Mistä edullinen pumppu ilmaiskareille?
Mistä edullinen pumppu ilmaiskareille?
Pitäisi saada hyvä ja edullinen pumppu Road Kingiin ilmaiskareille. Ebaysta voisin tilata jos jollakin on heittää suosituksia/kokemuksia jostain tietystä mallista.
Re: Mistä edullinen pumppu ilmaiskareille?
Itse ostin lähimmästä polkupyöräliikkeestä hyllystä, ei tarvinnut tilailla. Mittarillinen pumppu maksoi 20 eur ja sillä on pärjätty nyt jo kolmen pyörän kanssa.
En tiedä onko se hyvä, kun ei ole vertailupohjaa paremmista.
Huomoita kuitenkin:
- Mittari pitää olla pumpussa, muuten menee hankalaksi. Ostin erillisen mittarin samalla pyöräliikkeestä ihan varmuuden vuoksi, mutta se jäi käyttämättömäksi. Sen erillismittarin tiivistekumi vielä venyi iskarien öljystä pilalle.
- suutin pitää saada kiertämällä kiinni venttiiliin
- mittarista pitää löytyä riittävän alhainen asteikko, että saa alle 50 PSI lukematkin luettua
Nuo ehdot täyttyivät, vaikkei lukematarkkuus ole erityisen suuri. Silti on aivan sama, onko siinä 49 vai 50 PSI kun orggis takaiskarin pumppaa maksimiin.
Katselin päärallissa Kuittisen huoltoautossa myynnissä ollutta mittaria. Se oli pienempi, kuin tuo omani, mutta maksoi 69 eur ja tuumin, ettei maksa vaivaa, kun omallanikin olen pärjännyt ja se on mahtunut takaboksissa kulkemaan.
En tiedä onko se hyvä, kun ei ole vertailupohjaa paremmista.
Huomoita kuitenkin:
- Mittari pitää olla pumpussa, muuten menee hankalaksi. Ostin erillisen mittarin samalla pyöräliikkeestä ihan varmuuden vuoksi, mutta se jäi käyttämättömäksi. Sen erillismittarin tiivistekumi vielä venyi iskarien öljystä pilalle.
- suutin pitää saada kiertämällä kiinni venttiiliin
- mittarista pitää löytyä riittävän alhainen asteikko, että saa alle 50 PSI lukematkin luettua
Nuo ehdot täyttyivät, vaikkei lukematarkkuus ole erityisen suuri. Silti on aivan sama, onko siinä 49 vai 50 PSI kun orggis takaiskarin pumppaa maksimiin.
Katselin päärallissa Kuittisen huoltoautossa myynnissä ollutta mittaria. Se oli pienempi, kuin tuo omani, mutta maksoi 69 eur ja tuumin, ettei maksa vaivaa, kun omallanikin olen pärjännyt ja se on mahtunut takaboksissa kulkemaan.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus