
Ilkimys

oppirahoja

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Maalaaminen on mun mielestä just niitä juttuja joissa ei kannata säästää. Tankin, lokasuojien ym. pikkusälää kassillinen maalauttaminen "kalliissa" isossa maalaamossa maksoi 200 euroa. Metallihohtomaali ja lakka päälle ja tietysti kaikki pohjatyöt. :mrgreen: Niin ja kun se on kunnolla tehty niin ei liukene seuraavassa sateessa eikä hilseile tärinästä.
XLCH

Viesti Kirjoittaja XLCH »

Siis mitä? 200 euroa koko satsi??? kerro nyt heti, missä noin halpaa on?
Painter

Viesti Kirjoittaja Painter »

Ilkimys kusettaa :lol:
Mulla maksoi tankit ja takalokari 500 euroa, mut työ olikin vimosen päälle laadukasta 8)
Vieras

Herra siunaa mitä hintoja!! Nyt pitää kyllä tarjota maalarille kaljat! Sipaisi tehdä pohjat ja päälle ruiskautti mustan värin + muutama lakkakerros (siis takaloksu ja tankki). Pinta on virheetön (ammattilainen kun on alallaan) ja sano, että oisko tuo nyt 50 egee sopiva korvaus. Joskus meikäläinenkin onnistuu saamaan halvalla hyvää... No, olihan se tuttu kaveri, mut silti...
Ilkimys

noei

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Ei kuseta :evil: Paikka on kuuskyt kilsaa Hesasta mutta en viitti kertoa nimeä netissä kun unohtu pyytää kuitti. (Tiedä ketkä muut tätä saittia lukee helinien lisäksi). Ilmota vaikka mailiosoite niin mailaan tiedot suoraan. Tankki oli vielä lisäksi pläkkärin jäljiltä tinassa ja rälläköity eli pohjatöitäkin olin vähän enemmän. :D
Sporttiboy
Viesti:

Hinta kohdallaan

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Ilkimyksen hinta on aika kohdallaan. mulla maksoi 250 KAKS tankkii, molemmat lokarit ja öljytankki sekä pari pienempää osaa pohjatöineen. Ok, sai odotella kun kovan sarjan ammattilainen teki muiden töiden ohessa, mutta kyllä kannatti.

Eli vie ammattilaiselle seuraavan kerran. Nyt koita vahvasti hiovaa vahaa niin saattaa jotain saada pelastettua.
Vieras

Mä sain mopon maalauksen yhteydessä vielä talon maalauksen kaupan päälle, peltikatto kans ja eukolle uudet ripsivärit, yhteensä ois maksanu 70 euroa mutta kossupullolla se hoitu sitten materiaalit mukaan luettuna tietenkin.
Vieras

LOISTAVAA :D
Jokaiselle jotakin :twisted:
Sporttiboy
Viesti:

Kossua...

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Kossu pyörittää liike-elämää ainakin täälläpäin.

Piti saada tyylikkäät takatapit Sporttiin ja kyselin puodeista ja mainitsivat hinnan joka nosti tuskanhien otsalle. Menin sitten tutun sorvarin luokse ja piirtelin kuvia ja vein mallikappaleita ja tarjosin puolta siitä mitä dealeri oli pyytänyt, Kaveri yski aikansa ja sanoi että on noita kiiruita eikä oikein meinaa ehtiä.

Tarjosin sit kossupulloa joka oli about 1/10 dealerin hinnasta ja kaveri sanoi että tuu hakeen huomenna...
ZIMMY

Re: noei

Viesti Kirjoittaja ZIMMY »

Ilkimys kirjoitti:Ei kuseta :evil: Paikka on kuuskyt kilsaa Hesasta mutta en viitti kertoa nimeä netissä kun unohtu pyytää kuitti. (Tiedä ketkä muut tätä saittia lukee helinien lisäksi). Ilmota vaikka mailiosoite niin mailaan tiedot suoraan. Tankki oli vielä lisäksi pläkkärin jäljiltä tinassa ja rälläköity eli pohjatöitäkin olin vähän enemmän. :D
No hitto itellä olis tankki maalia vailla, ja jos tuo paikka sattus oleen vaikka oikeaan suuntaan tsadista niin kuulostas aika hyvältä :D
Jos viitsit laittaa paikan yhteystiedot niin hieno homma :D :D :D
Viimeksi muokannut ZIMMY, 18:07 15.04.2003.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jugi

x

Viesti Kirjoittaja Jugi »

x
Viimeksi muokannut Jugi, 11:19 12.04.2015.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Mä maalautin Sportyn tankin, lokkarit ja windshildin ammattikoulun automaalaamossa, ja työ on priimalaatua - straipitkin on tehty huolella ja ne ovat yhtä sileetä pintaa päävärin kanssa. Koulu laskutti työstä, mikä sisälsi myös kaikki pohjatyöt, ja aineista 250 ? - koululaiselle annoin tietty ekstraa.
Vastaa Viestiin