Mikähän voisi olla ongelmana? Tekis kyllä mieli poistaa tuo varashälytin, melkoinen turhake minun mielestä. Olisko monimutkainen operaatio?
Sportster -08 sähköt katosi
Sportster -08 sähköt katosi
Superi reissulla Tallinnassa rouvan Sporsterista katosi virrat. Lähdettiin rallialueelta lauantaina lautalle ja jouduttiin poliisiratsiaan. Pyörä oli pysähdyksissä n. 45 min. Sitten yritettiin käyntiin, ei mitään eloa. Ei vilkuttanut avaimen kuvaa, virrat ihan hukassa. Tarkasti kun katsoi mittariin km-lukeman kohdalle siinä erotti 'himmeää eloa', mutta kun väänsi virrat päälle ei näkynyt enää sitäkään. Molemmat varashälyttimen mokkulat oli mukana. Sitten kun käytin akun +kengän irti heräsi pyörä eloon ja alkoi wörkkiin.
Sen jälkeen on toiminut. Lautta kyllä missattiin.
Mikähän voisi olla ongelmana? Tekis kyllä mieli poistaa tuo varashälytin, melkoinen turhake minun mielestä. Olisko monimutkainen operaatio?
Jussi
Re: Sportster -08 sähköt katosi
Tärinästä löystynyt akun kenkä, josta huono kosketus.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Tuolla startin puoleisessa päässä oleva + kaapelin mutteri voi olla myös löysällä tai hapettunut. Kannattaa tarkastaa. Muista että johdossa on jatkuva + virta jos navat on kiinni johdoissa.
Akun kunnon tarkastus ja jos vika toistuilee niin olettaa voi että akkukin oalaa olla tiensä päässä... Liekkö orkkis?
Akun kunnon tarkastus ja jos vika toistuilee niin olettaa voi että akkukin oalaa olla tiensä päässä... Liekkö orkkis?
Kyllä akunkengät oli kiinni. Eikä ollut navat hapettuneet. Akku on kyllä orggis, mutta lähti käyntiin ilman lisävirtaa kuin palmun alta...
Jussi
Se on ohjelmallisesti sammutettavissa Stealerilla.jussibee kirjoitti:Mikähän voisi olla ongelmana? Tekis kyllä mieli poistaa tuo varashälytin, melkoinen turhake minun mielestä. Olisko monimutkainen operaatio?
FXRT Sport Glide '83, Shovelhead 1340...
Old is not Dead!
Old is not Dead!