Pulssisytyttimet Twin camiin
Pulssisytyttimet Twin camiin
Onko kenelläkään kokemuksia TC88:n kanssa esim Pulstar HE1 it, pulssisytyttimistä?
2000 FXSTB Night train
Re: Pulssisytyttimet Twin camiin
Onkos noi "pulssisytyttimet" toiselta nimeltä tulpat.? 
Tri Glide 114 vm 2019
No noi Pulstarit on ainakin sparkplugit eli kotosammin sytytystulpat, joka kuuluu komponentteihin jotka keksitään säännöllisesti uudelleen...
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Tulpathan ne on, mutta jos haluaa keksiä jotain modernia uutta niin vaihtaa nyt ekana nimen
Kuitenkin kysymykseni oli että onko kukaan koittanut näitä HD:ssa?
Valmistaja ainakin lupailee vaikka mitä parannuksia, esim polttoainetalouteen yms... se kiinnostaa että onko noissa perää, valmistajan mainokset on kuitenkin mainoksia...
Kuitenkin kysymykseni oli että onko kukaan koittanut näitä HD:ssa?
Valmistaja ainakin lupailee vaikka mitä parannuksia, esim polttoainetalouteen yms... se kiinnostaa että onko noissa perää, valmistajan mainokset on kuitenkin mainoksia...
2000 FXSTB Night train
Ainakaan tuoreiden harrikoiden kans taitaa olla ihan turhaa ajatella et nyt se vie 4,9 l satasella kun ennen se oli 5 l kun vaihtaa erilaiset tulpat, harrikan orkkistulpilla oon tähänmennessä ajanu yli 25000 enkä ees tiiä koska on viimeks vaihettu
puuta varmaan vois koputtaa, mut ei sen suhteen oo ollu yhtään ongelmaa.
Suurin vaikutus tuotteella on on myyjän kukkaron paksuuteen mikäli saa höynäytettyä tarinoillaan ostajia.
Vastaavia ollut mailman sivu vaikkapa magneettinen polttoaineensäästäjä, koneremontti tulpanreijästä
-kemikaali ja ties mitä ostosTV -keksintöjä.
12V sähköahtimellakin ehkä tehty hyvä tili.
http://www.maxmotorsport.co.za/pETC104. ... o-Kit.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Jonkun mielestä saattaa hieman sotia fysiikan lakeja vastaan...Ei myyjän=)
Tulpissa toki joitain eroja mm materiaali/kestävyys -osastolla mutta tavan motukassa ei tietääkseni
kukaan pysty huomaamaan mitään käytännön eroja muuta kuin juuri tuossa käyttöiässä jos siinäkään.
Toisinaan tuntuu että ns. placebo vaikutus on asiassa suuri !?
Dynotestien perusteella ei tule tulpanvaihdolla räyhäävä racing laite.
Onko jollain eriäviä extreme kokemuksia tulpanvaihdosta?=)
Vastaavia ollut mailman sivu vaikkapa magneettinen polttoaineensäästäjä, koneremontti tulpanreijästä
-kemikaali ja ties mitä ostosTV -keksintöjä.
12V sähköahtimellakin ehkä tehty hyvä tili.
http://www.maxmotorsport.co.za/pETC104. ... o-Kit.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Jonkun mielestä saattaa hieman sotia fysiikan lakeja vastaan...Ei myyjän=)
Tulpissa toki joitain eroja mm materiaali/kestävyys -osastolla mutta tavan motukassa ei tietääkseni
kukaan pysty huomaamaan mitään käytännön eroja muuta kuin juuri tuossa käyttöiässä jos siinäkään.
Toisinaan tuntuu että ns. placebo vaikutus on asiassa suuri !?
Dynotestien perusteella ei tule tulpanvaihdolla räyhäävä racing laite.
Onko jollain eriäviä extreme kokemuksia tulpanvaihdosta?=)
It ain't sport if it can't kill ya
Itte olen käyttänyt parissakin eri pyörässä tulppina perus densoja hintaahan niillä 2-4€/kpl. Pitkänmatkan kestotestiä niillä en ole tehnyt vaan jokakevät vaihtanut uudet tulpat.. Kestävät nollakelillä käynnistää ryyppypäällä toisin kuten eräs toinen tulppamerkki joita pimeni sännöllisesti kylmäkäynnistyksissä 
87 XLH1100 sportster, Vantaa.
Mahtoko toisessa tulppamerkissä olla maagiset kirjaimet NGK?kkuula kirjoitti:Itte olen käyttänyt parissakin eri pyörässä tulppina perus densoja hintaahan niillä 2-4€/kpl. Pitkänmatkan kestotestiä niillä en ole tehnyt vaan jokakevät vaihtanut uudet tulpat.. Kestävät nollakelillä käynnistää ryyppypäällä toisin kuten eräs toinen tulppamerkki joita pimeni sännöllisesti kylmäkäynnistyksissä
Tuo kolmikirjaiminen tulppa kestää kastumista hemmetin huonosti. Koskee myös nelipyöräisiä. Samoin jos koneen käynnistää ja sammuttaa sen ennen kuin se on käyntilämmin, niin se on tulppa pimeä.
HD:ssa taitaa olla tehtaan tulpat parhaat, Champion lie lähinnä sitä. Densollakin oon ajellut.
HD:ssa taitaa olla tehtaan tulpat parhaat, Champion lie lähinnä sitä. Densollakin oon ajellut.
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR
Nuoruudessani kauan sitten kysyin erään pienkonekorjaamon mieheltä Alkoon lähtiessäni että tuonko hänellekkin jotain? (Alkoja ei ollut jokakylällä eikä edes joka toisella) Hän vastasi minulle möreällä äänellään: Poika kun tiedät tulpan tiedät merkin se on Champion,tuo neljä tulppaa. Kiinnostus heräsi minussakin ja ostin kokeeksi yhden tulpan myös itselleni. Siihen se kokeilu jäi. Tuli humala, tuli paha olo, tuli vapinat, tutinat, ja pää kipeeks. Päätin tämän kokeilun siihen ja olen ostanut vain hyviksi havaittuja merkkituotteita.
-
Bronson Eye
- Viesti:
Vodka+Champion=Jumalten juoma,
kerran olin illan litkinny mukamas sitä ku rupesin kattelemaan ei ...vetti mites on näin vaaleeta, katoin seuraavan kerran kun kyyppäri kaato,, kele teki Carillosta mut laskutti Championista,)),,
mut Carillo ei oo Tulppamerkki,
,
mut Carillo ei oo Tulppamerkki,
Tulkitsinko edelliset jotenkin siten että CarrillOnVeivi & NippOnDenso?
http://www.cp-carrillo.com/Tech/RodTech ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cp-carrillo.com/Tech/RodTech ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
It ain't sport if it can't kill ya
Delphin ruiskussa, joka on ainakin TC96:ssa on saman firman patentoima nakutuksen tunnistin, joka toimii sytytystulppien välityksellä. Toimii siten, että kipinän jälkeen tulpan elektrodiin johdetaan pikkuinen tasajännite ja palotilassa olevan palokaasun sähkönjohtavuutta mitataan ja siinä on eroja riippuen siitä detonoiko vai ei. Jos laittaa tuohon virtapiiriin tulpat, jossa on ylimääräinen kipinäväli tai "kondensaattori" kuten Pulstareissa on, niin nakutustunnistus ei varmaankaan enää toimi. Vaikuttaa suorituskykyyn tai ei, niin en omaani laittaisi muuta kuin normaaleja sytytystulppia.

TC kohtelee peruslaatuisia tulppiaan niin nätisti, seokset kohdallaan, että oon kierrättänyt niitä kilometrien tultua täyteen vanhaan tulpannokeaja-Sportsteriin varatulpiksi.

TC kohtelee peruslaatuisia tulppiaan niin nätisti, seokset kohdallaan, että oon kierrättänyt niitä kilometrien tultua täyteen vanhaan tulpannokeaja-Sportsteriin varatulpiksi.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>